Зміст
Оскільки клієнти звертаються до цифрових рішень для всього, від покупок до ресторанів, багато власників бізнесу розглядають можливість перенесення своєї діяльності в онлайн. Процес виглядає по-різному для кожної галузі. У той час як одні компанії повністю змінюють свою бізнес-модель, інші просто використовують цифрові інструменти.
Наприклад:
- Звичайні магазини створюють платформи електронної комерції для продаж своїх товарів.
- Власники ресторанів впроваджують системи онлайн-замовлення і доставки.
- Сервісні компанії використовують онлайн-платформи для планування зустрічей і консультацій з клієнтами.
- Фірми, які надають професійні послуги, переводять багато зі своїх послуг в онлайн.
Незалежно від ситуації в якій знаходиться ваш бізнес, краща присутність в Інтернеті допоможе вам залишатися актуальними та прибутковими в умовах триваючих обмежень на ведення бізнесу (COVID-19). І наявність правильних інструментів може мати вирішальне значення.
Чи готуєтеся ви перевести свій бізнес в Інтернет або просто хочете оновити його онлайн функції, ось п’ять корисних інструментів, які слід враховувати.
Мобільний веб-сайт
Краща маркетингова основа для будь-якого бізнесу – це привабливий веб-сайт зі зручною навігацією. Однак, оскільки люди витрачають більше часу на покупки та дослідження за допомогою телефонів, як ніколи важливо мати веб-сайт, який добре оптимізований під мобільні пристрої.
Тактика номер один для підвищення продуктивності та рейтингу вашого сайту – це його оптимізація для мобільних пристроїв. Для цього корисно поглянути на зовнішній вигляд і функціональність вашого сайту з точки зору клієнта.
Почніть з оцінки загального вигляду веб-сайту. Чи конвертується макет в мобільний формат? Наскільки приваблива цільова сторінка і чи легко її читати? В іншому випадку вам може знадобитися оновити графіки, змінити текст і шрифт або скорегувати код.
Потім вивчите можливості навігації вашого сайту на меншому екрані. Чи можете ви легко знайти потрібну інформацію або знайти продукти та повідомлення в блогах? Чи можете ви швидко перемикатися між сторінками, заповнювати форми та додавати товари в кошик без проблем?
Якщо робота вашого сайту на мобільних пристроях не є швидкою, зручною або цікавою, ви можете подумати про конструктори сайтів з вбудованими кодами та шаблонами для мобільних пристроїв.
Чат-боти
Додавання функції чат-бота на веб-сайт вашої компанії може вивести обслуговування клієнтів і продажі на новий рівень. Чат-боти працюють на базі штучного інтелекту і доступні цілодобово і без вихідних, клієнти можуть ставити основні питання, наприклад, «Чому мій продукт не працює?» або «Як мені знайти додаткову інформацію?».
Чат-боти – відмінний спосіб поліпшити обслуговування клієнтів, одночасно знижуючи навантаження на ваших представників з обслуговування. Чат-боти в середньому в три рази швидше реагують на запити служби підтримки та збільшують показники задоволеності клієнтів на 24%.
Ви можете не тільки запрограмувати свого чат-бота, щоб ділитися ресурсами, відповідати на питання, рекомендувати продукти та послуги та вирішувати скарги, ви також можете використовувати його для збору інформації про клієнтів, визначення потенційних клієнтів і збільшення продажів.
Якщо ви хочете скоротити кількість одержуваних вами телефонних дзвінків в службу підтримки, збільшити продажі або звільнити свою команду, щоб зосередитися на інших завданнях, подумайте про програмне забезпечення чат-бота. Багато конструкторів чат-ботів пропонують додаткові функції, такі як інтеграція та аналітика.
Програмне забезпечення для онлайн-бронювання
Програмне забезпечення для онлайн-бронювання – корисне рішення для будь-якого бізнесу, який вимагає від клієнтів запису на прийом. Це можуть бути:
- Клініки.
- Салони краси.
- Виїзне обслуговування.
- Професійні консультанти.
- Автомеханіка.
- Ресторани.
- Готелі та туристичні компанії.
Програмне забезпечення для онлайн-бронювання дає клієнтам можливість планувати, змінювати та скасовувати зустрічі через додаток або онлайн-портал, наприклад ваш веб-сайт. Замість того щоб дзвонити в вашу компанію в робочий час, ваші клієнти можуть записатися на прийом або забронювати столик в будь-який зручний для них час.
Крім того, використання онлайн-платформи планування також може спростити внутрішню роботу. Програмне забезпечення для бронювання може допомогти запобігти подвійному і надлишковому бронюванню, а також заощадити вашій команді час і позбавити від необхідності вручну керувати календарем.
Якщо ви хочете надати своїм клієнтам більше можливостей для планування і знизити навантаження на адміністратора, подумайте про програмне забезпечення для бронювання з додатковими перевагами. Багато платформ бронювання синхронізуються з календарями, обробляють платежі клієнтів і відправляють автоматичні нагадування про зустрічі.
Автоматизовані розсилки електронною поштою
Кожній компанії потрібен швидкий і універсальний спосіб залишатися на зв’язку з поточними та потенційними клієнтами, і електронна пошта залишається одним з кращих варіантів.
Ви можете використовувати email-маркетинг, щоб повідомляти підписникам про новини та оголошеннях, ділитися інформацією про розпродажі або знижки, дякувати клієнтів і залучати нових. Електронний маркетинг не тільки зручний, але й ефективний.
Створення успішної поштової кампанії вимагає стратегії та експериментів, але хороша платформа для email-розсилок допоможе вам залишатися послідовним. Деякі платформи допомагають розробляти, планувати та автоматизувати розсилку, але інші також пропонують аналітичні дані про відкриті листи, кліки по посиланнях в листі, щоб ви могли зрозуміти, як поліпшити обмін повідомленнями.
Безпечні онлайн-платежі
Якщо ви приймаєте платежі клієнтів через свій веб-сайт, наявність безпечної та зручної платіжної системи має вирішальне значення – не тільки для вашої репутації, але і для вашого доходу.
Якщо у вас немає безпечної системи онлайн-платежів, ваші клієнти можуть бути менш схильні здійснювати покупки через ваш сайт. З іншого боку, полегшення процесу оплати для клієнтів може привести до вищого коефіцієнта конверсій і повторних продажів.
Щоб забезпечити безперебійну і швидку онлайн-оплату, працюйте над розширенням можливостей оплати та мінімізуйте кількість кроків, які клієнти повинні зробити, щоб натиснути кнопку «Купити». Ваші клієнти повинні мати можливість легко вводити свою фінансову інформацію, вибирати з безлічі варіантів оплати та бути впевненими, що їхня особиста інформація в безпеці. Навіть прості налаштування, такі як автозаповнення адрес для виставлення рахунків клієнтам або пропозиція цифрових гаманців, таких як Apple Pay, можуть допомогти.
Існує безліч платіжних шлюзів на вибір, але найкращим варіантом для вашого бізнесу буде безпечний і універсальний, наприклад, Fondy.
Переміщення вашого бізнесу в Інтернет – це не просто розумне рішення, це ще й інвестиція в довгострокове зростання показників вашого бізнесу. Застосувавши правильні цифрові інструменти, ви можете випереджати конкурентів і краще обслуговувати своїх клієнтів.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).