Як штучний інтелект (ШІ) допомагає бізнесу рости і розвиватися?

  • 24.6.2020
  • Автор Владислава Рыкова
  • Категорії: Бізнес

В останні кілька років штучний інтелект отримав великий імпульс в різних галузях. Такі сфери бізнесу, як охорона здоров’я, роздрібна торгівля, логістика, виробництво, транспорт, почали використовувати додатки на основі штучного інтелекту для підвищення продуктивності.

Штучний інтелект ще не повністю впроваджений в бізнес, але компанії і їх співробітники використовують ці методи, навіть не знаючи про них.

Машинне навчання і штучний інтелект для бізнесу є одними з найбільш важливих аспектів у наші дні. Обидві технології мають велике значення в способах управління бізнесом.

Згідно зі звітом Forbes, до кінця 2030 року штучний інтелект внесе в глобальну економіку понад 15,3 трильйона доларів. Це допоможе підприємствам отримати величезні вигоди від використання цих технологій. У дослідженні, проведеному MIT, було доведено, що більш як 85% керівників вважають, що в розвитку бізнесу є безліч переваг ШІ.

Кращий спосіб оцінити технологію – це зрозуміти переваги цієї конкретної технології в вашому бізнесі. Ось деякі з переваг штучного інтелекту в бізнесі:

  1. Автоматизація маркетингових методів

В наші дні комплексний інтернет-маркетинг є найбільш важливим аспектом вашого бізнесу. Дуже важливо використовувати різні маркетингові методи, щоб отримати клієнтів, утримати їх і зробити адвокатами бренду. Включення ШІ в цей процес допоможе організації з усіх боків. Додатки на основі ШІ можуть виконувати рутинні завдання і налаштовувати інформацію про продажі та маркетинг в залежності від споживачів.

Чат-боти можуть розглядатися як ще одне благо для бізнесу в цю цифрову епоху. Вони допомагають залучити клієнта і розв’язують його питання без необхідності в співробітниках по обслуговуванню клієнтів.

У клієнтів, які зазвичай відвідують сайт з метою поставити запитання, немає часу чекати поки з’явиться один з ваших менеджерів по обслуговуванню клієнтів. У таких випадках чат-боти творять чудеса. Вони не тільки надають клієнтам відповіді на їхні запитання, а й передові технології допомагають взаємодіяти з клієнтами так, щоб забезпечити їм максимальну задоволеність.

  Цінова стратегія. Як оцінити продукт або послугу, щоб збільшити продажі?

Машинне навчання також допоможе в оптимізації цін на різних ринках. Rapid Miner – це платформа для обробки даних, яка використовує дані про різні сфери бізнесу, переваги споживачів, постачальників для автоматичного створення моделей ціноутворення. Цей підхід на основі ШІ допомагає підприємствам оптимізувати прибуток.

  1. Аналітика на основі ШІ для кращих бізнес-рішень

Модифікації в останніх технологіях мереж і сховищ привели до епохи великих даних. Але що можна зробити з аналітиками, якщо у них немає правильних способів збору, зберігання та аналізу інформації?

Машинне навчання і глибокі алгоритми ШІ допоможуть. Платформа SAP HANA використовує машинне навчання для аналізу великих даних і створення шаблонів відповідно до них.

Walmart використовує цю платформу для аналізу даних. Понад 245 мільйонів клієнтів відвідують магазини й сайти Walmart по всьому світу. Таким чином, дані, які збирає ця компанія, величезні, і без належної технології вони не зможуть аналізувати та використовувати ці дані. Алгоритми машинного навчання HANA дозволяють вивести важливі дані на передній план, щоб співробітники Walmart могли приймати обґрунтовані бізнес-рішення на основі даних.

  1. Підвищення безпеки та технічне обслуговування вашого обладнання

Штучний інтелект може поліпшити графіки технічного обслуговування в виробничих і транспортних секторах.

Переробна промисловість уже давно використовує ШІ для обслуговування та безпеки. General Electric розробила Predix Platform, яка використовує штучний інтелект для оптимізації та масштабування промислових додатків.

  1. Економія часу

Незалежно від того, в якому бізнесі ви перебуваєте, час грає помітну роль. У діловому світі «Час – гроші», і не можна просто витрачати свій час на прості, але трудомісткі завдання.

Аналіз даних за допомогою звичайного співробітника займе багато часу, і саме тому люди вважають за краще використовувати допомогу штучного інтелекту.

  1. Полегшення управління запасами та ланцюгами постачання
  Цінова стратегія. Як оцінити продукт або послугу, щоб збільшити продажі?

Алгоритми машинного навчання допомагають роздрібним і іншим підприємствам краще управляти своїми запасами. Вони здатні автоматизувати запити на поповнення і допомагають в оптимізації ланцюжка постачання. Ви можете просто передати управління інвентарем і ланцюжком постачання штучного інтелекту. Це один зі способів, яким ШІ може допомогти бізнесу.

Великі компанії, засновані на штучному інтелекті, такі як IBM Watson, вкладають значні кошти в цей ланцюжок постачання та управління запасами. Управління ланцюжком постачання IBM допомагає автоматизувати виконання замовлень і управління ними. Є ще одна компанія під назвою «Transvoyant», яка об’єднує Інтернет речей і машинне навчання для створення додатків, які будуть передбачати рух ланцюжка постачання.

  1. Просунуті процеси найму

Це один із загальних питань в будь-якій організації. Пошук і наймання відповідного кандидата – це складне завдання. Потрібно багато громіздких процедур для роботи. Але з останніми додатками розпізнавання осіб на основі ШІ процес інтерв’ювання та найму став легким. Ця технологія оцінює роботу співробітника по його емоційним ознакам.

Різні гігантські компанії, такі як IBM, Dunkin Donuts і Unilever, вже почали використовувати штучний інтелект для перевірки співробітників початкового рівня. Unilever вже заявив, як ШІ допоміг їм в процесі найму. Претенденти можуть давати інтерв’ю за допомогою програми HireVue на смартфоні. Ця програма буде використовувати дані інтерв’ю та аналізувати їх, а також надавати рекомендації для наступного кроку потенційного співробітника.

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання