Як правильно налаштувати редіректи і якими вони бувають?

  • 19.4.2021
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SEO

301 редирект є регулярним порядком переадресації пошукової системи і користувачів сайту на посилання, яке відрізняється від початкового запиту. Такого роду відгук сервера повідомляє, що давній url вже не актуальний, а сторінка була переміщена. Пошукові системи заново виробляють індексацію, розуміючи, куди ви направляєте користувачів і будуть пропонувати їм нову адресу.

301 редирект

Грамотна настройка 301 редиректу сприяє ефективному SEO просування Вашого сайту на пошуку в Google і Яндекс.

Цікавим є факт, що при редиректі можна в рази поліпшити трафік на своєму ресурсі.

Для того щоб зробити вірну настройку 301 редиректу, слід ретельно вивчити це керівництво.

Для чого потрібен 301 редирект?

301 код є простим, але ефективним в реалізації перенаправлення web-сторінки. З ним можна зберегти рейтинг певної сторінки або сайту.

Слід виділити головні особливості при додаванні 301 коду:

  • Збереження контенту при користувальницької активності.
  • Передача інформації для нової сторінки.
  • Переадресація трафіку з різних джерел на конкретний.
  • Зручний при ребрендингу або зміні домену, без втрати призначеної для користувача бази.
  • Перенесення сторінок.
  • Склеювання.
  • Видалення дублікатів сторінок.

Важливо! Слід звернути увагу на ту адресу, яку значущий і є затребуваним як для користувачів, так і для пошукової системи.

301 код завжди допоможе власникам сайтів. При переміщенні сторінок або всього сайту він збереже абсолютно всю виконану роботу – престижність імені домена і знаходження в пошуку. А головне – застосує переадресацію вірно.

Рекомендації по переадресації

Пам’ятайте – помилки, допущені в налаштуванні редиректу, в рази знизять його ефективність.

  1. Не потрібно допускати редіректи, які йдуть послідовно. При кожному перенаправленні зростає навантаження на сервер, при цьому знижується сам ефект редиректу.
  2. Слід розміщувати редирект від приватних основ до загальних, так як можуть виникнути суперечності серед приватних і навряд чи вони спрацюють. У разі, якщо приватні знаходитимуться за рівнем нижче загальних, спрацює правило – загальні будуть на першій позиції згідно списку.
  3. Найчастіше браузер здатний запам’ятовувати переадресацію, слід перевірити стан HTTP за допомогою сервісів.
  4. Перенаправлення не повинно бути повторним, а саме посилання сторінка на саму себе неприпустима.
  5. Якісний редирект – це той, який приведе на сторінку, він до дрібниць здатний повторювати запит.

Відомі типи редиректів

Для початку потрібно дізнатися про особливості і види найбільш відомих редиректів.

301

Регулярний редирект, який означає, що початкову адресу сайту варто вважати неактуальною і розташування контенту перенесено. Здатний надавати новим документом вага посилання і додає внутрішню метрику.

302

Це тимчасовий редирект, він не здатний поєднувати накопичувальну метрику адреси.

Стан відповіді буде залежати від чинного протоколу HTTP:

  • HTTP0 – фактична публікація спрямована на інший url «Moved Temporarity».
  • HTTP1 – файл не знайдений, зміна запиту на Found.

307

307 – «Moved Temporarity» підходить в крайніх випадках – лише при короткочасній позиції контенту, наприклад, якщо є необхідність ТО.

Meta Refresh

Апгрейд Meta вже саме перенаправлення, воно проводиться не на позиції сервера, а безпосередньо на сторінці. Цей код відповіді проводиться шляхом відліку, на кшталт, якщо немає переходу, то варто натиснути функцію самостійно.

Такий статус не є рекомендованим для SEO-фахівців, так як він призводить до зниження багатьох нюансів і просадки сторінки в підсумковій видачі.

Зверніть увагу! Застосовувати регулярний редирект не потрібно, зокрема, якщо переміщення сторінки буде пов’язано з нюансами зміни імені домену. У разі бана або інших проблем, вони будуть перенаправлені на нове місце.

У чому відмінність між регулярними та іншими перенаправлення?

Код 301 і 302 дуже схожі, але для більшого числа випадків оптимальним стане незмінне перенаправлення.

Такі коди HTTP мають відмінність в сприйнятті роботами, а значить, по-різному сприймаються системою пошуку. 301 код – це сигнал системі про те, що необхідно забути про старе посиланням назавжди. А ось 302 дає можливість індексації всього контенту, який був розташований на фундаментальної сторінці.

Якщо при 301 актуальність публікації скінчиться в пошуку, то при 302 в індексації буде видно дві адреси. У підсумку, найкращим варіантом буде код 301.

Короткочасні перенесення необхідні лише при:

  • Випадку конкретної посиланням, яка повинна і далі проходити індекс.
  • Індекс нового адреси не може бути критичним.

Як перевіряється 301 редирект?

Є два види вірної перевірки при внесенні редиректу:

  • Одинично за допомогою сервісів.
  • Групою за допомогою програм, які можуть сканувати весь портал.

Важливо! Пошуку потрібен час для виявлення 301, а також присвоєння йому нової ваги. Тривалість процесу багато в чому залежить від відвідування роботами цієї адреси, іноді це від 2-х до 3-х тижнів.

Найбільш часті помилки в застосуванні редиректу

  • Застосування переадресації без зміни url в посиланні.
  • Виробництво складного редиректу.
  • Налаштування нерегулярного перенаправлення замість постійного.
  • Невірний підбір редиректу.
  • Переадресація txt.
  • Різниця між кодами.
  • Переадресація на релевантний контент.
  • Перенаправлення, що не приводить до 200-ї сторінки.

При застосуванні цього керівництва настройка редиректу завжди буде простою і ефективною!

Автор статті: Роман Бондар

Займаюся SEO просуванням сайтів з 2011 року. Співвласник маркетингової компанії IMarketing (Казахстан). Автор багатьох статей з ефективного лінкбілдінгу і нестандартного крауд-маркетингу. Практикуючий фахівець інформаційної безпеки веб-сайтів.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання