Кейс з просування в соціальних мережах бренду комп’ютерної техніки Expert PC
Інформація про Клієнта
Expert PC – молодий, амбітний бренд комп’ютерної техніки українського виробництва, який займається складанням системних блоків для домашнього, офісного та ігрового користування.
ЦА: акцент в просуванні ставиться на ігрову серію ПК – Ultimate, вартість якої вище середнього. За рахунок цього, ядро нашої цільової аудиторії – чоловіки, які захоплюються комп’ютерними іграми, кіберспортсмени із середнім і вище середнього достатком.
Географічне положення: Україна.
Складнощі
- Молодий, маловідомий бренд.
- Раніше просуванням в соц. мережах компанія не займалася. Усі профілі ми створювали і прокачували з нуля.
- Сайт клієнта по функціоналу і дизайну значно поступається конкурентам.
Завдання
- Зібрати і сформувати лояльну аудиторію в соц. мережах.
- Підвищити впізнаваність бренду.
- Збільшити трафік на сайт.
- Збільшення онлайн-продажів за рахунок трафіку з соціальних мереж.
Іструментарій кейса
- Сторінка Facebook, аккаунт в Instagram.
- Таргетована реклама.
- Конкурс.
Період просування: жовтень 2018 – лютий 2019 р
1. Сторінка Facebook, аккаунт в Instagram
На старті наша команда мала тільки маловідомий бренд з дорогим продуктом (ПК з ігровою лінійки варто в районі 17 000 – 69 000 грн.). Для просування ми вибрали два майданчики – Instagram і Facebook.
Першими нашими кроками були аналіз конкурентів і розробка комплексної SMM-стратегії: образ бренду в соц. мережах, контент-стратегія, рекомендації по візуальної концепції та первинного просуванню.
В ході розробки SMM-стратегії для проекту ми вибрали 3 основні типи контенту, так звані три кити контент-стратегії:
- Комерційний (пости в яких ми презентуємо системні блоки, розповідаємо про переваги компанії, умови доставки, гарантійних випадках та інше).
- Корисний (відмінності між повітряним і водяним охолодженням, різниця між PS / 2 і USB – з’єднанням і т.д.).
- Інформаційний (новинки від Intel Core, нововведення в Battlefield V – мікроплатежі, нова відеокарта від Nvidia і т.д.).
Це дозволило нам не тільки розповідати про системних блоках Expert PC і бренд в цілому, але і вибудовувати комунікації з користувачами, залучати їх і бути корисними.
Після того, як було сформовано розуміння про що і як писати, нам потрібно було продумати, як це гідно показати. Складність була в тому, що вихідні фото від замовника – системні блоки на білому тлі. Ми ж вирішили, що потрібно створити віжуал, який буде виглядати стильно і відповідати високо-цінового сегменту. Ось що у нас вийшло на виході:
Після наповнення майданчиків всім необхідним контентом, ми змогли приступити до первинного просуванню. В якості основних інструментів були обрані: массфолловінг (Instagram), автовідповідач в Директ (Instagram), таргетована реклама (Instagram, Facebook).
Массфолловінг допоміг нам зібрати перших передплатників, а автовідповідач в Директ підвищити їх лояльність. Так кожен користувач, який підписується на аккаунт, отримує вітальне повідомлення в Директ з короткою інформацією про бренд:
Основним же інструментом залучення трафіку як в акаунти, так і на сайт стала таргетована реклама, про неї наш наступний пункт.
2. Таргетовану реклама
Після підготовки сторінок до просування ми приступили до запуску таргетированной реклами.
Рекламні кампанії були націлені на тих, хто:
- цікавляться ігровими ПК, модернізацією системного блоку, сучасними «вимогливими» іграми і кіберспорту;
- відноситься до відвідувачів сайту;
- а також різні варіанти look-a-like аудиторій по відвідувачам сайту, які вчинили певні дії (наприклад, Purchase або InitiateCheckout).
Інструменти таргетированной реклами:
- Просування безпосередньо промо-поста.
- Просування рекламних оголошень.
2.1. Просування промо-поста
Основна мета даного інструменту – залучити передплатників і підвищити залученість в обліковому записі.
Для промоутування ми тестували як комерційні пости, так і інформаційні.
Розглянемо один із прикладів просуваються постів:
За 6 днів просування пост показав наступні результати:
охоплення – 1 828;
покази – 2 695;
лайки – 1 701;
запити в коментарях – 181.
Так, з метою підтримки активності та залучення аудиторії, кожні 5-7 днів ми промоутувати по одному посту для кожної соціальної мережі.
2.2. Просування рекламних оголошень
Мета цього інструменту – привести користувачів на сайт, підвищити їх лояльність, підготувати до покупки.
Рекламні оголошення у нас були трьох форматів:
- баннери з трендовими іграми;
- кільцева галерея з найбільш популярними системними блоками;
- брендове відео з перевагами компанії.
Щоб максимально ефективно задіяти ці формати, ми вибудували ланцюжок торкань з клієнтами, яка складалася з 3-х етапів:
Етап 1. Таргет на холодну аудиторію, налаштовану по інтересам + look-a-like аудиторій по відвідувачам сайту.
На цьому етапі необхідно було повідомити користувачеві про бренд, перевести його на сайт.
Приклад рекламного оголошення:
Етап 2. Далі ми збирали аудиторію, яка вже взаємодіяла з нашим контентом (користувачі, які взаємодіяли з Сторінкою Facebook, бізнес-профілем Instagram, відвідувачі сайту та інші).
На цьому етапі на користувачів таргінг рекламне оголошення – відео з перевагами компанії. Таким чином, ми дали потенційним клієнтам більше інформації про Expert PC, повідомили про відмінні особливості і тим самим посприяли підвищенню її лояльності.
Етап 3.Після того, як користувач вже ознайомлений з брендом, був на сайті і має певний рівень довіри до компанії, він знову бачив рекламне оголошення з продуктовою лінійкою.
На цьому етапі користувачі вже більш лояльно налаштовані і схильні до покупки.
Приклад рекламного оголошення:
Підсумки по запуску рекламних кампаній:
- Таргетированной рекламою було охоплено 498 406 користувачів.
- Facebook зафіксував 43 824 унікальних кліка по посиланню (переходи на сайт).
- Середня вартість кліка – 0,03 $.
3. Конкурс
Після того, як була налаштована таргетована реклама та зібрано достатню кількість передплатників для проведення конкурсу, ми перейшли до наступного інструменту просування.
Майданчиком для проведення розіграшу був обраний Instagram.
Основне завдання, яке перед нами стояла – залучити наявних передплатників і залучити нових.
Активація тривала 10 днів. Користувачам необхідно було підписатися на аккаунт бренду і відзначити в коментарях одного друга.
В якості призу був обраний ігровий набір: миша Razer Abyssus і килимок Razer Goliathus Speed Terra.
Щоб охопити постом більшу кількість користувачів, ми його промоутувати. В результаті чого пост набрав:
- 2 667 лайків;
- 6 435 коментарів;
- 200 збережень.
Кількість передплатників в акаунті за період проведення конкурсу збільшилася на 679 осіб. На момент старту конкурсу було 1984 фоловерів, на момент проведення розіграшу – 2663. Чистий приріст склав 34%.
Кількість залучених користувачів збільшилася з 1 140 до 5 431. Чистий приріст склав 376%.
Висновки по проекту:
Підвищення впізнаваності бренду – процес тривалий і багатоетапний, особливо якщо мова йде про високо-ціновому продукті. Потрібно не просто повідомити користувачам про ваше існування, але і вселити довіру до бренду, донести чому повинні вибрати саме вас.
Тому вкрай важливо комбінувати інструменти комплексного SMM-просування: якісний контент, вибудовування ком’юніті з користувачами, залучення різних механік активації, таргетована реклама та інше.
У цьому кейсі ми поділилися проміжним результатом просування. На даний момент ми продовжуємо співпрацю з брендом і наполегливо йдемо до поставленої мети.