Кейс з лідогенерації за допомогою таргетированної реклами для “Міста Моди”

Інформація про клієнта: офлайн торговельна площадка нового формату, виставка для розвитку бренду виробників одягу в м. Харків.

Характеристика і портрет ЦА: чоловіки і жінки у віці від 25 до 45 років.

Географічне положення: вся Україна.

Інтереси: оптова торгівля, стартап, дистрибуція, виробники одягу.

Економічне становище: доходу: середній.

Завдання: збір заявок для участі на виставці

Етапи роботи:

  • Розробка стратегії таргетированної реклами.
  • Підбір цільової аудиторії.
  • Створення сторінки в Facebook і аккаунта в Instagram.
  • Розробка банерів, текстів і оголошень для таргетированної реклами.
  • Запуск таргетированної реклами.
  • Коригування рекламних кампаній.
  • Звіт про виконану роботу.

Для даного проекту головною метою було – зібрати максимальну кількість реєстрацій для участі у виставці, які в подальшому будуть орендувати майданчик.

На момент старту проекту у клієнта був відсутній сайт, а також сторінки в соціальних мережах.

Тому ми запропонували кілька варіантів подальшого розвитку подій:

  1. Створення сторінок в соціальних мережах (Facebook + Instagram), наповнення контентом (мінімум 6 постів) і запуск таргетированной реклами.
  2. Створення сторінок в соціальних мережах і запуск таргетированної реклами.

Обговоривши бюджет і кращі тимчасові чинники, ми зупинилися на другому варіанті.

Для залучення лідів ми запустили таргетинг з метою – лідогенерація.

Як виглядало найефективніший оголошення:

таргет для Города моды

Отримано:

159 лідів (заповнених форм) за 2 тижні!

Середня ціна за 1 лід – 12,57 руб.

Витрачено  – 1997, 93 руб.

Дана мета рекламної кампанії дозволяє показувати людям, що натиснули на кнопку з пропозицією, лід-форму з полями для заповнення: email, ім’я та / або інша інформація.

Всі заявки для подальшої обробки відділом продажів можна вивантажувати декількома способами:

  • вручну вивантажувати CSV-файл;
  • автоматична вивантаження в CRM систему, якщо налаштована інтеграція.

 В нашому випадку ми вибрали формат вивантаження через CSV-файл.

Після відправки лідів клієнту – все заявки оброблялися. Адже процес не можна зупиняти на зборі контактів, вони повинні виявитися в правильних руках. Головне, приділяти увагу кожному, хто залишив заявку через лід-форму.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.02.2019
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон