Кейс з переїзду сайту МТС База на інший домен

Як вчасно виявити проблеми, вирішити їх і отримати хороші результати

Компанія: МТС База

Тематика: інтернет-магазин шин, дисків і акумуляторів

Гео: Україна

Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт: 500 в місяць

Період робіт: жовтень 2017 – лютий 2018

Мета на старті: збільшення органічного трафіку, залучення нових клієнтів

Першим етапом, як зазвичай, було проведення комплексного аудиту сайту, який включив в себе:

  • Аналіз дизайну і юзабіліті сайту
  • Видимість сайту (НЧ, СЧ, ВЧ запити)
  • Аналіз хостових факторів (редіректи, швидкість завантаження)
  • Аналіз індексації сайту пошуковими системами (ПС)
  • Перевірка robots.txt і sitemap.xml
  • Перевірка на дублікати, спам і уразливості
  • Аналіз структури сайту і HTML
  • Аналіз текстових чинників (мета-теги, контент) і ін.

Сервіси, які ми використовували: Serpstat, Screaming Frog, WebSite Auditor, Netpeak Spider.

Під час аудиту було виявлено:

  • Безліч технічних помилок (дублі, неправильні редіректи, помилки в файлах robots.txt і sitemap.xml і ін.).
  • Інші сайти компанії з аналогічним контентом, тобто є повними або частковими копіями (на той момент Яндекс вже склеїв кілька сайтів).
  • Спроба некоректного переїзду на новий домен (настройка всього лише одного редиректу – на головну сторінку, який був вилучений через 2-3 тижні).
  • Системи статистики працювали некоректно і ін.

У зв’язку з цим було вирішено скорегувати цілі:

  • Проаналізувати інші сайти компанії, щоб об’єднати показники на одному ресурсі (трафік, авторитетність).
  • Переїхати на інший домен (сайт з новим дизайном і інший CMS-системою) з мінімальними негативними наслідками для позицій і трафіку, а потім вже збільшити органічний трафік за рахунок внутрішньої і зовнішньої оптимізації.

Клієнту було страшно знову робити переїзд сайту, так як був негативний досвід з попередніми підрядниками. Тут найголовніше було пояснити, в чому були допущені помилки і як їх виправити:

  • редирект був один, тобто тільки на головну сторінку сайту, а необхідно було зробити посторінковий (ідеальний варіант, це звичайно ж якщо є можливість зберегти URL адреси незмінними),
  • були перенесені мета-теги,
  • збережені не всі зовнішні посилання, та й внутрішні не полагодили на нові.

Потім ми проаналізували сайти і склали план переїзду, який включив в себе:

  • Складання списку сторінок для редиректів, так як зберегти URL адреси не було можливості. Налаштування посторінкових 301 редиректів.
  • Перевірка всіх внутрішніх / зовнішніх посилань і їх заміна на нові (де це було можливо).
  • Перенесення мета-тегів.
  • Для сторінок, до яких не був застосований редирект – настройка 404 помилки.
  • Створення карти сайту зі списком всіх нових сторінок.
  • Налаштування в Google Webmaster Tools переїзду сайту.

Такий план дозволив нам здійснити досить м’який переїзд сайту на інший домен, зберігши трафік і позиції.

переезд сайта на другой домен, сохранив трафик и позиции

Після переїзду була складена стратегія просування для досягнення спочатку поставлених цілей, а саме – збільшення органічного трафіку і залучення нових клієнтів.

Стратегія включала в себе:

  1. Аналіз конкурентів в пошуку.
  2. Збір семантичного ядра для деяких просуваються розділів (не для всіх, тому що сайт великий).
  3. Усунення технічних помилок, знайдених під час аудиту.
  4. Наповнення сайту контентом.
  5. Зовнішня оптимізація:
  • відхилення спамних і неякісних ресурсів через Disavow-links,
  • постійне нарощування якісної посилальної маси.

Результати після виконання всіх перерахованих робіт по проекту можна побачити на графіках нижче:

График видимости

Графік видимості

График количества ключевых фраз за год

Графік кількості ключових фраз за рік

Динамика органического трафика

Динаміка органічного трафіку

Сравнение органического трафика с прошлым годом

Порівняння органічного трафіку з минулим роком

Як бачите, безпечний переїзд сайту без втрати трафіку і позицій цілком реальний – не варто його так боятися. Головне дотримуватися деяких правил і звернутися за допомогою до фахівців.

Якщо вам теж потрібен переїзд або ви просто хочете проконсультуватися по вашому сайту – напишіть нам. Ми з радістю допоможемо Вашому бізнесу досягти необхідних цілей!

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 12.12.2018
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон