Візуальний контент – що це таке? Три ради брендам для використання дизайнерських рішень

  • 10.11.2024
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SMM

Візуальний контент – це вся інформація, яку можна виразити за допомогою зображень (схеми, фото, малюнки, інфографіка, логотип та інший дизайн) і відео.

Візуальний контент

Погляньте на свій аккаунт в соціальних мережах. Перегляньте останні повідомлення ваших друзів. Зверніть увагу на співвідношення числа текстових постів до візуальних. Швидше за все, зображення, гіфки, відео або графіка правитимуть вашою новинною стрічкою!

З одного боку, це означає, що ваші друзі в соціальних мережах добре поінформовані (для них це корисно). Вони знають публічну таємницю: люди взаємодіють з візуальним контентом в соціальних мережах. І любителі маркетингу, і професіонали знають це напам’ять – приголомшливий контент притягує лайки, репости, він збільшує трафік, підвищує залученість.

У ситуації, коли кожен використовує цей тип контенту в якості маркетингового інструменту, може виникнути кілька проблем:

  • Що, якщо ваш продукт / послуга не заснована на візуальних ефектах?
  • Чи є якась логіка дизайну, якої ви повинні слідувати як бренд, щоб дозволити своїй творчості розростатися, як лісова пожежа?
  • Нарешті, якщо всі покладаються на візуальний контент – як би ви могли виділитися?

Ці та подібні питання не дають спати ентузіастам і професіоналам в області маркетингу. Спробуємо відповісти на деякі з них.

1. Не візуальні компанії та візуальний контент.

Ви можете подарувати своїм підписникам візуально чарівний контент, навіть якщо ваші продукти та послуги не засновані на зовнішньому вигляді (наприклад, як послуга або онлайн-продукт). Візьмемо, наприклад, софтверні компанії. Вони напевно могли б публікувати скріншоти, що, ймовірно, не привело б до оплесків і радісним крикам аудиторії. Однак, їм безумовно підійдуть такі типи контенту:

  • навчальні відео;
  • прикольні гіфки (якщо підійдуть під тематику);
  • закулісні фото;
  • інфографіка.

Всі ці форми візуального контенту безумовно можуть збагатити соціальну присутність по суті у не візуальних компаній.

2. Візуальна логіка – чи потрібна вам стратегія дизайну?

Найпоширеніша помилка менеджерів соціальних мереж, крім розміщення контенту, який просуває бізнес, але не представляє цінності для читача, полягає в тому, що вони не публікують стратегічні повідомлення за допомогою дизайну. Розміщення логотипу компанії в вашому повідомленні в соціальних мережах – це нормально, але є ще багато всього, що потрібно для дизайну, і вивчення його прийомів приведе вас до воістину класного контенту. Нарешті, наявність чіткої стратегії розкриває унікальність вашого бренду. Той, хто використовує соціальні мережі для бізнесу, повинен мати чітку стратегію дизайну для кожного каналу.

3. Всі покладаються на візуальний контент, то як же вам виділитися?

Хоча більшість брендів в соціальних мережах визнають переваги візуальних публікацій, ймовірно, лише деякі з них дійсно використовують надійну стратегію дизайну! Тому перший крок на шляху до того, щоб стати фігурою, що запам’ятовується  в соціальних мережах, – це перш за все стратегічне мислення. З чітким планом того, як ви хочете представити свій бренд, стає легше додати індивідуальності, унікальних рис і креативності, які виділять вас з натовпу.

Завжди тримайте в голові головне правило 2021 року у сфері медіа-маркетингу: успішна маркетингова стратегія залежить від правильного використання дизайну. Добре спланований дизайн піднімає весь маркетинг в соціальних мережах на новий рівень і принесе результати незалежно від каналу.

Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання