Електронні картки лояльності – нова технологія в маркетингу

  • 17.6.2020
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг

У світі сучасного бізнесу навряд чи знайдеться хоча б один сегмент, який не використовує програми лояльності клієнтів як для підтримки інтересу поточних споживачів до своїх послуг і / або товарів, так і для залучення нових зацікавлених аудиторій. Ні для кого не секрет, що відстежити ефективність програм лояльності питання вельми проблематичне.

  • Скільки покупців прийшли до вас після email-розсилки про акцію?
  • Скільки з них поточних клієнтів, скільки нових?
  • Які були ваші витрати на організацію розсилки?
  • Скількох людей ви змогли сповістити?
  • Як часто до вас приходять постійні клієнти?
  • Який відсоток ваших клієнтів з-поміж власників карт лояльності не користувалися вашими товарами та / або послугами протягом останнього року жодного разу?

Чи можете ви відповісти на ці та інші питання щодо системи лояльності вашої організації? Швидше за все – ні, чи не так?

В цей час все більше компаній створюють власні мобільні додатки з тим, щоб мати можливість отримувати все ж відповіді якщо не на все, то хоча б на якусь частину цих питань, а також щоб не використовувати додаткові засоби оповіщення клієнтів про знижки, акції, розпродажі. І тут знову виникає питання – а який відсоток ваших клієнтів встановив собі цю програму на телефон?

Зовсім інакше йде справа з електронними картами лояльності.

Маркетингові можливості електронних карт лояльності для бізнесу

  1. Створення позитивного іміджу організації

Як і будь-яка програма лояльності, дана технологія дозволить створити й / або зміцнити позитивний імідж організації. Однак на відміну від інших, електронні програми лояльності дозволять зробити це дуже швидко і з мінімальними витратами. Це відкриває перед бізнесом масу можливостей!

Унікальний дизайн і брендинг. На лицьовій стороні карти ви можете розмістити логотип вашої компанії, вибрати будь-який колір, змінити дизайн під конкретні акції, розмістити додаткову інформацію про знижки або заходи для клієнтів, написати ім’я власника карти, назву акції, інформацію про баланс.

На зворотному боці карти ви можете розмістити контактну інформацію, посилання на сайт і / або сторінки в соціальних мережах, кнопки з геолокації. Тут також ви зможете додати будь-які додаткові текстові поля і гіперпосилання.

Оновлення. Ви легко зможете міняти інформацію на картах в будь-який час.

Миттєві оповіщення клієнтів про важливі новини компанії. За допомогою Push-повідомлень ваші клієнти миттєво дізнаються про нові акції або заходи у вашій організації, персональні пропозиції й знижки. Більше ніяких витрат на email- або SMS-розсилки, паперові купони й листівки, пластикові карти!

Залучайте тих, хто поруч з вами: електронна карта лояльності для ресторану або салону краси. За допомогою налаштувань геолокації повідомте ваших клієнтів, які знаходяться поруч з вами прямо зараз про нові страви в ресторані, «щасливих годинах» в салоні краси, знижки, які діють тільки зараз і т.п.

Прозорість. Ваші клієнти завжди знають скільки балів вони накопичили або на яку знижку можуть розраховувати. Ця інформація показується на лицьовій стороні картки.

  1. Підвищення впізнаваності й розширення кола зацікавлених аудиторій

Ви запитаєте – як? Дуже просто.

Поширювати електронні картки лояльності не в приклад легше, ніж звичайні пластикові. Ваші клієнти отримають карту лояльності всього в один клік! Існує маса варіантів поширення електронних карт:

  • всередині організації – за допомогою різних поліграфічних інструментів (листівок, брошур, наклейок на вхідних дверях, стійках оголошень і т.п.), просто розмістивши на них QR-код. При скануванні QR-коду, карта відразу потрапляє в Apple Wallet вашого покупця;
  • «сарафанне радіо» – цей інструмент знайом кожному власнику бізнесу. Але як, запитаєте ви, за допомогою цього методу поширювати карти лояльності? Легко! Кожен власник картки може відправити посилання своїм друзям, знайомим чи родичам, при кліку на яку вони тут же отримають власну карту лояльності від вашої організації;
  • поширення серед підписників в соціальних мережах – ця технологія проста і зрозуміла навіть школярам. Просто розмістіть пост у своїх групах в соціальних мережах з посиланням на звантаження карти або додайте посилання в шапку профілю Інстаграм;
  • за допомогою рекламних інструментів – контекстна реклама, таргетована реклама. Чому ні? Ці інструменти дозволять швидко охопити велике коло зацікавлених аудиторій;
  • рекламні SMS- та email-розсилки – ще один простий спосіб залучити нових клієнтів і подарувати їм картки лояльності вашої організації, які завжди будуть з ними.
  1. Збільшення кількості лояльних клієнтів і зростання повторних продажів

Електронні картки лояльності дозволяють адресно контактувати з клієнтами: привітання з будь-якими святами, днями народження, персональні пропозиції та знижки, запрошення на заходи. Ви зможете швидко відправити повідомлення з особистого кабінету будь-якій кількості користувачів завдяки заздалегідь створеним тригерам – дата, час, подія і т.п.! Push-повідомлення дають гарантію того, що ваші повідомлення будуть побачені. Тести показують, що кожне друге інформаційне повідомлення, відправлене клієнтам через електронну карту, буде прочитано! Де ще ви бачили таку конверсію?

Але і це ще не все! Поширити карти, сповістити своїх клієнтів – це тільки пів справи. Як же порахувати ефективність маркетингових заходів, які реалізуються за допомогою електронних карт лояльності? Електронні картки лояльності надають можливість глибоко аналізувати всі бізнес-процеси за допомогою вбудованих систем аналітики.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання