Кейс з бюджетного SEO-просування компанії Fito-Land

Даний кейс, як і в цілому проект, можна назвати прикладом бюджетного SEO-просування т.к при мінімальних фінансових витратах щомісяця вдається домагатися непоганих результатів. Клієнт задоволений і отримує прибуток – для нас це головне!

Тематика проекту Fito-Land

Продаж:

  • професійної салонної косметики;
  • витратних матеріалів;
  • косметологічних апаратів.

Також серед діяльності компанії можна відзначити проведення тренінгів та навчальних семінарів для косметологів.

Аудиторія: професійні косметологи, масажисти, власники б’юті-бізнесу.

Регіон: Україна (Харків).

Мета: підвищити впізнаваність бренду, наростити продажі b2b, а також розширення дилерської мережі. 

З складнощів, з якими ми зіткнулися:

Сайт не є інтернет-магазином і має дуже вузьку цільову аудиторію. Більшість комерційної семантики не підходило, так як продукція, яку поставляє клієнт досить дорога і призначена для салонних процедур.

Інструменти для роботи над проектом:

  • Netpeak Spider
  • Serpstat
  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google My Business

Період робіт: листопад 2016 – листопад 2018

Вихідні дані

З початку роботи над проектом було зафіксовано 159 переходів на сайт в місяць, з них 102 – це переходи з пошукових систем.

У перший же місяць було проведено комплексний аудит сайту, і було виявлено як безліч грубих технічних помилок, так і банальних з точки зору наповнення сайту.

Внутрішня оптимізація

Так як сайт побудований на WordPress все виправлення технічних помилок не викликало особливих труднощів у програміста. Щомісяця відповідно до проведеного аудиту виконувалися роботи по оптимізації сайту. Завдання стояли на SEO-фахівця, програміста і контент-менеджері.

Були проведені такі роботи:

  • Переїзд сайту на https.
  • Складання коректного файлу robots.txt.
  • Генерація правильної sitemap.xml.
  • Налаштування цілей в Google Analytics  і Яндекс Метриці.
  • Налаштування веб-майстрів.
  • Оптимізували швидкість роботи сайту.
  • Усунення битих посилань.
  • Оптимізація зображень.
  • Створення та налагодження аккаунта в Google Мій Бізнес.
  • Збір і кластеризація семантичного ядра.
  • Складання мета-тегів до просуваються сторінок.
  • Складання ТЗ копірайтерам на тексти.
  • Написання текстів на посадочні сторінки.

Зовнішня оптимізація

Після проведення всіх технічних робіт над сайтом стала задача про необхідність нарощування посилальної маси т.к пошукова система для просування – Google.com.ua.

Графік нарощування посилального профілю:

График наращивания ссылочного профиля:

Локальне просування

Досить хороші результати показало локальне просування.

Завдяки оптимізації сторінки в Google Мій Бізнес і щотижневому постінгу заходів, товарів і новин вдалося домогтися таких результатів на Google Картах:

Google Мой Бизнес

Трафік

Відвідування сайту – 159 в місяць (старт робіт)

Відвідування в останній місяць – 1900 в місяць (кінцевий результат)

Розподіл трафіку по каналах:

Распределение трафика по каналам

Графік зміни органічного трафіку за час робіт:

График изменения органического трафика за время работ

Конверсії

Т.к це не інтернет-магазіим, то встановленими конверсіями були:

  • перехід на сторінку Контакти,
  • запит прайса на продукцію.

Досягнення цілей в перший місяць робіт – 70 (контакти) і 83 (прайс).

Досягнення цілей в останній місяць – 107 (контакти) і 281 (прайс).

Порівняння за досягнутими цілями (перший і останній місяць):

Конверсии

Ключові фрази

Топ-10 становить 6% від загальної кількості ключових запитів. Вдалося вивести в ТОП-1 запити з пріоритетними брендами косметики.

запросы с приоритетными брендами косметики

а останній рік робіт сайт в кілька разів збільшив кількість пошукових запитів.

Зміна кількості ключових фраз:

Изменение количества ключевых фраз:

Що не вийшло?

З того, що хотілося, але не вийшло впровадити – блог. Він був необхідний для охоплення більшої семантики шляхом нарощування інфо-запитів. На жаль, клієнт так і не погодився на цей крок, тому що це б призвело до регулярних додаткових грошових витрат на роботу копірайтера.

Підсумки:

При мінімальних витратах вдалося:

  • виправити технічні помилки на сайті;
  • оптимізувати посадочні сторінки;
  • наростити кількість посилань;
  • збільшити впізнаваність бренду;
  • збільшити трафік, позиції, конверсії.

Навіть з невеликими коштами можна досягти бажаних результатів в просуванні свого сайту. Головне знайти правильний підхід і послідовно виконувати всі рекомендації SEO-фахівця.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 05.02.2019
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон