Збільшення органічного трафіку в 7 разів завдяки штучному розширенню асортименту
Початкові дані:
Тематика: виробництво паперової та картонної упаковки
Гео: Україна
Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт – 100 в місяць
Період робіт: травень 2018 – жовтень 2018
Завдання: збільшення органічного трафіку з пошукової системи Google
Проблеми, які ми виявили:
- Погана технічна оптимізація
- Відсутність внутрішньої оптимізації
- Малий асортимент товарів
- «Вузька» структура
Після аудиту насамперед почали усувати технічні помилки:
- Склали коректний файл robots.txt
- Позбулися від дублів
- Виправили редиректи
- Налаштували сторінку 404
- Усунули биті посилання
- Сгенерували карту сайту
- Налаштували пагінацію
- Виправили форми на сайті і т.ін.
Паралельно велися роботи по структурі:
- Аналіз конкурентів у ТОПі
- Збір семантики
- Складання нової структури
- Розширення асортименту товарів.
Нам вдалося не міняти кардинально існуючу структуру – в основному ми її розширювали за рахунок впровадження додаткових посадочних сторінок у вигляді оптимізуючих сторінок-фільтрів. Але якби змінювалися URL адреси просуваючих сторінок, то довелося б налаштовувати 301 редиректи. Про те, чому так важливо робити 301 редиректи при зміні URL і як їх правильно налаштовувати читайте в кейсі по переїзду сайту на інший домен.
На основі зібраного семантичного ядра були складені мета-теги і заголовки для всіх оптимізуючих сторінок. Для карток товарів був складений і впроваджений шаблон автозаповнення.
Після усунення технічних помилок і роботи з новою семантикою ми перейшли до зовнішньої оптимізації: на основі аналізу конкурентів була складена стратегія нарощування посилань для сайту.
Результати просування сайту в пошуковій системі Google представлені на наступних графіках:
Після зупинки робіт по просуванню кількість відвідувачів з органіки – 700 в місяць. Через рік ця цифра склала – 2700 відвідувачів в місяць.
Висновки:
Якщо правильно організувати структуру, вмiло провести внутрішню і зовнішню оптимізацію, то органічний трафік може збільшиться в 7 разів (звичайно все залежить від семантики та сезонності).
Регулярні роботи по поліпшенню сайту повинні бути основою для просування, адже вони підвищують ефективність всіх інших робіт проекту. А розширення структури дозволить залучити більше потенційних клієнтів та відповідно більше продажів.
Якщо Вас не влаштовує структура вашого сайту, то напишіть нам – ми допоможемо вашому сайту отримати максимум трафіку в потрібній тематиці!