Як правильно використовувати хештеги, емодзі і підписи? Підвищуємо ефективність постів в Інстаграм

  • 29.7.2020
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SMM, Інфографіка

Популярність Інстаграм не перестає набирати обертів. Розробники все частіше радують нововведеннями. При цьому алгоритми постійно змінюються, тому стає ще актуальніше тримати руку на пульсі. В таких умовах до речі доведеться статистика по форматам контенту, з яким користувачі взаємодіють охоче за все. Мова піде не про лайфхаки та рекомендації про способи «виготовлення» популярного контенту. А про те, як використовувати хештеги, емодзі та підписи у своїх публікаціях, щоб контент мав більше охоплення.

Найпопулярніший контент в Інстаграм

Що простіше створити, того і більше. Це константа досі діє в Інстаграм, тому всілякі бренди та блогери частіше викладають фото, ніж відео. Хоча вже давно відео-контент користується більшою популярністю. Нижче наведемо статистику з незначною похибкою через те, що точні цифри обчислити неможливо.

распределение постов по формату

Як бачимо, фото-контент – популярніший. Але для розширення охоплення потрібно діяти зовсім по-іншому. Найчастіше публікувати відео-контент, щоб виділитися із загальної маси конкурентів. Тому що користувачі на 49% більше взаємодіють з відео-контентом, ніж з зображеннями, а з каруселями на 25%. Звідси випливає, що шанси на просування значно зростають в акаунтів, які публікують менш популярний контент, ніж основна маса користувачів. Візьміть собі на замітку!

Скільки хештегів потрібно для публікації?

Акаунти-гіганти витрачають менше сил для розширення охоплення, ніж невеликі профілі. У зв’язку з цим маленькі профілі використовують більше хештегів. Нижче представлена статистика по використанню хештегів акаунтами різних розмірів.

Використання хештегів акаунтами різних розмірів

Використання хештегів акаунтами різних розмірів

Поглянувши на наступні графіки можна зрозуміти, що хештеги добре працюють лише для малих підприємств. А у великих брендів взаємодія вище, коли контент без хештегів.

Взаємодія з постами і хештеги

Не знаєте якої стратегії дотримуватися? Експериментуйте з різною кількістю хештегів і виберіть оптимальний варіант для акаунту вашого розміру.

 

Скільки емодзі використовувати в Інстаграм?

Відомо, що в більшості підписів до публікацій немає смайликів. І дарма. Ось так виглядає статистика за кількістю емодзі в постах.

Распределение постов по числу эмодзи

А якщо поглянути на наступний графік, то стає зрозуміло, що пости з емодзі викликають більший відгук в аудиторії.

Взаємодія з постами і хештеги

Навіть якщо Вам здається, що «веселі пики» ніяк не відповідають іміджу Вашого бренду, спробувати варто. Раптом такий простий крок допоможе поліпшити показники.

Яка довжина підпису до публікації працює найкраще?

У більшості постів довжина підпису в середньому – 150 символів. Є публікації понад 300. Всі дані представлені на графіку.

Распределение постов по длине подписей

У великих акаунтів нема потреби в довгих описах публікацій. Для дрібних оптимальна довжина підпису близько 50 символів.

Ефективність просування в Інстаграм залежить від багатьох факторів. Щоб знайти найкращі шляхи для розкрутки в Instagram, потрібно тестувати різні варіанти оформлення публікацій. Спробуйте змінити кількість хештегів, вставити емодзі в публікацію або змінити довжину підпису. Оцініть результат і зробіть висновки.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання