Кейс по оптимізації Google Мій бізнес для компанії «Мамин Дім»

Про клієнта: Компанія «Мамин Дім» має мережу центрів для майбутніх мам і дітей, які включають в себе:

  • Магазин дитячих товарів
  • Дитяча поліклініка
  • Центр раннього розвитку

Гео: Україна, Харків і Київ

Завдання: Оптимізація і відновлення існуючих карток Google Мій бізнес (кількість філій – 23 шт.).

Особливість бізнесу клієнта в тому, що всі три напрямки (магазин, поліклініка, центр розвитку) знаходяться за однією адресою, але мають різні офіси, графік роботи і тематику. Саме тому для всіх філій потрібна була індивідуальна картка в Google Мій бізнес, щоб користувачам була доступна актуальна інформація по кожному напрямку і картки можна було б оптимізувати під конкретну тематику.

Складнощі:

Для всіх адрес і філій все картки були створені, але при цьому 6 карток були не підтверджені, а 3 були зовсім заблоковані.

Етапи вирішення даного завдання:

  1. Підтвердження 6-ти карток.

Для підтвердження карток використовували стандартний спосіб: підтвердження поштою. Для тих випадків, коли лист не приходило протягом 14 днів використовували ручне підтвердження.

  1. Відновлення заблокованих карток.

Для того щоб відновити заблоковані картки потрібно виявити причину, по якій вони були заблоковані. З цим питанням ми звернулися в технічну підтримку Google Мій бізнес. І тільки після з’ясування причин і розблокування сторінок, ми змогли приступити до головної частини нашої роботи – оптимізації.

  1. Оптимізація всіх карток

При попередньому аналізі було виявлено, що категорії не на всіх картках збігалися з тематикою, описів компанії і зовсім не було, а заголовки були явно переоптимізоване.

Для оптимізації всіх карток були виконані наступні дії:

  • Скориговані назви. Прибрали переспам, зробили короткі і зрозумілі назви.
  • Скориговані категорії, за якими будуть показані картки в пошуку.
  • Для карток та медичні центру розвитку були розписані послуги і вартість (тому що клієнти часто задають питання з приводу послуг, що надаються).
  • Додані всі відомості про компанії.
  • Написані і додані унікальні описи для всіх карток.
  • Додані фото з геомітками.

Але також хотілося б відзначити, що при оптимізації карток виникли складності. Картки після додавання нової інформації раптово блокували. Ми знову зв’язалися з технічною підтримкою. Система після перевірки карток автоматично вважала їх дублями і блокувала. Такий статус був присвоєний через те, що за однією адресою було створено три картки – для магазину, поліклініки та центру розвитку.

Нам вдалося вирішити дану проблему, довівши, що це особливість бізнесу компанії «Мамин Дім», надавши фахівцям техпідтримки необхідну інформацію. І таким чином все картки розблокували і вони доступні за кожною адресою зі своїми даними.

  1. Навчання

Також було проведено навчання співробітників компанії Мамин Дом: їм докладно розповіли про те, як користуватися, заповнювати і правильно просувати картки, щоб досягти в майбутньому великих успіхів. На даний момент співробітники самі доповнюють потрібною інформацією картки і вносять зміни.

Результати роботи:

Всі 23 картки були оптимізовані. Тепер клієнтам «Маминого Дому» стало простіше знаходити актуальну інформацію по кожному з філій. Наприклад, за певною адресою тепер доступні картки магазину і центру розвитку. Результати запиту по вул. Липківського для магазину дитячих товарів

Результаты запроса по ул. Липковского для магазина детских товаров

Результати запиту по вул. Липківського для Центру розвитку:

Результаты запроса по ул. Липковского для Центра развития

Після оптимізації карток збільшилася кількість показів – клієнти стали частіше знаходити компанію по категорії і послуг, що надаються. На скриншоті нижче представлена статистика по одній з оптимізованих карток Google Мій бізнес.

статистика по одной из оптимизированных карточек Google Мой бизнес

Збільшилися покази компанії на Google Картах і в Google Пошуку. Приклад статистики за квартал за однією адресою.

Увеличились показы компании на Google Картах и в Google Поиске

Також збільшилася кількість скоєних дій. Все частіше користувачі, які знаходили компанію в пошуку відкривали сайт, прокладали маршрути на картах. Також клієнти почали дзвонити і ставити актуальні питання. Приклад статистики за квартал за однією з адрес вказано нижче.

клиенты начали звонить и задавать актуальные вопросы

Висновки:

Завдяки оптимізації сторінок Google Мій Бізнес вдалося збільшити:

  • покази компанії в пошуку і на карті,
  • кількість переходів на сайт, дзвінків,
  • відвідувань філій за адресою.

Якщо ви ще не додали вашу компанію в «Мій Бізнес» від Google, то рекомендуємо це зробити. Так як це важливий і безкоштовний інструмент при локальному просуванні бізнесу в інтернеті.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 31.01.2020
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон