Кейс з комплексного просування експерта по онлайн-фітнесу – Віри Кобченко

Зміст:

Інформація про Клієнта: експерт з онлайн-фітнесу – Віра Кобченко. Її проекти: «Фітнес онлайн з Вірою Кобченко», «Ідеальне тіло за 45 днів», «PRO.Сушка».

Характеристика і портрет ЦА: російськомовні жінки світу. Але пріоритет був: Україна, Росія, вік 18-64 років.

Гео: Росія, Білорусь, Україна, Казахстан

Мета: Спорт / Індивідуальний спорт / Біг і хода / Велоспорт / Їжа та напої / Кулінарія та рецепти / Перші страви

Мета: залучення нових Клієнтів, залучення лідів, відпрацювання заперечень, чому жінки не хочуть тренуватися онлайн.

SEO (Google.com.ua, Google.ru, Яндекс.МСК)

Період: листопад 2016 – серпень 2017

1. Проведено комплексний аудит сайту, який включив в себе:

  • Аналіз дизайну і юзабіліті сайту.
  • Видимість сайту (НЧ, СЧ, ВЧ запити).
  • Аналіз хостових факторів (редіректи, швидкість завантаження).
  • Аналіз індексації сайту пошуковими системами (ПС).
  • Перевірка robots.txt і sitemap.xml.
  • Перевірка на дублікати, аффіліати, спам і уразливості.
  • Аналіз структури сайту і HTML.
  • Аналіз текстових чинників (мета-теги, контент).
  • Бізнес-аналітика.

2. Зібрано семантичне ядро

3. Робота з внутрішніми факторами ранжування:

  • Переклад веб-ssl-сертифікат.
  • Розрахований внутрішній вага сторінок сайту, зроблена ручна внутрішня перелінковка.
  • Робота з індексацією всіх сторінок сайту.
  • Складено список ключових слів по яким відео (youtube) знаходиться в ТОП органічної видачі. Запити кластерізовані. Використовували для свого youtube-каналу.

4. Работа з контентом:

  • Постановка ТЗ копірайтеру.
  • Написання статей.
  • Підготовка до розміщення на сайті: мета-теги, h1-h6, внутрішня перелінковка.
  • Аналіз трендів на популярні тести в темі схуднення, дієта, фітнес. Для просування під Google віддаємо перевагу запитом Фітнес.

Анализ трендов на популярные тесты в теме похудение, диета, фитнесВідібрали теми для статей:

  • Фітнес браслети, фітнес трекери
  • Тренер з фітнесу
  • Як вибрати фітнес-тренера
  • Фітнес будинку для схуднення
  • Фітнес для схуднення
  • Чи допомагає фітнес схуднути

5. Робота з комерційними чинниками ранжирування:

  • Поставлено онлайн-помічник, jivosite.
  • Налаштувати поп-ап вікно для збору email-адрес (ті, хто залишають сайт).
  • Додані сторінки FAQ, Результати, Сертифікати
  • Додані на сайт калькулятори калорій для схуднення, базальної швидкості метаболізму для дорослих.

6. Робота з зовнішніми факторами ранжування:

  • Аналіз посилальної маси конкурентів.
  • Складання стратегії нарощування посилальної маси.
  • Безкоштовна реєстрація в каталогах і на форумах.
  • Работа зі ЗМІ.
    Работа со СМИ
  • SERM. Моніторинг відгуків про бренд.
  • Крауд-маркетинг.
  • Робота з каталогами статей.

7. Робота з локальним пошуком:

  • Створена сторінка в Google+ (постінг статей).
  • Створено, оптимізовано аккаунт в “Google Мій бізнес”.

8. Аналіз непрямих російськомовних конкурентів і прямих англомовних конкурентів для пошуку «фішок», тематичних модулів, розширення семантики.

Результат (видимість в пошукових системах за ключовими словами)

Видимость Google.ru Видимость Google.ua Видимость Яндекс.МСК

Результат (позиції в пошукових системах)

Google.com.ua (вибірка по частотності вище 10) Позиции Google.ua

Google.ru (вибірка по частотності вище 10)Позиции Google.ru

Яндекс.МСК (вибірка по частотності вище 10) Позиции Яндекс.МСК

Результат (трафік на сайт)

Трафик на сайт из поисковых систем

Результат (конверсії)

Місяць

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Різниця

Загальний трафік

742

1640

1764

1312

965

1178

1528

1645

117

organic

128

182

408

512

523

525

568

610

42

Конверсії

94

123

39

19

42

29

25

20

-5

organic

0

2

14

14

29

21

14

12

-2

Ціна за 1 відвідувача, грн

18,2

8,5

8,2

5,3

6,2

5,1

3,9

3,6

-0,28

organic

33,9

23,8

10,6

9,8

9,6

9,5

8,8

8,2

-0,61

Ціна за 1 ліда, грн

143,6

113,8

371,8

368,4

142,9

206,9

240,0

300,0

60,00

organic

 

2166,5

309,5

357,1

172,4

238,1

357,1

416,7

59,52

SMM

Facebook – основна соціальна мережа, ВКонтакті – більше для реклами, YouTube – допоміжна, оптимізація відео за запитом.

Період: листопад 2016-березень 2017

1. Проведено аналіз сторінки в соціальній мережі  ВКонтакті https://vk.com/stylelife_77 та надано рекомендації щодо її оптимізації.

2. Проведено невеликі роботи по оптимізації сторінок в Вконтакті і Facebook (коригування описів, редагування гілок обговорень, фото- і відеоальбомів).

3. Підготовлено аналіз конкурентів по соціальним мережам ВКонткті і Facebook.

4.  На підставі аналізу конкурентів підготовлені рекомендації для подальшого просування сторінки в Facebook  https://www.facebook.com/styleliffe/

5. Складено і узгоджений контент-план для просування сторінки в Facebook.контент-план для соцсетей

6. Для промоутування поста про марафоні в соціальних мережах ВКонтакті і Facebook спочатку був підготовлений список груп для публікації поста по бартеру. Здійснено один обмін постами по бартеру з групою в ВК. Цей формат просування показав найменший результат.

7. Після узгодження з клієнтом, були відібрані групи в ВК і Fb для розміщення реклами на платній основі. Всього по 3 групи для кожної соціальної мережі. З них в Facebook одна група дала добро на розміщення репоста безкоштовно (в обмін на нових учасників групи).

Приклад:Промо марафона в Fb

 

Всього витрачено 358 грн, з них передплатників 26, разом вартість 1 контакту = 13,77 грн.

8. У лютому вдалося домовитися з лідером думки (активна мама і дружина) на співпрацю по бартеру. Умови: клієнт надає місяць тренувань безкоштовно, лідер думки – два пости з відгуками (1 – після перших двох тренувань, 2 – якщо все сподобається, по закінченню місяця).

Пост-відгук (був розміщений і в Facebook, і в Instagram) показав хорошу залученість.

Що в просуванні експерта з онлайн-фітнесу працює краще: SEO, SMM або Email-маркетинг? Кейс

9. При проведенні марафону використовували знижкові сервіси, в зв’язку з тим, що вартість на абонемент все одно була досить високою, ефективність від даного джерела трафіку і лідів була низькою.

Результати:

Місяць

Грудень

Січень

Різниця

Загальний трафік

742

1640

898

social

137

292

155

Конверсії

94

123

29

social

3

71

68

Ціна за 1 відвідувача, грн

18,2

8,5

-9,7

social

31,6

14,8

-16,8

Ціна за 1 ліда, грн

143,6

113,8

-29,8

social

1444,3

61,0

-1383,3

Дані за весь період роботи:

трафік на сайт з соціальних мереж

Email-маркетинг

Період: листопад 2016-березень 2017

1. Моніторинг розсилки конкурентів.мониторинг рассылки конкурентов

Висновки і видані рекомендації:

а) Тиждень ЗСЖ

Розписується меню на день, рецепти дієтичних страв, поради та пам’ятки по правильному харчуванню і тренувань, вправи для тренування дня (картинки, схеми, текст).

б) Складання завдання дня, наприклад:

  • скласти список найулюбленіших заборонених страв;
  • написати пост про дієти, які пробували. Тобто втягують передплатників.

Також даною інформацією мотивують поділитися в ВКонтакті або Instagram, з унікальним тегом.

Інші рекомендації:

Використовувати бонуси для залучення передплатників. Мається на увазі, продукти поза проектом Віри Кобченко. Безкоштовна онлайн книга зарубіжного автора, всілякі майстер-класи, яких немає у відкритому доступі, добірка музичних треків для тренувань, добірка допоміжних сервісів для тренувань.

2. Розробка стратегії email-маркетингу:

  • Розробка дизайну і структури шаблону листа
  • Рекомендації по частоті, днях і часу розсилок.
  • Проведення навчальних вебінарів, онлайн заходів з попередньою реєстрацією.

3. Інтеграція сайту та налаштування сервісу для розсилок Getresponse.

4. Формування адресної бази:

4.1. Запровадили тести на сайті для збору лідів:

Тема листа: Тест На Дієту для схуднення! Отримай Рекомендації Безкоштовно!статистика по открываемости 1 письмо

Тема листа: Ви впевнені, що Вам це не потрібно? статистика по открываемости 2 письмо

Лист з тестом (тема: «ТЕСТ: Дізнайтеся рівень здоров’я вашої лімфосістеми») немає жодної відмови і скарг на спам, а відсоток відкриттів дорівнює 94,52%)

4.2. Рекомендації по створення форми підписки на сайті, поп-ап вікон тощо.

5. Відправлення листів і настройка серії автоматичних листів (тригерних розсилок):

5.1. Акційні розсилки

5.2. Аналітика розсилки за автовідповідачем

Показник

Результат

Загальні дані

Усього відправлено 243 листастатистика по открываемости welcome-версия

Відкриття

Відкрили листи 235 раз.

З них найкраще відкривають перший лист, отриманий після реєстрації

Кліки на сайт

Всього кліків – 65

З них найбільше клікають з першого листа, отриманого після реєстрації.

6. Налаштування авторассилки push up

Авторозсилання push up від push.worldпуш-рассылки

Людям, які підписалися на пуші при появі нових статей на сайті приходить пуш-повідомлення на комп’ютер.

7. Інтеграція системи email маркетингу з базою даних і звіти з аналізом проведених розсилок.

Результат

Місяць

Грудень

Січень

Різниця

Загальний трафік

742

1640

898

Email

10

257

247

Конверсії

94

123

29

Email

87

39

-48

Ціна за 1 відвідувача, грн

18,2

8,5

-9,7

Email

433,3

16,9

-416,4

Ціна за 1 ліда, грн

143,6

113,8

-29,8

Email

49,8

111,1

61,3

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 28.08.2018
  • Категорія: Комплексний маркетинг, Email маркетинг, SEO, SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон