Генерація продажів
Високий ROI
Позитивний вплив на SEO
Ретаргетинг
Динамічний ремаркетинг в Google Ads
Динамічний ремаркетинг – один з найрозумніших інструментів ремаркетингу. Він показує потенційним клієнтам саме ті товари, які він дивився раніше. Тим самим нагадуючи, що необхідно зробити покупку, а якщо будуть знижки або інші спеціальні пропозиції, то система обов’язково повідомить про це клієнта.
Динамічний ремаркетинг Google Ads необхідний в разі, якщо кількість товарних пропозицій дуже велика. Оскільки він дозволяє створити персоналізоване оголошення і показати його конкретному користувачу. Найчастіше його використовують інтернет-магазини.
Переваги динамічного ремаркетингу
- Зображення в оголошеннях тільки актуальної інформації про товари.
- Індивідуальний підхід. Підбір пропозиції під конкретні інтереси потенційного покупця.
- Легкість в створенні в системі Google Ads, яка показує актуальні макети оголошень для цільової аудиторії, місця розміщення.
- Контроль ставок, які залежать від конкуренції.
- Використання up-sell і cross-sell підходів для підвищення прибутку інтернет-магазину.
- Використання схожої аудиторії (look-a-like) на клієнтів.
Чому варто замовити налаштування динамічного ремаркетингу саме у нас?
- Працюємо з 2011 р.
- Позитивні відгуки клієнтів.
- Оптимальні налаштування, що підходить під ваш бізнес.
- За допомогою налаштування динамічної реклами adwords (зараз Google Ads), допомагаємо збільшити продажі супутніх товарів.
- Підвищимо обсяг продажів товарів, рішення про покупку яких приймається не відразу.
- Оптимізуємо час менеджерів на дзвінки до та інформування клієнтів.
Що входить в роботу?
- Створення та налагодження кабінету Merchant Center. Це сервіс, який допомагає продавцям просувати свої товари. Для можливості проходження модерації в Google Merchant Center для налаштування динамічного ремаркетингу необхідне виконання наступних умов:
- повна інформація та контактні дані компанії;
- наявність якісних фото товарів, точної ціни;
- можливість онлайн оплати на сайті;
- можливість купити товар через кошик;
- прописані умови всіх акцій і спеціальних пропозицій (якщо вони є);
- адресне доставлення;
- прописані умови повернення товару.
- Видача ТЗ по створенню фида, засноване на особливостях вашого сайту.
- Перевірка фида в Google Merchant Center.
- Створення оголошень для динамічного ремаркетингу в adwords (зараз Google Ads).
- Запуск рекламних кампаній (стандартна торгова і динамічний ремаркетинг для досягнення максимального результату).
- Контроль та оптимізація роботи рекламної кампанії:
- мінусація пошукових запитів;
- коригування ставок;
- аналіз і виключення неефективних місць розміщення;
- перевірка необхідності зміни структури рекламних кампаній;
- аналіз товарів, що продаються.
Динамічний ремаркетинг дуже швидко приносить результат, оскільки він адаптується під потреби клієнта. Поспішайте замовити налаштування динамічного ремаркетингу та обігнати своїх конкурентів!
Отримайте безкоштовну консультацію!
Все ще сумніваєтеся? Напишіть нам і дізнайтеся, чи підходить Вам цей тип реклами