Чек-лист щодо оптимізації рекламних кампаній в Google Ads

  • 15.7.2020
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: PPC

Не можна просто так взяти й оптимізувати рекламну кампанію в Google Ads. Так багато змінних, що можна описати тільки базові принципи, що дивитися і куди дивитися, дуже багато залежить від ніші, сезонності, «прямих рук» зрештою.

Базові кроки для оптимізації контекстної реклами в Google Ads

  1. Якщо призначаємо ставки вручну, то перевіряємо ставки:
    • підіймаємо ставки за ключовими словами, які добре конвертують, але знаходяться не на найвищих місцях;
    • знижуємо ставки / відключаємо слова, які відбирають найбільше грошей, але дають мало конверсій.
  1. Дивимося звіт по пошуковим запитам:
    • додаємо нові ключові слова, які показують хорошу ефективність;
    • додаємо мінус-слова, щоб відсікти неефективні пошукові запити.
  1. Дивимося сегментацію за типом відповідності
    • додаємо в список (ідентичні) ключові слова, але в іншому типі відповідності, якщо той показує високу ефективність;
    • прибираємо ключові слова / міняємо їх тип відповідності, якщо той дає мало трафіку або показує дуже маленьку ефективність.
  1. Оцінюємо ефективність оголошень
    • пробуємо різні варіанти заклику до дії;
    • експериментуємо з перевагами, на яких робимо наголос в описі;
    • дивимося релевантні url, чи є кращий варіант?
  1. Уточнюємо семантику
    • дивимося списки пошукових слів, якщо бачимо якийсь специфічний параметр в тих пошукових запитах, які люди шукають – робимо під них окрему групу оголошень;
    • для окремих ключових слів задаємо індивідуальні посадкові сторінки.
  1. Налаштовуємо правила для повторюваних дій
    • утримання ключових слів в рамках необхідних позицій (якщо у Вас специфічний бізнес, типу автоевакуатора);
    • відключення занадто дорогих ключових слів;
    • відключення ключових слів / оголошень, за якими CTR нижче певного рівня.
  1. Дивимося географію, час доби, день тижня (аналіз по конверсії). Для КММ ще дивимося майданчики й аудиторії. Збираємо статистику за рік і робимо аналітику!
  2. Дивимося рекомендації від самого Google (часто і сміття потрапляє, але все ж).
  3. Дивимося показник відмов по Google Analytics в розрізі ключів, розбираємося, чому так?
  4. Дивимося Статистику по Адаптивним оголошенням + Комбінації, для того, щоб найбільш успішний варіант додати як окреме текстове оголошення.
  5. Якщо за 30 днів є понад 50 конверсій в КММ або понад 100 конверсій в пошуку, робимо Розумну КММ.
  6. Використовуємо функцію зворотного відліку для акцій і спецпропозицій.
  7. З кожним звітом дивимося планувальник результатів, щоб на підставі цих даних дати рекомендації по стратегії ставок, бюджетам рекламної кампанії.
  8. Для рутинних завдань не забувайте використовувати скрипти, наприклад, які перевіряють усі url на 404 і 500 помилки, розширюють семантику (в разі, якщо у Вас проект з невеликою семантикою).
  9. Для торгових рекламних кампаній також обов’язково аналізуємо, як можемо оптимізувати, поліпшити фид-даних, які з’явилися нові помилки і як їх виправити. Робимо аналіз товарів, що продаються.
Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання