Як обрати правильний конструктор сайтів?

  • 13.4.2021
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SEO, Маркетинг

Перший крок на шляху до вибору найбільш підходящого конструктора – зрозуміти, який сайт ви хочете в результаті отримати. Можливо, вам потрібен блог або сайт-візитка, одностаничник або великий інформаційний портал, форум, а може бути інтернет-магазин?

Далі ви опрацьовує набір необхідних функцій і пробуєте попрацювати з кількома кращими конструкторами, які дозволять розробити сайт потрібного типу.

При виборі конструктора не орієнтуйтеся тільки на його вартість. Вибирайте ту платформу, з якої буде комфортно працювати. Можливо, це обійдеться для вас дорожче, але переплата за зручність і відмінний результат варта того.

Важливо не тільки наявність необхідних для вас функцій, але і те, наскільки зрозумілий інтерфейс, які пропонуються шаблони і скільки їх на вибір, чи є набір інструментів для маркетингу / SEO та багато іншого.

Как выбрать правильный конструктор сайтов?

Кращими безкоштовними конструкторами сайтів вважаються Wix, Jimdo, Weebly і Webnode. Це найбільш популярні у світі конструктори сайтів, які підійдуть усім – кожен зі згаданих сервісів є ідеальним у своєму класі.

Неважливо, який тип сайту ви хочете створити – ці платформи впораються з будь-яким поставленим завдання. Тому, вибираючи конструктор, в першу чергу придивіться саме до них. Далі ви дізнаєтеся, як влаштовані конструктори сайтів, на які чинники варто звернути при їх виборі та чим «хороший» сайт відрізняється від посереднього.

Що таке конструктори сайтів?

Онлайн конструктор – зручний сервіс для самостійного створення сайтів без наявності технічних знань і навичок. Ваш готовий ресурс буде розміщуватися на віддаленому сервері, де за його збереженням і безпекою простежать адміністратори платформи.

Конструктори – це, перш за все, коробкові сервіси, тобто ви отримуєте доступ відразу до хостингу, CMS-движку, шаблонів та до всіх потрібних функцій. Такі спеціалізовані сервіси мають інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Вся робота ведеться через панель управління візуального редактора, зміни відображаються в режимі реального часу. Ви редагуєте сторінки, міняєте шаблони, налаштовуєте сайт і відразу бачите результат своїх дій.

Використання конструктора сайтів може стати хорошою альтернативою зверненню до веб-студіям, які працюють з представниками малого і середнього бізнесу. Адже такий сервіс часто може запропонувати навіть більше, ніж фахівці, і сайт на виході вийде якіснішим.

Фактор економії коштів теж часто має велике значення. У студії буде потрібно оплачувати кожну навіть невелику правку. Використовувати конструктор для створення сайту стає вигідно, адже ви самі можете правити все, що завгодно і робити це швидко.

Основні плюси використання конструкторів:

какой конструктор сайтов выбрать

  • їх легко освоїти та використовувати – ніякої складної роботи з HTML кодом, кожен крок зрозумілий і простий;
  • дизайн і контент редагуються окремо;
  • є готові шаблони макетів – їх цілі колекції. А якщо ж ви захочете отримати такий шаблон без конструктора, то для цього будуть потрібні знання у сфері програмування;
  • дуже легко завантажуються зображення – для цього не потрібно виходити з браузера. Ви відразу розміщуєте картинки на сторінках свого сайту, зможете створити галерею або «вписати» будь-яке зображення в дизайн макета;
  • сторінки публікуються дуже швидко, а всі зміни на них моментально стають видні;
  • надійне зберігання – всі турботи по зберіганню файлів сайту бере на себе сам конструктор. Вони будуть знаходитися на його сервері, а це позбавляє від необхідності створювати резервні копії даних, щоб їх не втратити. Точно так само не потрібно побоюватися злому;
  • перенесення на інший хостинг – така можливість теж є у деяких конструкторів.

Які фактори важливі при виборі конструктора?

Кожен сайт вирішує певне завдання. Від цього безпосередньо залежать фактори, які необхідно враховувати, вибираючи конструктор.

Ось найбільш важливі фактори, для вибору конструктора сайтів:

  • спеціалізація конструктора сайтів;
  • на яку аудиторію розрахований – профі, просто досвідчені користувачі або новачки, які ще жодного разу не створювали власний сайт;
  • шаблони – скільки їх, адаптовані вони під мобільні пристрої, наскільки детально можливо їх редагування;
  • побудова сайту з нуля – наявність можливості створити сайт, оперуючи готовими блоками та віджетами;
  • редагування коду – чи можна вносити зміни в HTML / CSS для більшої унікалізації сайту;
  • навчальні матеріали – чи є допоміжні матеріали по роботі з сервісом;
  • техпідтримка – які способи зв’язку з нею доступні, якою мовою потрібно складати запит;
  • тарифна політика – чи є безкоштовний тариф, і які обмеження на роботу з конструктором він накладає, вартість платних тарифів;
  • тріал-період – чи можна протягом певного періоду протестувати всі можливості конструктора безкоштовно;
  • способи оплати – які варіанти оплати обраного тарифу та додаткових послуг доступні;
  • інтеграція зі сторонніми сервісами – чи можна підключати інші сервіси, щоб використовувати більше функцій (CRM для імпорту замовлень з сайту в автоматичному режимі, системи аналітики, соцмережі;
  • способи завантаження товарів – якщо їх багато, то зручно коли експорт і імпорт здійснюється автоматично;
  • онлайн-оплата – які платіжні системи можуть бути підключені до сайту;
  • домен – чи є можливість підключення власного домену, чи можна це зробити безкоштовно;
  • SEO – чи можливо буде оптимізувати сайт.

Дев’ять ознак хорошого сайту

Якщо ви вдало реалізуєте певні характеристики, то ваш сайт можна буде назвати хорошим. Не всі результати вашої роботи в цьому напрямку будуть видні іншим, але всі ці характеристики однаково важливі.

Как выбрать правильный конструктор сайтов?

Отже, яким критеріям має відповідати ваш сайт, щоб вважатися хорошим:

  1. доменне ім’я – підберіть і оплатіть домен. Від незручних піддоменів потрібно відмовитися, оскільки адресу сайту, що важко запам’ятовується, відвідувачі не оцінять. Відразу звертайте увагу на умови безкоштовних тарифів у конструкторів – зазвичай вони не дозволяють підключати свій домен;
  2. дизайн – повинен бути таким, щоб сайт коректно відображався і на моніторі ПК, і на екрані мобільного пристрою, тобто адаптивним. Ще одна вимога – дотримання єдиного стилю в шрифтах, тлі, колірному оформленні, відповідно до обраної тематики;
  3. брендинг – вам потрібно виділитися на тлі інших. Подбайте про власний логотип та фірмовий стиль. Ваші клієнти будуть дізнаватися про вас по цим деталям;
  4. зручна навігація – відвідувачі повинні відразу зрозуміти, де на вашому сайті їм можна знайти потрібну інформацію. Меню повинно бути максимально продуманим і не перевантаженим;
  5. якісний контент – найважливіше на сайті, заради чого його будуть відвідувати. Тексти повинні подобатися аудиторії, бути унікальними, відповідними тематиці, корисними, цікаво і грамотно написаними. Доповнюйте їх такими ж якісними тематичними відео і зображеннями. Необов’язково робити це самому – можна делегувати завдання копірайтеру;
  6. швидкість роботи – зробіть все можливе зі свого боку, щоб збільшити продуктивність сайту. Відмовтеся від марних віджетів, зменшуйте «вагу» зображень і т.п. Ваше завдання – не перевантажувати сторінки. Хороші можливості по оптимізації сайту пропонують такі конструктори як uCoz, uKit, Diafan;
  7. наявність SSL-сертифікату – важливо для ресурсів, які використовують особисті дані сторонніх осіб (наприклад, інтернет-магазини). Такий протокол HTTPS шифрування у багатьох конструкторів доступний безкоштовно;
  8. SEO-оптимізація – потрібна для просування сайту в пошукових системах. Недостатньо просто написати тексти, в них потрібно також додати кілька ключових слів, за якими до вас будуть проходити користувачі. Також потрібне якісне заповнення мета-тегів заголовка, опису та анкорів. Добре, якщо буде грамотна перелінковка сторінок – одні ваші статті будуть посилатися на інші. І залишайте посилання на свій сайт в публікаціях на всіляких майданчиках, таких як Youtube і соцмережі, це буде відмінною рекламою. І прослідкуйте, щоб все було в порядку з картою сайту, з файлом robots.txt, і якщо потрібно – налаштуйте 301 редіректи;
  9. збір статистики – ці дані потрібні вам для аналізу поведінки відвідувачів. Обробивши їх, ви зрозумієте, як далі розвивати свій сайт. Тому не забудьте підключити до свого ресурсу Google Analytics і Yandex.Metrika.
Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання