Кейс з просування українського дизайнера і практикуючого стиліста-іміджмейкера – Анни Михайленко

Інформація про Клієнта: молодий український дизайнер, практикуючий стиліст-іміджмейкер, автор навчальних програм з стилю й іміджу «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn».

Характеристика і портрет ЦА: всі жінки, які прагнуть знайти себе і створити свій індивідуальний стиль. Ядро ЦА – жінки у віці 27 – 45 років.

Гео: Україна, акцент на Харків.

Інтереси: краса, мода, стиль, догляд за собою.

Мета: особистий брендинг в соціальних мережах.

1. Контент

Для просування Анни Михайленко були обрані дві соц. мережі:

  • Instagram, як домінуюча.
  • Facebook, як допоміжна, для охоплення більш зрілої аудиторії, яка не зареєстрована в Instagram.

Нам потрібно було створити живий і цікавий аккаунт, який буде привертати увагу як візуально, так і безпосередньо своїм контентом.

Для вирішення першої проблеми ми розробили шаблони в брендових  кольорах.


Кейс по продвижению украинского дизайнера

Для вирішення другої проблеми ми впровадили три основні рубрики:

  • поради,
  • дозвілля,
  • комерційні пости.

У рубриці з порадами розкриваються різні лайфхаки про моду і стиль, даються рекомендації по поєднанню кольорів і фактур тканин, обумовлюються особливості типів фігур, трендових фасонів одягу та інше. Подібні пости дозволяють підкреслити експертність.

Рубрика «Дозвілля» включає контент, який стимулює користувачів соц. мереж взаємодіяти з постами. У нашому випадку використовувалися цитати, модні завдання, тематичні тести та ігри.

Наприклад, одним з постів була гра, в якій було зашифровано назву фільму, пов’язаного з модою, за допомогою емодзі. (Правильна відповідь – Диявол носить Prada).

интерактив для Михайленко

У комерційних постах інформуємо про старт курсів «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn». Описуємо особливості кожного з курсів: які проблеми вирішує і які блоки вивчаються.

Для Stories Highlights (Актуальних Сторіс) Instagram-аккаунта розробили шаблони і впровадили 4 рубрики:

  • Мої роботи (фото зі зйомок, в яких Анна була в якості стиліста).
  • Відгуки (відгуки клієнтів, які проходили індивідуальні курси по стилю «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn»).
  • Сертифікати (сертифікати та нагороди Анни за досягнення в галузі).
  • Курси (детальна інформація про авторські курси по стилю «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn»).
Stories Highlights  для Михайленко

2. Підключення сервісу mssg.me

Подключение сервиса mssg.me

3. Налаштування масслайкінга та массфолловінгу

Нижче статистика по підписчикам Instagram – аккаунта за 6 місяців.

 

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Загальний приріст

Підписчиків

6 419

7 308

8 220

9 187

10 091

11 110

Приріст по співвідношенню з попереднім міс., чол.

889

912

967

904

1 019

4691

Хочемо підкреслити, що за 6 місяців ми залучили 4 691 підписчиків без таргетованої реклами, розміщення постів у лідерів думок, без проведення конкурсів і спецпроектів.

4. Автовідповідач в Директ

Автоответчик в Директ

Підсумок за результатами роботи:

Особистий бренд передбачає безперервне підтримування іміджу в соціальних мережах. Але якщо говорити про проміжний результат, то нам вдалося:

  • досягти значного приросту підписчиків (приріст склав майже 8 300 осіб. за 12 місяців);
  • активізувати аудиторію за допомогою різних механік активації (гри, завдання, тести та інше);
  • створити і підтримувати образ професіонала в модній індустрії в соціальних мережах;
  • зробити процес зв’язку з Анною більш зручним та доступним;
  • впровадити інструменти, який ненав’язливо пропонують послуги стиліста.
Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 27.09.2018
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон