Мілена Мельничук: «Бізнес + influence-маркетинг = стократне збільшення продажів»

  • 10.1.2022
  • Автор Владислава Рыкова
  • Категорії: Маркетинг

За маркетингом впливу стоїть майбутнє бізнесу

Інфлюєнс-маркетинг (маркетинг впливу) – це піар продуктів якоїсь компанії чи бренду через інфлюєнсерів (блогерів, думка яких має величезну вагу для аудиторії). Цей інструмент – справжній маст-хев 2022-2023 років.

Переваг цього виду піару над класичною рекламою багато. У той час як перша (припустимо, телебачення) викликає у людей дратівливість, бо транслюється для великої аудиторії, інфлюєнс-маркетинг б’є точно «в ціль». Адже інфлюєнс-маркетинг це думка авторитетного кумира, якому довіряє цільова аудиторія.

Ще однією перевагою є те, що інфлюєнс-маркетинг не виглядає як реклама загалом. Це радше дружня порада від лідера думок, якій довіряють передплатники. При залученні цього інструменту в піар бренду, у потенційних покупців не виникає почуття «впарювання» продукту.

Інфлюєнс-маркетинг – це не просто про рекламу, це про збіг цінностей та аудиторії інфлюєнсера та бренду.

Більше того, реклама через блогерів дешевша втричі, ніж таргет. У сучасному ринку хорошу рекламу можна робити не лише через селебріті. Статистика показує, що майже 25% молоді більше вірить улюбленому блогеру, ніж загальновизнаному авторитету.

Тобто, піар через лідерів думок набагато ефективніший результативніший, дешевший і прибутковіший.

Хороша, якісна, і, найголовніше, реклама, що продає, – це завжди збільшення доходу. І таку її нам дає саме інфлюєнс-маркетинг.

Соціальні мережі – найкраща платформа для продажів у 2022-2023 роках

Статистика показує, що кількість зареєстрованих користувачів соціальних мереж станом на 2021 становить близько 3,78 млрд осіб. Порівняйте: у 2017 році ця цифра була – 2,5 млрд. Як ми всі розуміємо, число буде тільки зростати, а соцмережі розвиватися.

Милена Мельничук, основательница агентства по инфлюенс-маркетингу «me agency”

Мілена Мельничук, засновниця агентства з інфлюєнс-маркетингу «me agency»

За останні п’ять років пошукові запити «покупки до Instagram» збільшилися на 78%. Не кажучи про кількість хештегів #купитиснг, #купити кросівки України і т.д. у пошуковому рядку самої мережі. Саме тому світові бренди зараз активно впроваджують у свій піар інфлюєнс-маркетинг, бо більшість потенційних покупців перекинулися саме сюди. Компанії шукають інстаграм-блогерів, щоб зробити їх своїми амбассадорами або ж просто піаряться через лідерів думок зі схожими з ними принципами та концепцією.

В умовах пандемії зростання онлайн-покупок було неминуче, а це означає, що бізнесмени та підприємці, які мали справу з соцмережами, певно значно збільшили свій дохід.

Отже, вам варто впровадити піар через лідерів думок, якщо ви:

  • Вперше виходьте на ринок та хочете набрати «чисту» аудиторію;
  • Запускаєте продаж нового продукту і хочете якнайшвидше познайомити з ним ЦА;
  • Шукайте нові засоби просування;
  • Плануєте розширити географію бізнесу та масштабувати його;
  • Бажаєте підвищити впізнаваність бренду.

Підсумуємо: соціальні мережі – це чудові платформи для продажу продукту. Але тут важливим є розуміння, що тільки професіонал зможе грамотно вибудувати відносини лідер думок+компанія. Такими спеціалістами є саме інфлюєнс-маркетологи.

Авторка: Мілена Мельничук, засновниця агентства з інфлюєнс-маркетингу “me agency”

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання