Маркетингове агентство МАВР – Розробка зрозумілих кроків до успіху Вашого бізнесу

10 років досвіду

роботи в сфері інтернет-маркетингу

542 проекти

які складають наш практичний досвід та знання специфіки бізнесу

98% задоволених Клієнтів

Ті , хто вирішив про співпрацю з нами, залишаються з нашим агентством надовго та рекомендують нас своїм колегам і друзям

230+ заходів

які ми відвідали в своєму фасі

6300+ годин

проведених у якості спікерів фахових заходів: «I-Marketing School», «IT-менеджмент», Центр Зайнятості Вільних Людей, PR Generation, «Станція Харків», «Менеджмент, маркетинг, продажі», «Формула сайту», «Lemon.School», «WebPromoExperts» (Київ).

70+ нагород

фахових сертифікатів, грамот і дипломів

246 публікацій

про нас у ЗМІ

637 корисних публікацій

на тему маркетингу, просування у пошукових системах, соціальних мережах та контекстної реклами у блозі МАВР

375+ книг

які ми прочитали за нашим фахом

  • у 1604 році – трагедія Вільяма Шекспіра «Отелло, венеціанський МАВР» уперше була представлена в Whitehall Palace у Лондоні;
  • у 1897 році – студенти Туринського університету заснували відомий італійський футбольний клуб «Ювентус», улюблений клуб співзасновника маркетингового агентства МАВР, Дмитра Корнєєва;
  • у 1993 році – засновано Європейський союз.

МАВР – це абревіатура від Маркетингове агентство Владислави Рикової.

  • Владислава Рикова, директор компанії, мріє виступити з доповіддю на конференції в Мінську на вул. Янки МАВРа.
  • «МАВР виконав свою справу, МАВР може йти» – іноді ці слова помилково приписують венеціанському мавру Отелло – головному герою п’єси Шекспіра «Отелло». Насправді цей вислів проголошує МАВР із п’єси «Змова Фієско в Генуї» німецького поета Шиллера, який став непотрібним після того, як допоміг графу Фієско організувати повстання республіканців проти тирана Генуї дожа Доріа. Вислів став приказкою, що характеризує цинічне ставлення до людини, послуги якої більше не потрібні.

Цитата: «Щоб пожинати лаври, потрібні МАВРи». Валентин Петрович Ричков, письменник-афорист.

Як все починалося

Становлення як фахівця-маркетолога

У таких розділах заведено писати, як який-небудь інфобізнесмен з колишнього трієчника з трьома рублями в кишені став мільйонером з віллою в Італії. Що стосується мене, то я школу закінчила із золотою медаллю, університет – з червоним дипломом магістра. Тільки ось спеціальність у мене – філологія! І після закінчення університету ім. В. Н. Каразіна я й гадки не мала, що таке маркетинг і що я коли-небудь буду цим займатися професійно. З іншого боку, на той час у мене вже був досвід публікацій в ЗМІ. У 2003 році вийшла моя перша стаття, а у 2006 за добірку публікацій я була прийнята до Національної спілки журналістів України. На останньому курсі університету навіть встигла попрацювати випусковим редактором в офлайн журналі. Водночас я стала вивчати потреби ринку праці та зрозуміла, що, виходячи з попиту, я б хотіла працювати копірайтером. (До речі, мені це дуже допомогло при просуванні компанії МАВР, тому що саме в основах копірайтингу дається хоча б загальне уявлення про те, як потрібно продавати). Потім почалося навчання заново, бо журналістика і копірайтинг – це абсолютно різні предметні області. Вивчивши прийоми, основи копірайтингу по книгах, блогам, перейшла у сферу інтернет-маркетингу, а точніше, мене привабило просування сайтів у пошукових системах.

Далі – мені потрібно було все більше і більше інформації, я відвідувала конференції, семінари та майстер-класи, запоєм читала книги й новини у сфері маркетингу. Цей період триває і зараз, тільки тепер мене запрошують на заходи в ролі спікера, а не слухача. Впевнена, що кожен, хто з таким же, як я, ентузіазмом візьметься за справу, зможе зробити стільки ж і навіть більше! І тут не важливий досвід і освіту. Тим більше що зараз існує маса всіляких онлайн і офлайн курсів. Але, щоб ви не розслаблялися, розповім про зворотний бік медалі. Коли я починала вчитися інтернет-маркетингу, бувало таке, що я приходила додому після роботи й знову працювала, знову щось читала, вчила. У мене було настільки багато питань, що я нещадно мучила Google! І часом засинала просто за столом. Пам’ятаю, коли я переїхала з однієї  знімної квартири на іншу, там не було письмового столу. Тоді я була готова обміняти ліжко на зручний письмовий стіл, бо не бачила потреби в ліжку. Зараз я прочитую приблизно 20 книг і відвідую близько 10 конференцій в рік (як онлайн, так і офлайн).

Автор: Владислава Рикова, керівник маркетингового агентства МАВР

Створення МАВР

Думка про те, що потрібно створювати своє маркетингове агентство зріла давно. Начитавшись купи мотиваційних книг, типу Бренсон «До біса все! Берися і роби» і Азімова «Як заробити гроші без стартового капіталу», я була натхненна свободою («не працювати на дядю») і заробітком («безмежні можливості заробітку»). До речі, по останній цитаті – ми з чоловіком досі щомісяця сміємося з цієї фрази, коли підводимо баланс в бізнесі! І ще важливий момент. Оскільки до цього я працювала штатним маркетологом, я знала, як працюють маркетингові агентства на ринку (сама підбирала за деякими напрямками аутсорсингові компанії). Тому я точно знала, як НЕ хочу, щоб робила моя компанія в майбутньому. На основі цих переконань і сформувалося бачення про те, що відмінною рисою маркетингового агентства MAVR буде відповідальність, уважність до деталей і прозорість відносин! Як виявилося, створення агентства справа не хитра, особливо якщо у тебе є підтримка в особі чоловіка, у якого вже є свій офіс. Просто потрібно було з чисто чоловічого мешкання зробити офіс під агентство. Тобто було все з оргтехніки, офісних меблів і навіть було 3 ПК. У чоловіка і мене свої стаціонарні ПК та 1 ноутбук. Тобто можна було брати 1 людину в штат на посаду SEO-спеціаліста, що ми й зробили.

Перші Клієнти приходили тільки завдяки сарафанному радіо, знаючи мене особисто, як гарного фахівця. При цьому були навіть дуже великі Клієнти! Зараз репутація та довіра клієнтів для MAVR понад усе, ми ніколи не порадимо Клієнту то, що не працює для його бізнесу або те, що приносить малу віддачу. У колективі ми допомагаємо один одному і Клієнтам навіть з питань, які не входять в наші обов’язки й сферу діяльності. Робимо все можливе, щоб результати перевищували очікування.

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання