Кейс з SMM і таргетированної реклами для інтернет-магазину жіночого одягу Arizzo

Інформація про клієнта: інтернет-магазин жіночого одягу оптом і уроздріб.

Характеристика і портрет ЦА: жінки вік 24-55 років.

Географічне положення: Україна.

Економічні: рівень доходу: середній.

До початку роботи з МАВР у клієнта була наступна картина:

  • Кількість передплатників в Instagram – 3800.
  • Кількість передплатників в Facebook – 2548.
  • Трафік на сайт – 6500 (тільки органічний через соціальні мережі).
  • Не налагоджений базовий Pixel Facebook і стандартні події.

Завдання:

  • Збільшення відвідування сайту за допомогою соціальних мереж.
  • Збільшення онлайн-продажів за рахунок цільового трафіку з соціальних мереж.
  • Регулярний приріст і підвищення показників охоплення аудиторії.

Що зробили:

  1. Розробили і впровадили комплексну SMM- стратегію.
  2. Запустили таргетовану рекламу.

Детальніше про використовувані методи читайте далі.

Розробили і впровадили комплексну SMM- стратегію

Просування бренду в соціальних мережах раніше вже вівся, тому співробітники компанії МАВР виконали наступні дії:

  • Провели аналіз існуючої сторінки і надали рекомендації по поліпшенню.
  • Змінили обкладинку в Facebook и Instagram, додали Stories Highlights.Stories Highlights
  • Настроїли массфолловинг і автовідповідач на нових передплатників Instagram аккаунта.
  • Продумали контент-план для соціальних мереж (новинна стрічка).
  • Змінили формат подання контенту відповідно до цільової аудиторії (ЦА) і більше прицільно сегментували ЦА.
  • Продумали рубрики для Stories.

Для інтернет-магазину Arizzo в стратегію включили рубрики:

  • повчальний контент (корисні поради, підбірки по близьких темах і так далі);
  • залучаючий контент (голосування, питання і ін.);
  • контент, що продає, із закликом зробити цільову дію і з посиланням на товар (відеоогляди, новинки, відгуки, акції і так далі);
  • репутаційний контент (звіти із заходів, новини компанії, оповідання про нюанси роботи).

Також впровадили 1 конкурсну механіку, але це тільки початок.

Конкурс проводився в Instagram та Facebook.

Приклад конкурсу в Instagram

Пример конкурса в Instagram

Результати конкурсу:

  • 3290 лайків
  • 481 коментарів

Приклад конкурсу в Facebook

Пример конкурса в Facebook

Результати конкурсу:

  • 898 лайків
  • 1,6 тис. коментарів
  • 268 репостів

Проведення конкурсів дозволяє оживити і залучити існуючу аудиторію, а також притягнути нову. Тому надалі плануємо цю механіку використати частіше.

Запуск  таргетованої реклами

У рамках комплексного підходу командою МАВР було проведено створення, підключення і оптимізацію рекламних кампаній, а також налаштування таргетинга і аудиторій ремаркетинга.

Були використані наступні методи таргетинга:

  • Таргетинг по інтересах (залучені покупці жіночого одягу і прибічники певних брендів жіночого одягу).
  • Аудиторія ремаркетинга (користувачі сайту arizzo.com, що переглядали окремі моделі і категорії товарів).
  • Динамічний ремаркетинг (користувачі, які додали товар в кошик, але не замовили).

Таргетована рекламна кампанія тривала з червня 2018 по жовтень 2018 року. За цей час було запущено 35 рекламних кампаній

Приклади найбільш ефективних публікацій:

1. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться жіночим одягом і здійснюють покупки онлайн. Таргетинг був запущений на літню колекцію.

Таргетинг был запущен на летнюю коллекцию

 

  • Витрачено: 329, 44$
  • Кількість кліків: 5 924
  • Вартість 1 кліку: 0, 06 $
  • Кількість покупок на сайті: 184

Количество покупок на сайте: 184

2. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться жіночим одягом і здійснюють покупки онлайн.

таргетинг на девушек, которые интересуются женской одеждой и совершают покупки онлайн

 

  • Витрачено: 290, 26$
  • Кількість кліків: 3 146
  • Вартість 1 кліку: 0,06 $
  • Кількість покупок на сайті: 169

Количество покупок на сайте: 169

3. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться верхнім одягом і здійснюють покупки онлайн.

таргетинг на девушек, которые интересуются верхней одеждой и совершают покупки онлайн

 

  • Витрачено: 371, 10$
  • Кількість кліків: 3 366
  • Вартість 1 кліку: 0,06 $
  • Кількість покупок на сайті: 168

4. Був запущений динамічний ремаркетинг, на людей, які поклали товар в кошик, але не оформили замовлення.

Для запуску такого типу реклами необхідно заздалегідь підключити Pixel Facebook, розділити аудиторію по подіях і завантажити каталог.

Приклад поста, що приносить конверсії:

Пример поста, приносящего конверсии

Підсумки після запуску рекламних кампаній:

  • Реклама велася з 25.05 по 30.09
  • Витрачений бюджет: 3 958$
  • Кількість кліків: 47 936
  • Кількість покупок – 1 386
  • Середня ціна за 1 купівлю – 2,04$

Скриншот усього рекламного кабінету:

Скрин всего рекламного кабинета

Яких результатів в SMM-просування інтернет-магазину «Arizzo» нам вдалося домогтися:

  • Збільшення кількості передплатників : Instagram – 7 222, що на 90% більше до того, як проект почав працювати з МАВР; Facebook – 4955, що на 95% більше до того, як проект почав працювати з МАВР.
  • Трафік на сайт органічний з соціальних мереж – 8 703. Трафік на сайт з рекламних кампаній – 21 389.
  • Електронна торгівля в Google Analytics – 118 продажів, що на 145% більше до того, як проект почав працювати з МАВР. Це тільки органічний трафік з соціальних мереж.
  • Асоційовані конверсії через Google Analytics – 801 продаж, що на 295% більше до того, як проект почав працювати з МАВР.

Каких результатов в SMM-продвижении интернет-магазина «Arizzo» нам удалось добиться

Як бачите, уся таємниця успішного SMM просування полягає в комплексному підході до реалізації стратегії, коли є присутнім якісний копирайтинг, ефективна таргетована реклама і проводиться постійний аналіз ефективності усіх задіяних методів.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 26.10.2018
  • Категорія: Комплексний маркетинг, SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон