Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг

Налаштування товарних оголошень Google Shopping

Google Shopping – інструмент Google-реклами за допомогою якого можна показувати картки товарів в органічній видачі, медійній мережі та YouTube. Все просто та ефективно в використанні. Але що найголовніше, рекламні пропозиції показуються аудиторії, яка дійсно зацікавлена ​​в вашому товарі. Все налаштування проводиться на спеціальній платформі Google Merchant Center. Його можна назвати централізованим сховищем даних, яке використовується для просування товарних пропозицій інтернет-магазинів. Правильне налаштування Merchant Center – це шлях до успішної рекламної кампанії.

Переваги Google Shopping

  1. Яскраве й гарне зображення з короткою первинною інформацією.
  2. Реклама в Google Shopping показується тільки потенційним покупцям.
  3. Вигідне розташування реклами (в органічній видачі у верхній частині сторінки або праворуч).
  4. Приємна цінова політика. Ціна за перехід як правило нижче, ніж перехід по пошуковим рекламним кампаніям.
  5. Автоматична зміна даних будь то ціна, асортимент або наявність. При правильному налаштуванні вам не потрібно робити додаткові дії для поновлення товарів у видачі.
  6. Далеко не всі інтернет-магазини використовують такий формат реклами, тому ви можете залучити на свій сайт більше потенційних клієнтів і виділитися серед конкурентів.
  7. Можливість отримати велику кількість звітів, що дозволяють оптимізувати рекламну кампанію.

Кому потрібна реклама товарних оголошень?

Переваги реклами в Google Merchant Center незаперечні, однак, хто ними може користуватися:

  1. Інтернет-магазини. Такий формат реклами дозволяє більш наочно і вигідно піднести товар покупцеві. Також у видачу може потрапити не одне, а кілька ваших рекламних оголошень, що збільшує шанси на перехід на вашу сторінку.
  2. Компанії з конкурентною ціною. Чим приємніше ціна для покупця, тим більша ймовірність, що він перейде на сайт і зробить покупку саме у вас.
  3. Онлайн-магазини, де часто змінюється асортимент і ціна.
  4. Сайти з конкурентних ніш з високою ціною на товар. Якщо покупця не влаштовує ціна, він не буде переходити на ваш сайт, а ви не понесете «порожніх» витрат.
  5. Магазини що пропонують брендовий одяг, ювелірні прикраси, ноу-хау, для яких картинка грає більшу роль, ніж ціна.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Що потрібно для запуску торгових кампаній?

Google Merchant Center має певний ряд вимог для запуску рекламних кампаній. За їх дотриманням строго стежать і за порушення можуть заблокувати показ реклами або весь Ваш обліковий запис. Тому дуже важливо, щоб налаштування Google Merchant було правильне.

Для того, щоб реклама красувалася на просторах інтернету і залучала нових клієнтів, налаштування Google Shopping повинно бути зроблено коректно. Сайт обов’язково повинен відповідати наступним вимогам:

  • встановлено протокол безпеки https: //;
  • якщо на сайті є товари 18+, це слід вказати;
  • назва магазину, за яким його знають покупці;
  • можливість онлайн-оплати;
  • можливість адресної доставки товару;
  • прописані чіткі умови повернення товару;
  • присутні контактні дані компанії;
  • є політика конфіденційності.

Що входить у вартість налаштування

  • Створення та налагодження кабінету Merchant Center.
  • Написання технічного завдання для програміста на створення xml-фида. Тобто на створення файлу про товари Вашої компанії.
  • Завантаження фида даних до системи.
  • Налаштування торгових кампаній в Google Ads.
  • Налаштування Розумній торгової кампанії (якщо раніше вже працювали торгові кампанії).

Оптимізація рекламних кампаній

Це одна з найбільш важливих і складних завдань в управлінні рекламною кампанією. Наші фахівці допоможуть зробити Вашу рекламу найбільш ефективною за допомогою таких методів:

  • мінусація пошукових запитів;
  • коригування ставок;
  • аналіз і виключення неефективних майданчиків;
  • перевірка необхідності зміни структури рекламних кампаній;
  • аналіз товарів, що продаються.
Замовити налаштування товарних оголошень в Google Merchant Center від компанії МАВР ⇒Замовити послугу зараз
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку