Що таке ROAS та як його розрахувати?

  • 13.10.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг

Насправді ROAS – це рентабельність реклами, отримана у доларовому вираженні. Це може бути чітка оцінка того, скільки заробляє бренд порівняно із сумою, яку він вкладає у свою рекламу та маркетингові зусилля. Насправді компанії спрощують оцінку та перетворюють її на співвідношення на зразок 1:3 або 1:4. Це означає, що компанія заробляє 3 або 4 долари за кожен долар, витрачений на рекламу. Щоб зробити нашу оцінку простою та швидкою, ми можемо скористатися онлайн-допомогою, наприклад онлайн-калькулятором ROAS. Розрахунок ROAS важливий для бренду, щоб визначити, чи правильно він витрачає кошти та чи звертаються споживачі до веб-сайту чи реклами його бренду.

What Is ROAS?

Формула ROAS:

Проста формула для розрахунку ROAS виглядає так:

ROAS = (Дохід від реклами / Вартість реклами) x 100

Дохід, що стосується реклами – це дохід, який бренд отримує або генерує завдяки своїй рекламі.

Вартість реклами – це вартість, яку бренд витрачає на рекламу, це може бути ваша вартість PPC (оплата за клік) або створення та розробка веб-сайту. Ваша вартість SEO (пошукова оптимізація) також підпадає під цю парадигму. Співвідношення ROAS цифрових компаній має бути близько 1:8. Калькулятор ROAS від calculate-online.net показує загальне співвідношення ROAS.

Приклад рентабельності інвестицій у рекламу:

Розглянемо бренд, який інвестував близько 2000 доларів у рекламу, таку як PPC чи SEO, або у розробку веб-сайту. Натомість він отримує близько 12000 доларів. Потім знайдіть показник рентабельності інвестицій у рекламу цього бренду.

Прості виміри ROAS:

Дано:

Дохід від реклами = $12000

Це фактичний дохід, який бренд отримує щомісяця чи щороку. Бренд може вибрати період для розрахунку ROAS.

Вартість, вкладена в рекламу = $2000

Це вартість, вкладена в рекламу, наприклад, контекстна реклама, SEO та інші витрати на інтернет-маркетинг.

Рішення:

Формула ROAS:

ROAS = (Дохід від реклами / Вартість реклами) x 100

Підставляємо значення у формулу:

ROAS = ($12000/$2000) х 100

Розрахунок рентабельності інвестицій у рекламу = (6) x 100

Розрахунок рентабельності інвестицій = 600%

Повернення або інвестиції = $10000

Ви можете використовувати Калькулятор ROAS для вимірювання ROAS. Це може бути складно, коли вам доводиться мати справу з різними типами витрат.

Чому ми вимірюємо ROAS?

Бренди зазвичай вимірюють ROAS через наступні причини:

  • Вони перевіряють популярність бренду на цільовому ринку.
  • Для розуміння як їхня унікальна торгова пропозиція (УТП) приймається цільовим ринком.
  • Для розрахунку коефіцієнта конверсії, скільки клієнтів відвідують сайт і скільки з них фактично купують продукт або послугу.
  • Для аналізу підводних каменів у своєму продукті та послузі.
  • Щоб знайти показник задоволеності клієнта продуктом та послугами за такою формулою:

Задоволеність клієнтів = [Клієнти – цінності, що сприймаються / Загальна сплачена вартість]

  • Щоб зробити SWOT-аналіз, SWOT (сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози) на ринку.
  • Щоб поліпшити рекламну кампанію, що вже йде (що потрібно зробити, щоб підвищити прибутковість).

Висновок:

Вимірювання ROAS необхідно для визначення ефективності бренду. Ви можете скористатися онлайн-калькулятором ROAS, щоб швидко розрахувати свої показники.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання