Пакети з логотипами

  • 26.9.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг, Новини

Великою популярністю у всьому світі користуються пакети з логотипом. Вони використовуються в рекламних цілях для залучення різних споживачів. Розміщення логотипів рекламного характеру для просування свого бізнесу – це простий та ефективний спосіб прорекламувати свій бізнес за доступну ціну. Тому фірмові пакети мають великий попит. Сьогодні існує багато видів, що розрізняються за щільністю, тиском, з різними ручками починаючи від укріплених гарячим або холодним способом до мотузкових, але реально найактуальніші – це біорозкладні пакети з крохмалю. Багато компаній рекламують свій бізнес саме в цей спосіб, а створення шедеврів покладають на компанії типу Велпакс, при цьому добре заощадивши.

пакеты с логотипами

Існує два види нанесення зображення на вироблену продукцію:

  • Шовкографія – це спосіб нанесення малюнка за допомогою трафарету, в якому можуть бути присутні від 1 до 4 кольорів.
  • Флексографія – наноситься за допомогою флексодруку та може мати від 1 кольору до повнокольорового зображення. Це може бути логотип будь-якої компанії, організації, реклами чи просто зображення.

На сьогодні існує безліч різновидів пакетів, таких як:

  • Біорозклані пакети – виготовляються з крохмалю із додаванням поліпропілену (до 10%) та харчових добавок, які швидко розкладаються.
  • ПВД (пакети високого тиску) – виготовляються з поліетилену високого тиску з витримкою навантаження 3-8 кг. Мають гладке або глянсове покриття із укріпленою ручкою «рейтер».
  • ПНД (пакети низького тиску) – ця продукція виготовляється з поліетилену низького тиску, а точніше способом “шуршики”. Випускаються вони з гладким, матовим або шарудливим покриттям. Вважаються досить міцними та зручними у використанні з ручками холодного та гарячого кріплення, а також і з мотузковою ручкою. Пакет з логотипом виконаний у двох видах, у вигляді майки з витримкою 3 кг, а щільніші з витримкою навантаження від 7 до 10 кг.
  • STIKY TAPE – фірмові пакети “STIKY TAPE” вважаються одними з найщільніших і можуть витримати навантаження до 15 кг. Виготовляються із багатошарового поліетилену та мають клейовий клапан. Зовні виглядають гладкими і шарудливими з чорним покриттям усередині. Спеціально призначені для документації пакети випускаються прозорими.
  • Поліетиленові пакети КО-ЕХ – цю продукцію з логотипом «КО-ЕХ» випускають із поліетилену високого тиску з гладко-матовим покриттям. Поділяються на 2 види просічених ручок, способом гарячого та холодного кріплення та витримують вагу до 6 кг.
  • ПСД (пакети середнього тиску) – виготовляються з поліетилену середнього тиску або інакше «сумішові», з витримкою в 10 кг. Технологія виробництва таких пакетів дуже схожа на виготовлення поліетиленових пакетів ПВД, такої ж щільності тільки з міцнішими ручками без кріплень.
Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт в області інтернет-маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання