Зміст
Популярність Інстаграм не перестає набирати обертів. Розробники все частіше радують нововведеннями. При цьому алгоритми постійно змінюються, тому стає ще актуальніше тримати руку на пульсі. В таких умовах до речі доведеться статистика по форматам контенту, з яким користувачі взаємодіють охоче за все. Мова піде не про лайфхаки та рекомендації про способи «виготовлення» популярного контенту. А про те, як використовувати хештеги, емодзі та підписи у своїх публікаціях, щоб контент мав більше охоплення.
Найпопулярніший контент в Інстаграм
Що простіше створити, того і більше. Це константа досі діє в Інстаграм, тому всілякі бренди та блогери частіше викладають фото, ніж відео. Хоча вже давно відео-контент користується більшою популярністю. Нижче наведемо статистику з незначною похибкою через те, що точні цифри обчислити неможливо.
Як бачимо, фото-контент – популярніший. Але для розширення охоплення потрібно діяти зовсім по-іншому. Найчастіше публікувати відео-контент, щоб виділитися із загальної маси конкурентів. Тому що користувачі на 49% більше взаємодіють з відео-контентом, ніж з зображеннями, а з каруселями на 25%. Звідси випливає, що шанси на просування значно зростають в акаунтів, які публікують менш популярний контент, ніж основна маса користувачів. Візьміть собі на замітку!
Скільки хештегів потрібно для публікації?
Акаунти-гіганти витрачають менше сил для розширення охоплення, ніж невеликі профілі. У зв’язку з цим маленькі профілі використовують більше хештегів. Нижче представлена статистика по використанню хештегів акаунтами різних розмірів.
Поглянувши на наступні графіки можна зрозуміти, що хештеги добре працюють лише для малих підприємств. А у великих брендів взаємодія вище, коли контент без хештегів.
Скільки емодзі використовувати в Інстаграм?
Відомо, що в більшості підписів до публікацій немає смайликів. І дарма. Ось так виглядає статистика за кількістю емодзі в постах.
А якщо поглянути на наступний графік, то стає зрозуміло, що пости з емодзі викликають більший відгук в аудиторії.
Яка довжина підпису до публікації працює найкраще?
У більшості постів довжина підпису в середньому – 150 символів. Є публікації понад 300. Всі дані представлені на графіку.
У великих акаунтів нема потреби в довгих описах публікацій. Для дрібних оптимальна довжина підпису близько 50 символів.
Ефективність просування в Інстаграм залежить від багатьох факторів. Щоб знайти найкращі шляхи для розкрутки в Instagram, потрібно тестувати різні варіанти оформлення публікацій. Спробуйте змінити кількість хештегів, вставити емодзі в публікацію або змінити довжину підпису. Оцініть результат і зробіть висновки.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).