Кейс з просування в пошукових системах сайту автозапчастин

Цей кейс – наочний посібник про те, як за допомогою переїзду на нову CMS і комплексу робіт по пошуковому просуванню вдалося залучити нових відвідувачів з органіки і збільшити загальний обсяг продажів.

Тематика проекту – інтернет-магазин автозапчастин для китайських автомобілів.

Серед асортименту інтернет-магазину можна зустріти запчастини на авто найпопулярніших китайських брендів:

  • Cherry;
  • Geely;
  • Great Wall;
  • JAC;
  • Lifan и другие.

Аудиторія

Власники китайських автомобілів, а також посередники.

Регіон

Україна (Харків)

Мета

Залучення цільових користувачів з пошукової системи Google.com.ua (російська мова)

З складнощів, з якими ми зіткнулися:

Перед стартом робіт ми зіткнулися з тим, що на сайті повністю були відсутні будь-які лічильники для ведення статистики відвідування. Тому ми не могли адекватно оцінити, який трафік пропускає через себе сайт.

З’ясувалося, що сайт знаходився на застарілої версії OpenCart, яка виявилася абсолютно не гнучкою в плані впровадження правок. Тому було прийнято рішення зробити переїзд на CMS Бітрікс.

Також основна складність була в навігації по сайту між сторінками. Тому левову частку часу зайняло побудова нової структури сайту.

Інструменти для роботи над проектом:

  • Screaming Frog
  • Serpstat
  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google My Business

Період робіт:

Березень 2018 – квітень 2019 (з перервами)

Вихідні дані:

З квітня 2018 роки (після установки лічильника аналітики) на сайті було зафіксовано 456 відвідувача, і з них 242 з пошукових систем в місяць.

Початок робіт над проектом – комплексний SEO-аудит всього сайту. Під час аудиту було виявлено банальні проблеми багатьох інтернет-магазинів: від неправильного robots.txt до помилок в ЛЗУ у карток товару.

Внутрішня оптимізація

Після технічного аудиту сайту було вирішено побудувати нову структуру сайту з прив’язкою до бренду авто і окремими посадковими під моделі.

Етапи побудови нової структури:

  1. Аналіз асортименту товарів.
  2. Аналіз структури конкурентів.
  3. Збір і кластеризація семантики.
  4. Побудова структури сайту в Xmind.
  5. Затвердження структури з клієнтом.

Інші роботи над сайтом:

  • Переїзд на нову CMS.
  • Переїзд сайту на https.
  • Складання файлу robots.txt відповідно до специфіки нової CMS.
  • Генерація sitemap.xml відповідно до вимог SEO-фахівця.
  • Налаштування цілей в Google Analytics за допомогою Google Tag Manager.
  • Робота з Search Console.
  • Усунення битих посилань.
  • Створення, підтвердження і настройка філії в Google Мій Бізнес.
  • Складання мета-тегів до просуваються сторінок, на основі зібраної семантики.
  • Складання ТЗ копірайтеру на написання текстів.
  • Написання та розміщення текстів на посадочні сторінки.

Зовнішня оптимізація

Після викочування сайту на нову CMS, і усунення всіх ключових проблем по внутрішній оптимізації сайту був проведений аналіз посилальної маси для просувається домену. Після чого почалося поступове нарощування вічних і крауд ​​посилань.

Графік нарощування посилального профілю для сайту, який просувається:

Графік кейс

Локальне просування

Добре зарекомендувало себе локальне просування у вигляді філії на Гугл картах.

Обов’язкові поля для заповнення аккаунта:

  • категорії сфери діяльності;
  • адреса;
  • телефони;
  • режим роботи;
  • адреса сайту;
  • короткий опис діяльності підприємства;
  • фото (фасад будівлі, офісу, співробітників).

Завдяки наповненню сторінки Google Мій Бізнес інформацією і регулярному постінге інформації про товари і послуги вдалося досягти таких показників:

Статистика кейс

З діаграми видно, що дуже важливо правильно підібрати категорії, які описують діяльність компанії (можна вводити до 5 категорій для філії).

Трафік

Відвідування сайту на старті робіт – 456 в місяць з них 242 з органіки.

Відвідування в останній місяць – 848 в місяць з них – 443 з органіки.

Конверсії

На сайті були встановлені такі конверсії:

  • перехід на сторінку Контакти;
  • оформити замовлення;
  • реєстрація (після зміни CMS).

Досягнення цілей в перший місяць робіт – 11 (контакти) і 7 (замовлення).

Досягнення цілей в останній місяць – 154 (контакти), 27 (замовлення) і 4 (реєстрація).

Ключові фрази

У топ-10 вдалося вивести пріоритетні для клієнта сторінки (показані ключі з частотністю «більше або дорівнює – 10»):

Серпстат статистика

За останній рік у сайту в кілька разів збільшилася кількість пошукових запитів завдяки зміні структури, а також впровадженою нової семантиці через мета-теги і написані тексти.

Зміна кількості ключових фраз:

Графік СЕО

Підсумки:

Навіть при нерегулярній роботі над сайтом нам вдалося:

  • переїхати на більш гнучку CMS;
  • виправити критичні помилки на сайті;
  • оптимізувати важливі для клієнта посадочні сторінки;
  • поступово наростити контрольний профіль;
  • збільшити органічний трафік, позиції, конверсії.

Як бачимо, при правильному підході позитивний результат від просування є завжди. Однак час для отримання цього результату залежить від темпів просування, правильно поставлених завдань і виділяється бюджету.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 08.07.2019
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон