Кейс по розкрутці сайту компанії Валс Принт (виробник паперової та картонної упаковки)

Початкові дані:

Тематика: виробництво паперової та картонної упаковки

Гео: Україна

Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт – 100 в місяць

Період робіт: травень 2018 – жовтень 2018

Завдання: збільшення органічного трафіку з пошукової системи Google

Проблеми, які ми виявили:

  • Погана технічна оптимізація
  • Відсутність внутрішньої оптимізації
  • Малий асортимент товарів
  • «Вузька» структура

Після аудиту насамперед почали усувати технічні помилки:

  • Склали коректний файл robots.txt
  • Позбулися від дублів
  • Виправили редиректи
  • Налаштували сторінку 404
  • Усунули биті посилання
  • Сгенерували карту сайту
  • Налаштували пагінацію
  • Виправили форми на сайті і т.ін.

Паралельно велися роботи по структурі:

  • Аналіз конкурентів у ТОПі
  • Збір семантики
  • Складання нової структури
  • Розширення асортименту товарів.

Нам вдалося не міняти кардинально існуючу структуру – в основному ми її розширювали за рахунок впровадження додаткових посадочних сторінок у вигляді оптимізуючих сторінок-фільтрів. Але якби змінювалися URL адреси просуваючих сторінок, то довелося б налаштовувати 301 редиректи. Про те, чому так важливо робити 301 редиректи при зміні URL і як їх правильно налаштовувати читайте в кейсі по переїзду сайту на інший домен.

На основі зібраного семантичного ядра були складені мета-теги і заголовки для всіх оптимізуючих сторінок. Для карток товарів був складений і впроваджений шаблон автозаповнення.

Після усунення технічних помилок і роботи з новою семантикою ми перейшли до зовнішньої оптимізації: на основі аналізу конкурентів була складена стратегія нарощування посилань для сайту.

стратегия наращивания ссылок для сайта

Результати просування сайту в пошуковій системі Google представлені на наступних графіках:

Видимость домена

Видимість домену

Динамика трафика

Динаміка трафіку

Количество ключевых фраз

Кількість ключових фраз

Динамика органического трафика

Динаміка органічного трафіку

Сравнение органического трафика с прошлым годом

Порівняння органічного трафіку з минулим роком

Після зупинки робіт по просуванню кількість відвідувачів з органіки – 700 в місяць. Через рік ця цифра склала – 2700 відвідувачів в місяць.

Висновки:

Якщо правильно організувати структуру, вмiло провести внутрішню і зовнішню оптимізацію, то органічний трафік може збільшиться в 7 разів (звичайно все залежить від семантики та сезонності).

Регулярні роботи по поліпшенню сайту повинні бути основою для просування, адже вони підвищують ефективність всіх інших робіт проекту. А розширення структури дозволить залучити більше потенційних клієнтів та відповідно більше продажів.

Якщо Вас не влаштовує структура вашого сайту, то напишіть нам – ми допоможемо вашому сайту отримати максимум трафіку в потрібній тематиці!

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 31.01.2020
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон