Збільшення конверсії
Швидка індексація
Поліпшення поведінкових факторів
Запорука успіху сайту
Розробка структури веб сайту
Розробка структури сайту повинна здійснюватися до того, як за сайт візьмуться програмісти та вона є частиною SEO на етапі розробки сайту. Правильна структура веб-сайту впливає на індексацію пошуковими системами, пошуковий трафік, задоволеність користувачів (зручність сайту у використанні), конверсії та продажі. Структурою сайту є ієрархія сторінок, яка зображена в системі навігації. Це його архітектура, зв’язок між розділами та сторінками всередині сайту.
Яка ж роль структури сайту?
Добре продумана структура сайту дозволить збільшити прибутковість вашого бізнесу, оскільки вона впливає на:
- поведінковий фактор. Дуже важливо, щоб структура була простою. Оскільки сайт з заплутаною ієрархією сторінок, незвичним для користувача меню, оформленням – буде складним для сприйняття. Найімовірніше потенційний клієнт просто покине ваш сайт, не зробивши цільової дії.
- конверсію – кількість цільових дій, виконуваних на вашому сайті.
- вагу посилань. Якісно спроєктована структура сайту допомагає розподілити його по пріоритету між сторінками.
- швидкість. Зрозуміла структура сайту полегшує не тільки використання сайту, але і маршрут пошукових роботів, а також сприяє швидкій індексації.
Створення структури сайту: етапи
Якісне проєктування – запорука успіху майбутнього сайту, тому до нього потрібно підійти з усією відповідальністю. Розберімось, з яких етапів складається розробка структури web сайту:
I. Аналіз ніші та конкурентів
Далеко не всі клієнти розуміють, яким вони хочуть бачити свій сайт, яка повинна бути у нього структура, не можуть визначити його цілі та завдання. Тому для початку проводиться підготовчий етап: аналізується, для чого потрібен сайт, які цілі та завдання перед ним стоять. Після цього визначається цільова аудиторія. Саме вона диктує правила по оформленню, функціоналу, контенту і багато чому іншому. Потім проводиться маркетинговий аналіз ринку, визначаються та аналізуються потенційні конкуренти, формуються особливості товару, що продається або послуги, оцінюється його конкурентоспроможність.
II. Складання семантичного ядра
Одним з головних принципів сучасного маркетингу є клієнтоорієнтованість. Тому при створенні сайту потрібно визначити, які запити, вирази, ключові слова користувачі вводять в пошукову систему. Результатом логічної побудови семантичного ядра є список запитів, які розподілені між сторінками сайту.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
III. Формування структури сайту
Для того, щоб якісно розробити структуру сайту, необхідно точно визначити його вид: інтернет-магазин, сайт-візитка або комерційний сайт. Основні ж вимоги структури сайту полягають в наступному:
- «три кліка». Отримання будь-якої інформації має бути досягнуто не більше, ніж в три переходи. За таким методом структура сайту вибудовується наступним чином: головна сторінка – це перший рівень і дві вкладені сторінки – другий і третій рівні відповідно;
- на сторінках є кнопки та / або посилання навігації;
- з будь-якої сторінки легко можна повернутися на головну;
- наявність фільтрів для зручності пошуку і їх оптимізація: створення правил формування URL-адресів для фільтрів та їх перетинів, мета-тегів;
- якщо у вас клієнти з інших країн, то сайт повинен бути багатомовним.
IV. Візуалізація структури сайту
Це не менш важливий етап в розробці структури сайту. Ми його здійснюємо за допомогою Xmind. Це простий і зручний сервіс для створення структури у вигляді діаграми зв’язків. Він має ще кілька можливостей:
- застосовувати стилі до групи елементів;
- змінювати зовнішній вигляд діаграм;
- за допомогою ярликів вказувати нові URL для сторінок;
- визначати фільтри.
Що ви отримаєте в результаті розробки структури сайту?
- Аналіз ніші та структури сайтів-конкурентів з рекомендаціями.
- Зібране, згруповане семантичне ядро.
- Структуру сайту в Xmind, яка максимально зручна у використанні.
- Рекомендації щодо формування структури для розробників, в тому числі рекомендації по сторінках фільтрів, найменуванню категорій, підкатегорій, товарів і послуг та ін.
Портфоліо