Наскрізна аналітика: отримайте максимум від просування

  • 23.6.2021
  • Автор Владислава Рыкова
  • Категорії: Маркетинг

Впровадження наскрізної аналітики гарантує зростання продажів без збільшення витрат на рекламу. Але не варто думати, що цей інструмент – панацея чи чарівна капсула. Це система для контролю всіх важливих для бізнесу показників, для візуалізації процесів продажів і маркетингу, впевнене планування фінансів на рекламу.

Наскрізна аналітика допомагає простежити шлях клієнта від кліка по рекламному оголошенню до здійснення покупки або іншого виду конверсії. Це інструмент для збору даних, які стосуються загальної ефективності маркетингових інвестицій і інших ключових для компанії показників. Наскрізна аналітика демонструє, які конкретно рекламні канали є найефективнішими. Компанії, які відстежують і приймають рішення на основі достовірних даних, частіше виявляються лідерами в конкурентній гонці.

наскрізна аналітика

Варіанти впровадження наскрізної аналітики не можуть бути універсальними для всіх. Після усвідомлення необхідності використання цього маркетингового інструменту компанія визначається з технічними прийомами, найбільш близькими їй на даному етапі розвитку.

За станом ринку систем наскрізної аналітики традиційно виділяються три базові схеми впровадження рішень.

Варіант 1 – просто і доступно всім

Підприємці, які тільки приступили до використання наскрізної аналітики, можуть зупинити свій вибір на першому рішенні. Незважаючи на спрощеність схеми, можна отримати максимум потрібної і корисної інформації – набагато більше, ніж можуть дати базові можливості Google Analytics і Яндекс.Метрики. Збір даних здійснюється за допомогою конекторів, які дозволяють скоординувати дані рекламних платформ, CRM, систем коллтрекінга на єдиному майданчику. Далі інформація обробляється, після трансформується в звіти.

Схема першого варіанту складається з декількох етапів. На першій стадії потрібне впровадження CRM-системи і налаштування робочих процесів. Якщо цей етап проігнорувати, то не можна буде переглядати інформацію про продажі, LTV, фіксувати фактичний прибуток від замовників. Суть сценарію полягає в наступному: відомості з рекламних кабінетів, систем CRM і коллтрекінга зосереджуються в структурах Яндекс.Метрика або Google Analytics.

Об’єднання приватних елементів, які фігурують в зборі та обробці інформації про дзвінки, що надійшли, продажі, витрати, відбувається за допомогою конекторів, наприклад, ROMI center. Вони дозволяють здійснити налаштування наскрізної аналітики без участі програмістів. Контакти служби підтримки вже є на сайті.

Після надходження даних з усіх джерел в систему наскрізної аналітики і обробки їх вбудованими алгоритмами, вам буде доступний звіт. Показники також автоматично вносяться в особистий кабінет Яндекс.Метрика або Google Analytics і дашборда ROMI center.

Повідомлення дашборда не рясніє незліченними графами і стовпцями з абревіатурами, які насилу розшифровують топ-менеджери і маркетологи. Дані візуалізуються в доступному і зрозумілому вигляді.

При використанні для просування від 3 до 5 каналів, з урахуванням соцмереж, рекомендується ще один спосіб отримання звітів – Google Data Studio.

Варіант 2 – ускладнений

Від першого способу відрізняється тільки об’ємом обробки даних і місцем цього процесу. Ускладнена схема використовується, якщо недостатньо показників ROI і ROMI і є необхідність в аналізі відомостей з продажу на основі власних метрик. Вони надходять з CRM в систему аналітики через сторонні центри, в яких можна задати будь-які метрики і оцінювати показники, виходячи із специфіки сегмента продажів. Наприклад, LTV замовника з конкретної групи покупців або встановлення інтервального завдання до покупки товару.

Ускладнений варіант впровадження наскрізної аналітики орієнтований на компанії, більш просунуті в сфері використання даного маркетингового інструменту. Без цього досвіду успіху в реалізації ускладненого варіанту не буде.

Варіант 3 – формат «під ключ»

Готові пакетні пропозиції були і будуть затребуваними на ринку систем наскрізної аналітики. Принцип їх впровадження полягає в наступному: інформація про трафік і рекламні витрати збирається не за допомогою лічильників Google Analytics, Яндекс.Метрика. Компанія-розробник встановлює власні лічильники на сайт клієнта. Аналіз проводиться з урахуванням тих же показників і в тих же зв’язках, що і в попередні 2 варіантах. Але в межах заданих компанією-розробником алгоритмів, форматів, фреймворків.

Безперечними плюсами формату «під ключ» є: високий рівень безпеки та конфіденційності даних клієнта. Однак і у випадку з двома попередніми варіантами реалізації системи можна говорити про збереження відомостей. Це обумовлено прагненням підрядника, запрошеного в якості виконавця по налаштуванню наскрізної аналітики, зберегти свою репутацію.

Ще однією перевагою є відсутність потреби в самостійних налаштуваннях. Постачальник пакетного рішення після підписання угоди про надання послуг отримує необхідні паролі і бере на себе зобов’язання по налаштуванню всіх інтеграцій. Завдання клієнта – своєчасно вивантажувати звіти і використовувати їх на благо компанії.

Підводимо підсумок

Що вибрати – спрощений, ускладнений або пакетний варіант – клієнт вирішує сам. Головне – щоб інструмент наскрізної аналітики працював на збільшення прибутку і розширення бізнесу. Не потрібно забувати також про терпіння: перші результати можуть з’явитися і через тиждень, і через місяць. Термін залежить від бекграунду, з яким стартує компанія.

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання