9 «НЕ» при веденні блогу або Основні помилки ведення блогу

  • 7.4.2021
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг

1. «НЕ» видаляйте коментарі

Не радимо вам видаляти коментарі до вашого посту – нехай вони навіть будуть суцільним маренням. Нецензурні завжди можна замінити на [censored], але весь коментар чіпати не варто. Навіть сама негативна реакція – це реакція і хто знає, яку дискусію вона за собою спричинить. Може бути в майбутньому ви скажете спасибі цій людині, тому що через його коментар ви витягли щось позитивне для себе. Спам, природно, не підпадає під категорію «Не видали!».

помилки ведення блогу

2. «НЕ» наказує людям

Якщо ви щось хочете сказати людям, то краще за все зробіть це в формі ради. Погодьтеся, що не всім приємно читати статті, в яких хтось не зовсім знайомий або незнайомий взагалі вчить, як і що вам робити. Думаю, всі ми колись говорили: «Та хто ти такий, щоб мене вчити». І робили все по-своєму, але спіткнувшись поверталися до того, про що нам говорили. До порад люди прислухаються частіше.

3. «НЕ» продавайте нічого

Це не варто розуміти дослівно. Реклама повинна йти окремо від ваших основних постів. Включати якимось чином в стрічку рекламу або писати її в тілі вашої статті не найкраща ідея. Якщо ви хочете щось продати – просто порадьте це або висловите свою думку від використання цього продукту / послуги. Так буде більше відгуків. Люди втомилися від реклами, але словам і порадам інших людей вони вірять часом більше, ніж професійно написаним копірайтером текстам. Ніхто, звичайно, не заважає робити рекламні пости в формі ради / рекомендації від вашого обличчя. Але це вже інше – це питання етики і моралі. Тут кожен для себе вирішує сам.

4. «НЕ» скупіться

Часом блогери закривають зовнішні посилання в nofollow або редирект. Навіщо? Якщо контент і посилання дійсно якісні, використовуйте dofollow. Не скупіться.

5. «НЕ» бійтеся відповідати на коментарі

У чомусь це «НЕ» схоже з першим пунктом, крім одного. Іноді блогери ігнорують коментарі. Я не кажу про неконструктивну комунікацію, а про нормальну. Критикують вас або хвалять не варто ігнорувати це. В житті, якщо вас похвалять, то ви ж говорите «спасибі»? Так чому б не зробити це і в своєму блозі. А якщо вас критикують, сперечаються з вами. Чи завжди ви просто мовчите? Розмовляйте зі своїми відвідувачами, це буде корисно.

6. «НЕ» ігноруйте думки про вас

Якщо десь в мережі, хтось висловився з приводу вашого блогу, ваших ідей і ви з ним згодні або навпаки – не згодні, висловіться, не варто ігнорувати думки, вступаючи в діалог з іншою людиною ви допомагаєте і собі і йому в плані підвищення іміджу.

7. «НЕ» бійтеся помилятися

Ми всі люди і помилки нам властиві. Цілком може статися так, що ваші думки / вчинки / ідеї були неправильними або помилковими. Не варто через це засмучуватися або злитися. Варто просто вислухати, що вам говорять і взяти це до відома. Виправити цю помилку і в майбутньому вже її не повторювати.

8. «НЕ» бійтеся граматики

Граматичні помилки в тексті цілком припустимі. Іноді ми пишемо наші пости в пориві творчості, і помилки можуть прокрадатися в текст. Навіть якщо ви пишете свої пости спочатку в Word, то це не означає, що помилок в тексті не буде. Граматичних може і не бути, а ось стилістичних, пунктуаційних – цілком. Не потрібно цього боятися. Ви це помітите самі або вам скажуть про це. Але це не означає, що можна писати албанською.

9. «НЕ» забувайте про бекап

Наостанок найголовніша порада. Не забувайте робити регулярний бекап вашого блогу. Форс-мажор, хакери або власні криві руки ніхто не скасовував. Так навіщо зайвий раз ризикувати?

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання