Сучасний світ відкриває дедалі більше нових та незвичайних шляхів заробітку. Ще п’ятнадцять років тому мало хто міг уявити, що відеоконтент матиме таку популярність, а світова платформа YouTube дозволить перейти на домашній заробіток. У наш час багато хто хоче відкрити канал, але не всі знають, з чого почати і як розкрутити відеоролики.
Починаючи блог, кожен перш за все повинен запитати себе: “Що ж мене цікавить?” Найправильнішим рішенням для “ютубера”-початківця буде розповідати про те, що його чи її дійсно хвилює. Існує величезна різноманітність тем, кожна з яких знайде свою нішеву аудиторію, і перший крок для новачка знайти місце для власного контенту у світі трендів.
Одна з найбільш популярних тем — це новини. Відповідно, тим, кого цікавлять актуальні події, підійде жанр висвітлення та аналізу нагальних подій. Читання газет і порталів новин викликає у багатьох нудьгу і огиду. У таких випадках на допомогу приходить блогер, який здатний наочно та просто донести актуальні теми.
Також популярний зараз жанр інтерв’ю. Багато інтерв’юерів, які розпочали кар’єру на телебаченні, повністю перенесли свою діяльність у YouTube і збирають мільйони переглядів.
Якщо ж на даному етапі канал ще не розкрутився і немає можливості запросити гостей, підійде категорія “цікаві факти“. Для цього не потрібний великий штаб звуковиків, монтажерів та сценаристів, а достатній лише доступ до інтернету та бажання вивчити певну тему. На просторах YouTube є безліч каналів, що спеціалізуються на добірках усіляких фактів, тому дуже важливо звертати увагу на унікальність і самобутність.
Фанати фільмів і серіалів будуть в захваті від кінооглядів, особливо якщо справа стосується свіжих стрічок, що тільки вийшли в кінотеатри. Якщо ви знаєтеся на кіномистецтві або хоча б захоплюєтеся даною тематикою – сміливо пробуйте себе в оглядах.
Продовжуючи тему огляду та критики, затятим ігроманам явно припадуть до душі огляди на відеоігри. Особливо популярні блогери-геймери навіть одержують демоверсії нових ігор від самих розробників, що подвійно мотивує почати проходити ігри на камеру.
Перш ніж щось замовити в інтернет-магазині, багато хто заходить у YouTube подивитися розпакування, щоб переконатися в потребі товару. Блогери-розпакувальники, таким чином, допомагають людям зрозуміти, яка якість товару.
Людям, яким подобається ділитися своїми враженнями із оточуючими, може підійти категорія реакцій. Як правило, не потрібно бути знавцем, щоб знімати відео реакції на кліпи чи музику, адже аудиторія шукає рівної їм людини, яка відчуває непідробні емоції та вміло їх висловлює. Завжди в тренді будуть і так звані тревел блоги. Всі люблять подорожувати, проте далеко не всі зможуть дозволити подорожі на широку ногу, і тут на допомогу приходять ютубери-мандрівники, які розповідають про дешеві опції та лайфхаки, які допомагають зробити бюджетний відпочинок незабутнім.
Якщо ж тревел не підходить за вартістю – не біда! У кожного в житті відбуваються події, якими той хотів би поділитися, і якщо вас не бентежить відкритість із великою кількістю людей, то live влоги точно для вас! І якщо здається, що необхідно жити розкішним життям, це зовсім не так: звичайним глядачам будуть релевантні прості і незабарвлені життєві історії.
Розвиваються різні види навчального контенту, зокрема б’ютіблоги та фудблоги. Через зростаючу увагу громадськості до таких аспектів, як краса і здоров’я, ютубери, які навчають мистецтву макіяжу та правильного харчування, набирають багатомільйонні перегляди та успішно монетизують свій контент.
Загалом, професіонали в будь-якій області можуть знайти цільову аудиторію на YouTube, що і призвело до виникнення каналів, що навчають фотографії, техніки, DIY та багато іншого.
Дедалі більше зростає попит на фінансову грамотність та інвестиції. Сучасний світ вимагає чимало знань в економіці, криптовалютах та інших фінансових аспектах. Таким чином, фахівці в цій галузі знайдуть чимало людей, які зацікавлені навчитися правильно управляти своїм капіталом.
Як би не був популярний освітній контент на YouTube, багато хто скептично ставиться до коротких та неформальних відео. Але навіть для любителів вдумливих лекцій YouTube вигадав вихід — відеоесе. Даний жанр, як правило, являє собою довгі відеоролики з попереднім глибоким дослідженням, в яких автор в подробицях розкриває тему в таких сферах, як кінематограф, література, філософія та ін. відеоесе займають певну нішу і, з погляду монетизації, дозволяють вставити більше реклами через довжину.
Зрозуміло, YouTube – це ідеальне місце для глобального просування своєї творчості. Молоді музиканти нарівні зі Spotify користуються послугами YouTube для знаходження нової аудиторії. Надзвичайно популярна також анімація, яка стала з космічною швидкістю розвиватися завдяки комп’ютерній графіці.
Навіть для тих, хто впевнений, що їм нема чого запропонувати, YouTube має спосіб розвитку каналу, серед яких найпростіший, мабуть, — створення нарізок. Маючи базові знання в монтажі, будь-яка людина здатна створити нарізку кліпів з фільмів, серіалів та інших медіа, фанати яких з радістю дивитимуться.
Популярність YouTube зростає з кожним днем, а разом із нею розширюється і вибір тем для нового контенту. Мабуть, найпрекрасніше в цьому достатку – це те, що будь-хто здатний заробити на тому, що йому подобається. Варто лише відкрити канал, і, якщо докласти зусиль, по ньому ллється дохід.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).