Як відкрити онлайн школу з нуля?

  • 13.7.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Бізнес, Маркетинг

Складно здивувати когось простими навчальними відео, тому стрімке зростання онлайн шкіл зростає з кожним днем. Та й, до того ж, це непоганий заробіток. Онлайн школи дають зовсім інші знання, ніж класичні навчальні заклади, учень може вибрати будь-яку програму навчання на свій смак та ще й клієнти будуть навчатися дистанційно з будь-якої точки світу! І якщо ви давно мрієте створити та розвивати надалі свою онлайн школу, то чому б і ні?

Плюси онлайн школи:

  • Не обов’язкова ліцензія
  • Досить непоганий прибуток
  • Дистанційне навчання та віддалена робота
  • Випуск власного продукту, який не під силу повторити конкурентам
  • Не потрібно багато вкладатися
  • Автоматизація продукту
  • Всі товари продаються онлайн

обучение маркетингу

Що таке онлайн школа? Важливо розуміти, що в онлайн школах існує своя ціла система, тобто є команда людей, кожен з яких виконує свою роботу:

  • Власник стежить за розвитком свого бізнесу
  • Менеджер організовує роботу між викладачем та учнем
  • А сам викладач працює над програмою навчання

Формат онлайн шкіл має багато різних тематик: фотографія, іноземні мови, бізнес, малювання, програмування та багато іншого. Також можна поєднувати кілька тем та проектів відразу.

З чого почати?

Перший крок – створення «фундаменту». Логічно, що для початку потрібно зрозуміти, чому буде присвячена освіта в онлайн школі. Тобто потрібно вибрати сферу, в якій відбуватиметься подальше онлайн навчання. Потрібно вибрати те, що не тільки буде цікаво самому творцеві, а й те, що є актуальним зараз на ринку. А для цього потрібно просто сісти за стіл і написати всі ваші вміння. Ну а далі подумати, що буде корисним не тільки для вас, а й для інших людей. Обов’язково потрібно, щоб ви також зналися на цій ніші, і те, що вам не набридне через п’ять-десять років. Якщо ви почали – то поставтеся до цього серйозно.

Із цим розібралися. Далі йде пошук співробітників – менеджерів, викладачів, помічників, які, до речі, можуть жити у будь-якій точці світу. Не обов’язково збирати велику команду, достатньо десь 5 людей.

Знайшли команду? Час обговорити бізнес-план! Ви визначаєте продукт та ставите ціну на нього. А далі плавно переходьте до аудиторії, уявляючи тих людей, яких хочете навчати, що це будуть за люди і які в них потреби.

Ну а також необхідно вигадати стратегічний план продажів, за допомогою якого і заробите першу суму грошей.

Наступний крок – створення воронки продажів, куди входить: лід-магніт, джерела трафіку, інструменти для автоворонок та інше.

Важливі поради. Усі знають про ключові потреби людини. Їх виділяють кілька – функціональні та емоційні. Творцю потрібно визначити, що потрібно клієнту найбільше. Розробити той ідеальний продукт, який буде відповідати потребам ринку.

Для аналізу цільової аудиторії на своєму сайті з продажами послуг від школи можна створити невелику анкету, яка допоможе дізнатися цілі та інтереси вашої аудиторії. Наприклад:

  1. Чому вони вирішили придбати ваш продукт? Що за проблема?
  2. Наскільки часто вони стикалися з цією проблемою та ін.

Щодо команди, на перший час, можна найняти одну людину, яка у всьому допомагатиме. Такий помічник повинен знати всього потроху, а саме, якраз, про воронки продажів, розсилки, лід-магніти тощо. Далі, можливо, буде потрібен дизайнер і контент-менеджер. Загалом, якщо розширювати команду, то поступово, а не набирати одразу і більше.

Для створення хорошого продукту варто не забувати ці речі:

  • Унікальність. Часто бувають ситуації, в яких клієнт не вірить у те, що потрібно пройти саме цей курс. Він повинен зрозуміти, чому саме це навчання йому варто пройти, і в чому полягає та сама унікальність.
  • Користь. Зрозуміло, у вас не буде клієнтів, якщо вони не бачитимуть користь від ваших продуктів.
  • Результат. Звичайно, це все справа часу, але в голові постійно виникає запитання: «Коли вже буде результат?». У такому випадку, потрібно вказати приблизний термін, через який час буде помітний ефект.

Важливо пам’ятати. Робота співробітників має бути дуже якісною, щоб клієнти вдавалися до вас знову та знову. Не варто гнатися за грошима. Ви повинні стежити за роботою співробітників, вигадувати щось нове, щоб залучати нових клієнтів. Учні школи мають бути задоволені навчанням та його результатами. А щоб покращувати навички ваших співробітників, можна регулярно проходити курси підвищення кваліфікації. Хороший колектив – також запорука успіху школи.

Хотілося б ще додати і те, що сама ніша для створення вашої бізнес-ідеї важлива не менше, адже багато творців онлайн шкіл з часом розуміють, що це не їхня тема і вони готові все закинути. Тому потрібно дуже ретельно вибрати тему.

Як підсумок, можна сказати, що у створенні онлайн школи важливе терпіння, дисципліна, а найголовніше – бажання. Відкиньте всі страхи і дерзайте назустріч своєму бізнесу!

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання