5 рекомендацій щодо розробки виграшної стратегії цифрової трансформації

  • 24.6.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SMM, Маркетинг

Термін «цифрова трансформація» настільки широко використовується, що його можна помилково прийняти за все, що пов’язане з технологіями та бізнесом.

За статистикою, 84% ініціатив цифрової трансформації зазнають невдачі. Інше дослідження, проведене Everest Group, показало, що 73% підприємств зазнали невдачі, коли справа дійшла до отримання цінності для бізнесу з їхніх ініціатив із цифрової трансформації. Оскільки підприємства вкладають мільярди доларів у цифрову трансформацію, це може призвести до величезних фінансових втрат.

Як бізнес, ви не бажаєте цього. Саме тому важливо мати чітке уявлення про цілі та створити продуману стратегію цифрової трансформації. Це станеться лише в тому випадку, якщо ви точно знаєте, на яких областях слід зосередитись найбільше. Саме про це ми розповімо вам у цій статті. Якщо вам цікаво дізнатися, як створити стратегію цифрової трансформації, ви звернулися за адресою.

У цій статті ви дізнаєтеся про п’ять рекомендацій, які необхідно дотримуватися, щоб закласти міцну основу для вашої стратегії цифрової трансформації.

5 рекомендацій щодо розробки виграшної стратегії цифрової трансформації

5 порад з розробки виграшної стратегії цифрової трансформації

Ось п’ять рекомендацій, яким ви повинні неухильно слідувати, щоб створити міцну основу для цифрової трансформації.

  1. Думайте масштабно, але починайте з малого

Перша помилка, яку роблять компанії, починаючи свій шлях цифрової трансформації, у тому, що вони перевертають цю формулу. Вони вкладають багато грошей у цифрову трансформацію на початковому етапі, не залишаючи можливості відступити. Що ще гірше, у них зазвичай вузьке бачення та розуміння цифрової трансформації та того, чого вони хочуть з її допомогою досягти.

Натомість ви завжди повинні починати з малого, при цьому мислити масштабно. Перевірте ситуацію, впровадивши цифрову трансформацію в одному відділі, а потім спробуйте масштабувати її звідти. Це дасть вам більше можливостей для експериментів, а також додасть вам більшої впевненості. Ніколи не намагайтеся проводити цифрову трансформацію одразу у всій організації. Можливо, вам доведеться зіткнутися з купою критики та негативної реакції, що може навіть призвести до марної трати тонн ресурсів.

Як тільки ви почнете досягати швидких результатів, це започаткує вашу подорож з цифрової трансформації. Це не тільки допоможе вам зосередитись на ключових областях, але також дозволить вашому бізнесу швидше виводити продукти та послуги на ринок. В результаті ви можете отримати конкурентну перевагу.

  1. Визначте своє УТП та контекст

Кожен бізнес індивідуальний та має свої вимоги. Це означає, що якщо ви спробуєте скопіювати те, що хтось робить, це не спрацює. Те, що це працює для них, не означає, що це буде працювати для вас. Набагато краще зосередитись на тому, що робить вашу організацію унікальною. Запитайте себе, якою є ваша унікальна торгова пропозиція? Що відрізняє вас від інших ваших конкурентів?

Відповіді на ці запитання допоможуть вам визначити свої сильні сторони. По-друге, вам необхідно розглянути проблеми та загрози, з якими ваша компанія може зіткнутися на шляху до цифрового перетворення, оскільки вони також відрізняються від бізнесу до бізнесу. Відсутність контексту та ясності може мати руйнівні наслідки, оскільки може підірвати роботу вашої фірми, а не галузі, в якій ви працюєте, тому важливо знати свою організацію вздовж та впоперек.

  1. Різні ракурси та свіжі погляди

Після аналізу ваших сильних сторін і проблем настав час докладніше вивчити бізнес-модель та ланцюжок створення вартості вашого бізнесу. Успішні цифрові перетворення зазвичай багатогранні. Це означає, що у вас може бути кілька невеликих цілей, але всі вони повинні відповідати кінцевій меті.

Обов’язково встановіть ціль цифрової трансформації SMART за допомогою google skillshop. Замість того, щоб ставити загальні, амбітні та позачасові цілі, ви повинні визначити конкретні, досяжні та обмежені за часом цілі. Завдяки цьому ви залишатиметеся мотивованим і зосередженим. Залучіть профільних експертів з різних відділів та дізнайтеся, що вони думають про ваші плани цифрової трансформації. Вони дивляться на це з абсолютно нової точки зору, як і ви, оскільки вони прийшли з іншого світу. Це дасть вам новий погляд на ваші зусилля щодо цифрового перетворення.

  1. Вирішіть майбутнє сьогодні

Перш ніж розпочати цифрове перетворення, важливо візуалізувати свою майбутню організацію. Як це виглядатиме після цифрової трансформації? Навіть якщо ви зараз застрягли зі застарілими системами і маєте великий технічний обов’язок, зазирнувши в майбутнє, ви зможете краще зрозуміти, як ваша організація може працювати в перспективі. Це може бути перехід на виділені сервери в Нью-Йорку або придбання нового програмного рішення.

Що ще важливіше, вам буде легко визначити свою дорожню карту. У вас буде чітке уявлення про те, як цифрова трансформація вплине на процеси, технології та людей у ​​вашій організації. Які зміни вам доведеться внести в культуру та технологічну архітектуру вашої організації, щоб перетворити її на цифрову форму? Відповідь на це запитання допоможе вам встановити чекпоїнти та визначити план дій.

  1. Зосередьтеся на тому, щоб стати платформною компанією

Найбільшою перевагою перетворення на платформну компанію є те, що вона дозволяє вашому бізнесу використовувати активи із зовнішніх джерел для підвищення цінності.

Щоб це спрацювало, вам потрібно зруйнувати внутрішні бар’єри та прагнути гармонії між усіма зацікавленими сторонами. Як тільки всі ваші системи, процеси та люди знаходяться на одній стороні, починається магія цифрової трансформації. Ви почнете розуміти, наскільки потужною може бути цифрова трансформація.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт в області інтернет-маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання