Як обрати веб-студію для створення сайту?

  • 1.11.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг

Кожна фірма, компанія або приватна особа потребує просування свого сайту. Правильна реклама товару чи послуги залучає зацікавлену особу, налаштовує на позитивний настрій, змушує захотіти придбати ту чи іншу послугу. Існують професійні веб-студії, які пропонують свою допомогу у вирішенні цього питання.

Що називають веб-студією?

Веб-студією є команда людей, яка займається професійним створенням та проектуванням сайтів, блогів, додатків, магазином електронної комерції і т. д. Зазвичай команда складається зі спеціалістів двох типів: веб-дизайнерів та веб-розробників.

Що таке веб-дизайн?

Поняття web-дизайн визначає професійні навички працівників цієї промисловості, а саме – візуальний дизайн. Веб-дизайнер відповідає за створення структури та ідеї сайту, розробку структури сайту, реалізацію повного функціоналу ресурсу. Професіонали подібного роду діяльності посидючі і креативні, мають художню базу, розбираються в графічних програмах і проектують інтерфейси користувача.

Дизайнер повинен продумувати логотипи, банери та інші графічні елементи.

Завдання веб-розробника

Веб-розробником називають спеціаліста, який вміє створювати та підтримувати сайти та різні додатки. Одне з його завдань є тестування та пошук багів. У цій професії існує три основні спеціалізації.

  1. Frontend-розробник. У його завдання входить створення інтерфейсу, видимої частини програми. Він спілкується із клієнтом, приймає замовлення.
  2. Backend-розробник. Він відповідає за внутрішню частину сайту, передає замовлення.
  3. Fullstack-розробник. У його обов’язки входить усе перелічене вище. Він доводить усі процеси до ідеалу.

Хороші веб-розробники програмують CGI та працюють зі скриптами. У їх завдання входить розуміння процесу роботи веб-форм, як різноманітні програмні пакети поєднують програмні продукти для створення рішень, які зможуть знайти конкретні клієнти.

Переваги вибору веб-студії

Для того, щоб знайти хорошу компанію з просування сайтів, необхідно вивчити деякі нюанси. Робота з веб-студією має свої плюси та мінуси. До мінусів можна віднести тривалішу реалізацію. Це пов’язано з тим, що студія, на відміну від фрілансера, наприклад, має обережніший підхід до розробки або просування ресурсу. Такі компанії чітко дотримуються певного плану та бізнес-процесів взаємодії між клієнтом та виконавцем.

Але ця маленька деталь не перекриє тих переваг, які має робота зі студіями. Адже головне – це професійний та надійний підхід до процесу розробки та просування.

Перед початком роботи із замовником обов’язково укладається контракт, який захищає обидві сторони від обману та шахрайства. Всі процеси регламентуються, тому клієнт знає наперед кінцевий термін та вартість завдання.

За допомогою таск-менеджера замовники можуть контролювати процес створення чи просування сайту онлайн. Для цього необхідно зайти в програму та подивитися облік, який веде студія.

Якщо ви хочете бути юридично та професійно захищеними, рекомендується робити вибір на користь веб-студій. Це гарантує роботу з досвідченою командою, яка забезпечує якісний результат.

Як обрати веб-студію?

Певних критеріїв у виборі цієї компанії немає, проте, рекомендується звернути увагу на такі моменти.

  1. Досвід роботи та час існування студії є одним із головних показників при виборі розробника. Навіть якщо компанія існує недовго, досвід фахівців також відіграє велику роль.
  2. Наявність інформації про роботу студії допоможе визначитися з вибором. Рекомендується поспілкуватися з потенційним виконавцем, поставити йому всі необхідні питання і почути всі відповіді, що задовольняють вас. Також можна переглянути кілька їхніх статей, щоб визначитися.
  3. Портфоліо компанії – чудова можливість переглянути фото та зробити вибір на користь студії. Але все ж таки особисте спілкування з професіоналами допоможе вам переконатися в їх компетенції.

Місто, до речі, не має жодного значення у виборі компанії, тому що всі питання, що вас цікавлять, можна обговорити особисто з менеджером або безпосередньо зв’язатися з виконавцями.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт в області інтернет-маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання