Підвищення конверсії сайту
Зниження вартості залучення клієнта
Збільшення середнього чека
Збільшення числа покупок від одного клієнта

Аудит контекстної реклами

Контекстна реклама – один з кращих каналів для залучення цільової аудиторії на сайт. Тому дуже важливо, щоб вона працювала ефективно. Аудит контекстної реклами – це аналіз якості компанії (статистики й налаштувань), ефективності ведення і рентабельності інвестицій, створення рекомендацій для збільшення прибутку. Аудит акаунту проводиться експертами в області аналітики та контекстної реклами для отримання найбільш точних результатів. Головне завдання – виявлення слабких сторін і недоробок в рекламних кампаніях, пошук можливостей для поліпшення.

У яких випадках потрібно замовити аудит контекстної реклами?

Багатьох власників бізнесу мучить питання: чи варто замовити аудит рекламної компанії? Адже може скластися враження, що клієнти натискають на банер, переходять на ваш сайт без вкладення додаткового бюджету. Буває навпаки, що бюджет витрачений, а потенційних клієнтів так і немає. І в тому і в іншому випадку кампанія – неефективна.

Найбільш частими причинами, за якими звертаються до нас для проведення аудиту контекстної реклами, такі:

  • оголошення в Google не приносять замовлення. Тому наше завдання – виявити помилки й дати рекомендації по збільшенню трафіку і кількості звернень.
  • ведення рекламної кампанії здійснюється власником бізнесу, і він не впевнений в правильності налаштувань, хоче оцінити їх якість. У такому випадку необхідна професійна експертиза;
  • ефективність реклами не влаштовує або ви не можете правильно її оцінити. Вам цікаво дізнатися:
    • хто бачить оголошення вашого сайту;
    • чи користується ваша пропозиція  зацікавленістю у клієнтів;
    • як йдуть справи з цільовим трафіком;
    • який час проходить з моменту заходу на сайт і здійсненням замовлення або зверненням;
    • від чого залежить і як знизити вартість залученого клієнта;
    • частку ринку, яку ви дійсно займаєте;
    • потенціал зростання і як зменшити кількість відмов.
  • витрати на рекламу більше, ніж прибуток. Ми допоможемо виявити причини й дамо рекомендації по збільшенню прибутку.

Це основні проблеми, болі клієнтів, які допомагають вирішити наші експерти. Аудит рекламної кампанії ми будуємо виходячи з цілей вашого бізнесу й очікувань від роботи контекстної реклами.

Що входить в аудит?

  • аналіз налаштувань кампаній. Неправильні налаштування в 95% випадків є причиною неефективності рекламної кампанії. Тому ми перевіряємо:
    • налаштування рекламних кампаній;
    • налаштування акаунту і його структуру;
    • ключові слова (те що Ви задаєте в налаштуваннях рекламних кампаній) і пошукові запити (те що дійсно вводить користувач у пошукову систему);
    • мінус-слова;
    • оголошення;
    • розширення оголошень;
    • ставки;
  • аналіз статистики рекламних кампаній. Це не менш важливий індикатор, за яким можна виявити проблему. Ми перевіряємо:
    • вартість конверсії;
    • клікабельність реклами (CTR);
    • транзакції таке інше.
  • Надаємо звіт про виконану роботу з помилками й рекомендаціями.

Що вам дасть аудит контекстної реклами?

  1. Ви дізнаєтеся про переваги та недоліки роботи вашої кампанії. Ви точніше зможете розібратися в тому, що подобається, а що ні вашим клієнтам.
  2. Список рекомендацій. По закінченню роботи ви отримаєте поради від експертів щодо подальшого розвитку і виправлення помилок.
  3. Збільшення ефективності. Підкажемо, як поліпшити показники без залучення додаткового бюджету.

Отримайте приклади аудиту контекстної реклами

Все ще сумніваєтеся? Напишіть нам і отримайте приклади виконаних робіт

Переваги роботи з нами:

  • аудит виконують фахівці з великим досвідом, які мають сертифікати Google;
  • приємні ціни на аудит контекстної реклами;
  • робота в термін;
  • менеджер, який вас буде консультувати протягом співпраці.

Витрачайте на рекламу менше, а отримуйте більше!

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку