Друк наклейок із логотипом: головні переваги для бізнесу

  • 9.1.2024
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Бізнес, Маркетинг

печать наклеек с логотипом

Виготовлення наклейок залишається одним із найбільш затребуваних видів друкарських послуг. Ця поліграфія використовується як іміджева та рекламна друкована продукція, відрізняється широким спектром застосування та вважається бюджетним видом промоутування товарів, послуг. Логотип, нанесений на поверхню стікера, завжди привертає увагу клієнтів. У покупців розвивається стійкий асоціативний зв’язок із брендом, що підвищує його запам’ятовування та швидке розпізнавання продукції серед конкурентів.

Переваги брендованої поліграфії

Присутність елементів фірмового стилю завжди працює на зміцнення іміджу компанії. Друк наклейок з логотипом допомагає створити відомий та професійний бренд. Поширювати поліграфію з айдентикою можна серед клієнтів, бізнес-партнерів та співробітників.

Окрім підвищення рівня лояльності до бренду, наклейки з лого виконують і своє пряме призначення. Це ефективний та бюджетний рекламний матеріал. Брендовані стікери можна роздавати на заходах, виставках, у точках продажу, щоб привернути увагу нових клієнтів.

Наклейки можуть бути задіяні на різних поверхнях: скляні вітрини та прикасові зони, вікна, стіни та вхідні двері, персональні гаджети та оргтехніка, вуличні об’єкти та транспорт. Стікери з лого можуть бути ефектним декоративним елементом для оформлення зони продажу або офісу компанії.

Де використовуються наклейки з логотипом

Як одним із найбільш бюджетних видів реклами, наклейки ще й відрізняються широким спектром застосування.

  • Упаковка. Стікери дозволяють привернути увагу покупців та підвищити впізнаваність виробника.
  • Вітрини та магазини. Розміщення брендованих наклейок у зонах продажу дозволяє розширювати цільову аудиторію.
  • Телефони та ноутбуки. Наклейки із креативним дизайном часто наносять на персональні гаджети. Також це один із способів маркування офісної оргтехніки.
  • Промоакції. Розповсюдження наклейок з лого – ефективний інструмент подійного маркетингу, який чудово працює на імідж компанії.
  • Бонуси. Наклейки використовуються як роздатковий матеріал, як подарунки або сувеніри для клієнтів, співробітників.
  • Поштове розсилання. Наклейки – простий спосіб брендувати коробки для доставки замовлень. Також стікери можна надсилати в конвертах разом із комерційними пропозиціями.

Наліпки на плівці, що самоклеїться

Цей вид друкованої продукції має набагато більший попит, ніж наклейки на папері. Адже паперова основа суттєво обмежує сферу застосування друкованої продукції – такі стікери підходять виключно для використання всередині приміщень. У той час як наклейки на плівці чудово витримують агресивні умови вулиці. Вони роками можуть контактувати з променями сонця, дощем і снігом, не змінюючи свого початкового вигляду.

Наклейки на самоклеючій плівці мають спеціальну клейову основу, яка забезпечує надійне та міцне кріплення до різних типів поверхонь. Якісна полімерна плівка довговічна. Прикріпити стікер можна за кілька секунд, не використовуючи додаткових матеріалів та інструментів. На відміну від паперового варіанта, вони легко видаляються з поверхні, не залишаючи клейових слідів або пошкоджень.

Інші переваги наклейок на плівці, що самоклеїться:

  • не обмежують у виборі дизайну – можуть бути різних форм та розмірів;
  • можливість багаторазового використання;
  • за рахунок високоякісного друку зображення виходять чіткі та деталізовані;
  • використовуються для різних цілей, включаючи рекламу, брендування, декорування, маркування.

Вдалий макет наклейки

Поліграфія має чітко демонструвати брендову ідентичність, цілі рекламної кампанії, мати прив’язку до поведінкових характеристик цільової аудиторії. Щоб наклейка відрізнялася ефективністю, намагайтеся розробити дизайн простим і та таким, щоб його можна було легко прочитати. Використовуйте чіткі лінії, мінімум тексту та яскраві кольори для привернення уваги.

Головна мета наклейки з лого – збільшити впізнаваність бренду. Переконайтеся, що логотип чітко помітно на тлі інших графічних елементів. Використовуйте центральне положення та достатній розмір, щоб він був помітним. Макет наклейки має відповідати загальному візуальному стилю компанії. Використовуйте кольори, шрифти та графіку, які відображають цінності бренду.

Якщо ви плануєте великий тираж поліграфії, рекомендується зробити тестове замовлення у вигляді кількох екземплярів. Це допоможе оцінити, як наклейка виглядає практично. На сайті друкарні xprint.com.ua ви можете замовити не лише друк стікерів, а й розробку макету поліграфії “з нуля”.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання