Контекстна реклама з максимальним ROI
Швидкий і надійний спосіб опинитися на перших позиціях пошукових систем і залучити цільову аудиторію!
Залиште заявку і ми безкоштовно проконсультуємо з усіх питань
Контекстна реклама в Google
Контекстна реклама – один з найпотужніших інструментів для швидкого залучення нових клієнтів. Це повідомлення, що видається пошуковою системою (або будь-яким іншим інтернет-майданчиком) в залежності від запиту користувача.
Рекламу можна дуже тонко налаштувати, націлити її саме на ваших потенційних клієнтів. Люди самі шукають те, що Ви пропонуєте і Ваша пропозиція потрапляє точно в ціль. Звичайно, якщо вона подана правильно технічно і з точки зору інтернет-маркетингу. Формати оголошень можуть бути різними – текст, відео, банери або анімація.
Кешбек – 10 000 грн! За умови:
- ♦ Термін створення аккаунту Google Ads до 14 днів.
- ♦ Місячний бюджет на рекламу не менш ніж 5000 грн.
- ♦ Термін співпраці – 2 місяці.

Залежно від завдання, розробити і запустити рекламну кампанію можна за 1-3 дні.
Головне – зробити це професійно!
Грамотна підготовка до запуску кампанії - страховка від марних трат

Часто рекламодавці витрачають солідні гроші через неправильне налаштування і ведення рекламних кампаній. Щоб контекстна реклама безрезультатно не з’їла ваш бюджет зі швидкістю світла, співпрацюйте тільки з надійними і досвідченими фахівцями.
Ми працюємо більше 7 років. Уже «з’їли не одну собаку» на контекстній рекламі і точно знаємо, як налаштувати і запустити рекламну кампанію в Google, YouTube без втрати коштів і з максимальною віддачею.
Наш підхід до розробки контекстної реклами:
Етап 1 - підготовка
- Глибокий аналіз ніші вашого бізнесу, моніторинг попиту і конкурентів;
- Аналіз цільової аудиторії і виявлення справжніх потреб;
- Моніторинг поточних позицій, підбір семантики, списку мінус-слів (з урахуванням сленгу аудиторії, ринкових трендів і опрацюванням унікальної торговельної пропозиції);
- Створення та узгодження оголошень, розробка медіаплану.
Етап 2 - запуск
- Грамотний розрахунок і планування бюджету;
- Впровадження рекламної стратегії;
- Налаштування сервісів аналітики і поліпшення ефективності кампанії;
- Налаштування таргетингу;
- Робота над поліпшенням конверсії.
Етап 3 - ведення
- Постійний моніторинг ефективності кампанії, обробка статистики, знаходження шляхів для поліпшення;
- Створення і тестування рекламних оголошень під кожен окремий сегмент аудиторії;
- Аналіз даних, грамотна настройка цілей;
- Підключення додаткових рекламних каналів (блоки в електронній пошті, медійна реклама, YouTube, т.ін.);
- Налаштування динамічного ремаркетингу (повернення користувачів, які зацікавилися пропозицією, але не зробили замовлення).
Ми не витрачаємо даремно ваші гроші і не даємо порожніх обіцянок!
Основні переваги професійної контекстної реклами:
- 100% попадання в ціль
Користувачі самі шукають пропозиції. Робота зі сформованим попитом
- Гнучкі бюджети
Почати рекламну кампанію можна з мінімальними витратами
- Всебічна аналітика
Завжди можна отримати всі дані, необхідні для поліпшення показників ефективності реклами
- Інформативність
Формат оголошень дозволяє в короткому повідомленні донести всю головну інформацію про пропозицію
- Широкі можливості для налаштування
Налаштувати можна майже все - від часу показів до особистих переваг користувачів
- Відповідність запита користувачам
Контекстна реклама максимально точно відповідає пошуковим запитам аудиторії
Кілька причин замовити контекстну рекламу в агентстві МАВР:

Сертифіковані спеціалісти,
робота за договором

НАЙСУЧАСНІШІ І НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

ТІЛЬКИ КОМПЛЕКСНИЙ І СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ВИРІШЕННЯ ВАШИХ ЗАВДАНЬ

ПРОСТе ЛЮДСЬКе СПІЛКУВАННЯ, МІНІМУМ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ І НІЯКИХ незрозумілих термінів
«Менеджмент проекту» – вигідна відмінність МАВР.
З вами на зв’язку буде PM (project manager), який відповідає за хід виконання завдань за проектом; відстеження і контроль якості роботи; управління термінами; управління ризиками.