Низький бюджет
Високий процент повернення інвестицій
Утримання Клієнтів
Ви не будете потрапляти в СПАМ

Email-маркетинг від компанії МАВР

Цілі email-маркетингу

Email розсилання є найдавнішим і досі одним із найефективніших каналів реклами в Інтернеті. При відносно невеликих витратах воно дозволяє охопити ширшу аудиторію за найкоротший проміжок часу. Успішний результат використання цього потужного інструмента залежить від правильної підготовки та організації. Професійний підхід у застосуванні цього виду реклами в інтернеті дозволяє досягти такої мети:

  • максимально оперативно інформувати аудиторію про новини, події, акції, що проводяться Вашою компанією;
  • охопити величезну аудиторію розсиланням одного листа, отримавши миттєву реакцію, яка призведе до збільшення продажів;
  • налаштувати своє рекламне повідомлення на певну групу цільової аудиторії; це може бути таргетування за регіональною ознакою, статтю, віком, можна врахувати юридична це особа чи фізична, тобто за будь-якою з можливих ознак;
  • підтримати інтерес до Вашої компанії серед постійних клієнтів та привернути увагу нових;
  • поєднувати персоналізовану комунікацію з масовістю охоплення аудиторії;
  • знизити витрати на рекламу, налаштувавши розсилання для найбільшої аудиторії.

Що необхідно для організації email розсилання?

1. База адрес

Для здійснення еmail розсилання необхідно мати , в першу чергу, базу адрес Ваших існуючих чи потенційних клієнтів. Це може бути база клієнтів, що вже є у компанії, база адрес, зібраних за допомогою форми, розташованої на сайті, чи в інший легальний спосіб.

2. Сегментація бази

Для того, щоб розсилка була більш ефективною, необхідно структурувати базу адрес за цікавими для рекламної кампанії характеристиками. Це можуть бути різноманітні дані – розбивка по містам та регіонам, по віковим групам, роду діяльності, статі чи інше.

3. Сервіс для еmail розсилки

Після цього Вам знадобиться інструмент, з допомогою якого можна здійснювати масову розсилку реклами, не потрапивши при цьому до папки «Спам» на комп’ютерах адресатів. Існує ряд сервісів, на яких можна замовити розсилку з різноманітними параметрами. Такі сервіси забезпечують надійну доставку листів у «Вхідні», використовуючи спеціальні сервери та інші інструменти.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові надати Вам консультацію з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Чи достатньо буде просто доставити лист?

Описана вище технічна сторона створення еmail розсилки не гарантує досягнення бажаного результату. Ви можете придбати розсилку електронного листа на велику кількість отримувачів, але майже не отримати замовлень у результаті. І причиною цього буде неправильно створене рекламне повідомлення, яке отримали абоненти. Створити ефективний рекламний лист, котрий збільшить кількість покупців , можуть спеціалісти з еmail-маркетингу. Вони розроблять, протестують і запровадять такі важливі елементи розсилання:

  • основну думку листа, яка відповідає маркетинговій стратегії Вашої компанії та сприяє досягненню мети рекламної кампанії;
  • назву і контент листа чи групи листів;
  • дизайн листа, який враховує особливості сприйняття інформації з електронної пошти;
  • план розсилки, в якому описується періодичність її випуску, а також є інструкції для роботи з контентом.

Маючи грамотно розроблений рекламний лист Ви отримаєте максимальну віддачу від рекламної кампанії. Для цього необхідно замовити еmail розсилку в маркетинговому агентстві МАВР. Ефективність розсилання може бути різною, залежно від рекламованого продукту чи послуги, стану ринку та інших маркетингових факторів. Які гарантії є у тих, хто замовляє розсилання у професіоналів? Це, звісно, підвищення кількості відгуків і замовлень із першого дня кампанії, повну окупність витрат на розсилку, а також поступове покращення показників росту продажів.

заказать email рассылку

Скільки коштує замовлення розсилки?

Вартість email розсилки формується з кількох складових і може значно відрізнятися в залежності від продукту, ринку і розміру бази абонентів. У більшості сервісів для масової розсилки вартість одного листа знижується при збільшенні кількості надісланих повідомлень. Це дозволяє обрати оптимальний тариф із точки зору охоплення аудиторії та витрат. Послуги агентства з розробки концепції еmail розсилки , створенню контента, її запуск і супровід також можуть мати різну вартість. Вона залежить від багатьох факторів, одним із основних серед них є кількість рекламованих продуктів та послуг.

Замовити розсилку email

В агентстві МАВР можна будь-яким зручним для Вас способом – зателефонувавши за номером телефону, надіславши електронного листа чи заповнивши форму зворотнього зв’язку. Ми відповімо на запитання, що Вас цікавлять, а також надамо додаткову інформацію щодо організації масового розсилання для росту Вашого бізнесу. Також у нас Ви зможете замовити весь комплекс маркетингових послуг у просуванні Вашого бізнесу в мережі Інтернет. Звертайтеся вже зараз, щоб отримати прибуток уже завтра.

Прайс на послуги розсилання email

Комплексний email-маркетинг (щомісячно)

від 300$
Моніторинг розсилань конкурентів
Формування адресної бази (створення форми підписки на сайті, поп-ап вікна та інше)
Сегментація бази
Дизайн і структура шаблона письма
Тексти для розсилань
Рекомендації щодо частоти, днів та часу розсилок
Налаштування сервісу розсилок (Unisender, Mailchimp)
Відправка листів і налаштування серії автоматичних листів
А/Б тестирование писем (разные заголовки, кнопки и т.п.)
Інтеграція системи email-маркетинга з базою даних і звіти з аналізом проведених розсилань

Створення email кампанії під ключ (щомісячно)

від 200$
Моніторинг розсилань конкурентів
Формування адресної бази (рекомендовані способи)
Сегментація бази
Дизайн і структура шаблону листа
Тексти для розсилок
Проведення розсилок
Рекомендації щодо частоти, днів і часу розсилок
Рекомендації щодо сервісів розсилань

Аудит розсилки (одноразово)

від 100$
Аналіз оформлення листів (дизайн+структура)
Аналіз якості текстів листів
Аналіз бази клієнтів та її сегментація
Аналіз частоти, днів та часу розсилок
Аналіз способів збору email адрес
Аналіз основних KPI розсилання
Рекомендації щодо результативності розсилок
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку