Процес просування сайту: 6 неправильних уявлень про SEO

  • 11.11.2020
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SEO, Бізнес

Багато власників сайтів мають хибне уявлення про пошукову оптимізацію. Про SEO говорять багато, і вже більшість питань в цьому напрямі вивчені. Але є ще і невирішені питання, що викликають суперечки. Через регулярний випуск популярними пошуковими системами нових алгоритмів і їх оновлень стало складніше встежити за принципами успішної оптимізації. Щоб досягти позитивного результату в просуванні сайту, потрібно розібратися в головних питаннях SEO.

Головні питання, що викликають нерозуміння в процесі просування сайту

Після оптимізації всіх параметрів ресурсу можна просунути сайт на верхні щаблі пошуку і отримувати від цього гарний прибуток. Потрібно тільки враховувати, що доведеться витратити чимало часу, але це того варто.

  1. Просування по позиціях тісно пов’язане з удосконаленням таких важливих показників, як трафік, ліди, продажі та прибуток. Одне не буде працювати без іншого, всі елементи пов’язані між собою, і займатися потрібно всім. Головна мета будь-якого підприємства – отримання прибутку, інакше бізнес перестане існувати. Потрібно пам’ятати, що позиції сайту – це не головне завдання. Так, його не можна ігнорувати, але концентрувати увагу тільки на ньому не можна.

Перед тим як відстежувати позиції свого сайту в пошуковій системі, потрібно відповісти на головні питання:

  • найбільш прибуткові товари та послуги;
  • як поліпшити продажі, щоб укладати вигідні угоди, пов’язані з популярною продукцією;
  • як оптимізувати сайт, щоб збільшити продажі;
  • чи правильно вибудувана структура сайту;
  • чи правильно проходить нарощування посилальної маси та багато іншого.
  1. Контент. Контент – це, звичайно, добре. Він повинен бути якісним, інакше не має сенсу займатися просуванням. Добре написаний текст буде потрібним, його легше буде просувати. Не варто захоплюватися публікацією «водяного» контенту великих розмірів, тому що від цього марнослів’я прибуток не збільшиться.
  2. Зовнішні посилання. Не варто захоплюватися їх кількістю. Посилання повинні бути, як і контент, якісними. Краще вкласти час і гроші в якісні посилання, ніж працювати на кількість. Якість найкраще вимірювати кількістю реферального трафіку, який вони принесуть Вам на сайт.
  3. Поліпшення органічного ранжирування за допомогою контекстної реклами в Google. Google Ads ніяк не впливає на просування сайту в органіці. Як непрямий фактор впливає тільки поведінкові чинники. Те, як люди себе будуть вести на сайті залежить в позитивну або негативну сторону це вплине на сайт.
  4. Зв’язок між ефективністю SEO-кампанією, яка займається просуванням і власником бізнесу. Якщо додатково не займатися вкладеннями в доопрацювання сайту, контент-менеджмент, копірайтинг, верстку, дизайн і маркетинг, то нічого не вийде. Крім класичного SEO, власнику бізнесу потрібно постійно працювати над усіма бізнес-процесами, які в підсумку також вплинуть на просування.
  5. Порятунок бізнесу за допомогою SEO. SEO не допоможе врятувати бізнес за найкоротші терміни, на це навіть не потрібно розраховувати. Це довгострокова стратегія. Щоб домогтися хоч якоїсь стабільності у справах буде потрібно не менше пів року, а то й роки, і великих грошових вкладень.

Ваші дії

Якщо бізнес виходить за рамки локального підприємництва, а коштів на SEO немає, то рекомендується відмовитися від послуг дешевих неперевірених кампаній і зайнятися самостійним вивченням питань оптимізації сайту для пошукових систем.

Такий варіант допоможе зберегти кошти для майбутніх більш вигідних вкладень, які посприяють просуванню сайту та отримання гарного прибутку. Знання не будуть зайвими, тому що допоможуть в майбутньому знаходити недоліки в роботі ресурсу і правильно вибрати SEO-кампанію.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання