Кейс з лідогенерації за допомогою таргетированної реклами для “Міста Моди”
Інформація про клієнта: офлайн торговельна площадка нового формату, виставка для розвитку бренду виробників одягу в м. Харків.
Характеристика і портрет ЦА: чоловіки і жінки у віці від 25 до 45 років.
Географічне положення: вся Україна.
Інтереси: оптова торгівля, стартап, дистрибуція, виробники одягу.
Економічне становище: доходу: середній.
Завдання: збір заявок для участі на виставці
Етапи роботи:
- Розробка стратегії таргетированної реклами.
- Підбір цільової аудиторії.
- Створення сторінки в Facebook і аккаунта в Instagram.
- Розробка банерів, текстів і оголошень для таргетированної реклами.
- Запуск таргетированної реклами.
- Коригування рекламних кампаній.
- Звіт про виконану роботу.
Для даного проекту головною метою було – зібрати максимальну кількість реєстрацій для участі у виставці, які в подальшому будуть орендувати майданчик.
На момент старту проекту у клієнта був відсутній сайт, а також сторінки в соціальних мережах.
Тому ми запропонували кілька варіантів подальшого розвитку подій:
- Створення сторінок в соціальних мережах (Facebook + Instagram), наповнення контентом (мінімум 6 постів) і запуск таргетированной реклами.
- Створення сторінок в соціальних мережах і запуск таргетированної реклами.
Обговоривши бюджет і кращі тимчасові чинники, ми зупинилися на другому варіанті.
Для залучення лідів ми запустили таргетинг з метою – лідогенерація.
Як виглядало найефективніший оголошення:
Отримано:
159 лідів (заповнених форм) за 2 тижні!
Середня ціна за 1 лід – 12,57 руб.
Витрачено – 1997, 93 руб.
Дана мета рекламної кампанії дозволяє показувати людям, що натиснули на кнопку з пропозицією, лід-форму з полями для заповнення: email, ім’я та / або інша інформація.
Всі заявки для подальшої обробки відділом продажів можна вивантажувати декількома способами:
- вручну вивантажувати CSV-файл;
- автоматична вивантаження в CRM систему, якщо налаштована інтеграція.
В нашому випадку ми вибрали формат вивантаження через CSV-файл.
Після відправки лідів клієнту – все заявки оброблялися. Адже процес не можна зупиняти на зборі контактів, вони повинні виявитися в правильних руках. Головне, приділяти увагу кожному, хто залишив заявку через лід-форму.