Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг

Контекстна реклама в Google

Контекстна реклама Google – потужний інструмент інтернет-маркетингу, який демонструє аудиторії рекламні повідомлення, що відповідають їхнім інтересам. Контекстна реклама може показуватися у вигляді оголошень, банерів, відео на сайтах-партнерах або в самій пошуковій системі.

За допомогою інструментів AdWords (зараз Google Ads) можна дуже точно виділити свою цільову аудиторію і донести їй свою пропозицію. Тобто використовуючи контекстну рекламу Google Adwords (зараз Google Ads), ви зможете максимально швидко отримувати нових клієнтів.

Через свою ефективність і різноманітність різних інструментів, керувати рекламними кампаніями стає складніше. Недосвідчений користувач може безглуздо зливати бюджет, не отримуючи замовлень. Тому краще всього замовити контекстну рекламу Google Ads у фахівців.

Переваги контекстної реклами в Google

  • Зручний спосіб представлення реклами:
    • показується у відповідь на прямі запити користувачів (робота зі сформованим попитом, на відміну від таргетованої реклами в соціальних мережах);
    • коротко і містко передає суть рекламного повідомлення;
    • перехід з контекстної реклами на максимально релевантну сторінку для здійснення покупки.
  • Точне попадання в цільову аудиторію.
  • Велике охоплення. Оскільки сервісом Гугл користується близько 90% користувачів інтернету.
  • За допомогою Google Ads можна також налаштувати відеорекламу на YouTube.
  • Можливість подивитися і проаналізувати ефективність реклами, завдяки зв’язку Google Ads з веб-аналітикою Google Analytics.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Види контекстної реклами

  • Текстова реклама. Інформація висвічується потенційному клієнту, виходячи з його пошукового запиту. Найчастіше використовується для просування товарів і послуг.
  • Оголошення в Контекстно-медійній мережі Google. Дуже добре підходить для формування попиту, підвищення впізнаваності бренду та ін.
  • Динамічна реклама. На основі даних про сайт Google сам підбирає ключові слова за якими буде показуватися Ваша реклама. Цей вид реклами – відмінне рішення для інтернет-магазинів.
  • Товарні оголошення. Вони представляють фото товару з його ціною та назвою. Зазвичай формуються за ключовими словами або висвічуються тим користувачам, які цікавилися цим або схожим товаром.
  • Ремаркетингова реклама. Після відвідин вашого сайту клієнт зможе бачити рекламу в пошуковій системі й на партнерських веб-сайтах. Підходить для сайтів з високим рівнем відвідуваності за день.

Етапи налаштування контекстної реклами в Google Ads

  • Створення облікового запису Google Ads, визначення цілей рекламної кампанії.
  • Вивчення ринку перед запуском рекламної кампанії:
    • аналіз конкурентів;
    • трендів;
    • попит на товар і т.ін.
  • Збір семантики (ключових слів), угруповання пошукових запитів в карті охоплення, узгодження з клієнтом.
  • Написання текстових оголошень для пошукової реклами відповідно до структури.
  • Створення розширень оголошень.
  • Додавання списку мінус-слів.
  • Установка налаштувань для максимальної віддачі при роботі рекламної кампанії.

Запуск і оптимізація рекламних кампаній

  • Мінусація пошукових запитів. Мінус-слова дозволяють заблокувати показ оголошень кампанії за запитами, які не мають прямого відношення до ваших товарів і послуг.
  • Коригування ставок – відсоток на який збільшиться чи зменшиться ставка в певній ситуації.
  • Зупинка неефективних ключових слів.
  • Коригування з гендерної приналежності.
  • Внесення коригувань за віком.
  • Внесення коригувань за географії продажів.
  • Внесення коригувань за часом.
  • Аналіз наявності нових ключових слів.
  • Додавання нових ключових слів з пошукових запитів.
  • Аналіз і коригування рекламних оголошень (РО).
  • Аналіз і коригування розширень РО.
  • Оптимізація рекламного бюджету.
  • Перевірка необхідності поділу або об’єднання рекламних кампаній, для спрощення подальшої оптимізації.

Переваги роботи з МАВР

  • Багатий досвід роботи та позитивні відгуки клієнтів.
  • Ми розробляємо унікальну стратегію для ведення вашого бізнесу.
  • Охоплюємо всі можливі способи просування, а також адаптуємо їх під ваші потреби.
  • Забезпечуємо постійний зворотний зв’язок на кожному етапі ведення проекту.
Замовити налаштування і ведення контекстної реклами Google Ads в маркетинговому агентстві МАВР ⇒Замовити послугу зараз
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку