Кейс з просування практикуму перетворення «10 ступенів здоров’я» в соцмережах

Зміст:

  1. Реклама у лідерів думок.
  2. Таргетована реклама.
  3. Розробка контент-плану для соціальних мереж в Facebook і Instagram.
  4. Механіки активації (челлендж).

Завдання: отримання 600 реєстрацій на безкоштовний практикум«10 ступенів здоров’я».

Інформація про клієнта: безкоштовний онлайн-практикум «10 ступенів здоров’я», який присвячений здоровому способу життя і правильного харчування.

Характеристика і портрет ЦА: жінки вік 24-55 років

Географічне положення: Іспанія, Франція, Ізраїль, Італія, Польща і Росія (тільки російськомовне населення).

Інтереси: веганство, краса і здоров’я, натуральні харчові продукти, материнство, йога, медитація, правильне і здорове харчування.

Психологічні або психографічні (стиль життя): жінки, що стежать за своїм здоров’ям, своєю вагою.

Економічні: рівень доходу: середній, вище середнього.

Проблеми:

  • Хто перепробував безліч дієт, способів лікування і «чарівних таблеток», але безрезультатно.
  • Кого мучать часті простудні захворювання, головні болі, безсоння, млявість, хронічні хвороби.
  • Хто відчуває зневіру і відсутність сенсу в житті.

Що зробили:

  1. Розмістили рекламні пости у лідерів думки.
  2. Запустили таргетовану рекламу.
  3. Розробили контент-план для соціальних мереж в Facebook і Instagram.
  4. Впровадили різні механіки активацій (опитування, інтерактиви, розіграші).

Більш докладно про використовувані методи читайте далі.

1. Реклама у лідерів думок

Було розміщено 3 рекламних поста у лідерів думки.

Один із прикладів, який показав найкращий результат за кількістю реєстрацій.

Ефективність від даного рекламного поста:

  • 797 лайків
  • 172 коментарів
  • 418 переходів
  • 12 досягнутих цілей «спасибі»

Даний метод просування заходи показав кращий результат у вигляді реєстрацій.

Але, про це можна дізнатися тільки після впровадження і тестування різних методів просування.

Тому придивіться до даної рекламі, можливо для вашого бізнесу вона виявиться найбільш ефективною.

2. Таргетована реклама

За весь рекламний період було запущено 19 рекламних кампаній.

Кілька запусків розберемо більш детально.

Запуск 1 рекламної кампанії

Був запущений на аудиторію, які ведуть здоровий спосіб життя, захоплюються йогою і медитацією.

  • Витрачено: 10 504 руб.
  • Кількість кліків: 1066.
  • Вартість 1 кліка: 9,85 руб.

Найефективніші тизери:

 

Запуск 2 рекламної кампанії

Був запущений ретаргетінг в форматі відео, на людей які вже знайомі з нашим практикум, але не є зареєстрованим користувачем.

  • Витрачено: 660 руб.
  • Кількість взаємодій з публікацією: 4127.
  • Вартість залучення публікації: 0,16 руб.

Запуск 3 рекламної кампанії

Вирішили провести конкурс з розіграшем безкоштовної консультації дієтолога, яка братиме участь в практикумі. Після чого був запущений таргетинг з підняттям поста, для того щоб збільшити охоплення поста.

  • Витрачено: 218,72 руб.
  • Кількість взаємодій з публікацією: 33.
  • Вартість залучення публікації: 6,63 руб.

Підсумки після запуску рекламних кампаній:

  • Реклама велася з 14.02 по 22.03
  • Витрачений бюджет: 27 200,97 руб.
  • Кількість кліків: 2202
  • Кількість взаємодій з публікаціями: 7663
  • Отримано реєстрацій – 600
  • Вартість залучення 1 відвідувачами на сайт – 12,3 руб.
  • Вартість залучення 1 зареєстрованого – 45,4 руб.

Скрін всього рекламного кабінету:

3. Розробка контент-плану для соціальних мереж в Facebook і Instagram.

Також запускати таргетинг або розміщувати рекламу у лідерів думки не було сенсу без повноцінного ведення сторінок. Саме тому наша компанія склала контент-план виходячи з інтересів нашої ЦА.

Постинг здійснювався 7 раз в тиждень, щодня.

В контент-план включили рубрики:

  • корисні поради,
  • навчання,
  • опитування і теми для спілкування.

4. Запровадили механіку активації (челлендж).

Для залучення додаткової активності на сторінці Фейсбук вирішили провести челлендж “3 дні без солодкого».

Умови активації:

  • Обов’язково поставити хештеги # практікум_преображенія, #mirzdoroviya.
  • Чесно дотримуватися правил челенджу і не їсти солодкого.
  • Через 3 дні можна викласти пост з результатами і описати свої відчуття без солодкого.

Результати конкурсу:

  • 28 публикацій
  • 15 лайків

Даний конкурс не приніс очікуваних результатів, так як механіка була досить складна.

Підсумок за результатами роботи

За підсумками роботи всіх каналів на першому практикумі виявилося близько 600 чоловік, як і було домовлено з клієнтом.

Як бачите для досягнення результатів недостатньо використовувати тільки безкоштовні методи просування, або тільки таргетовану рекламу.

По можливості варто задіяти комплексне просування.

І тільки за допомогою тестування різних джерел трафіку і різних типів націлювання ви зможете домогтися результатів.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.08.2018
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон