Рекордно низька вартість за 1 торкання в складній ніші

Тематика: спеціалізовані матеріали: консистентні мастила, пасти, антифрикційні покриття, компаунди, індустріальні масла, герметики, дисперсні системи та ін. Компанія: LBU – perfomance products

Гео: Україна

Період роботи: 17.05.2021 – по сьогоднішній день

Завдання: Запустити таргетовану рекламу в Facebook, Instagram з метою збільшення охоплення, збільшення кількості конверсій.

Особливості проекту:

  • Висока ціна продукції.
  • Немає власного сайту на окремому домені.
  • Товар, який не купують спонтанно, тобто тут потрібен ланцюжок торкань.
  • Товар купують як кінцеві споживачі (для змащення ланцюга велосипеда, бігових доріжок та ін.), так і компанії (СТО, фермерські господарства та ін.).

Реалізація:

До цього у компанії не було представництва в соціальних мережах. Тому довелося робити все з нуля.

Виконані роботи:

  • Створення Бізнес Менеджера. Створення нового Ads Manager. Налаштування пікселя Facebook, подій і конверсій.
  • Створення і оформлення сторінки в Facebook. Заповнення необхідної інформації (аватар, опис профілю, контактні дані, сайт та інше).
  • Підготовка портрета цільової аудиторії, структури рекламних кампаній.
  • Тематика дуже складна, тому основну частину тексту з перевагами товарів брали з сайту. При цьому креативи як такі не створювалися, використовували карусель з фото товарів.
  • Перша рекламна кампанія була налаштована з метою Трафік, використовували 3 групи оголошень з різними Інтересами.

кейс по таргетированной рекламе в сложной нише

За даними Google Analytics всього було 160 конверсій.

кейс по таргетированной рекламе в сложной нише

Результати

  1. Реклама показала рекордно низьку вартість за перегляд 1 сторінки (людина клікнула по посиланню і дочекалася, коли загрузиться сторінка) – в середньому 0,03 дол (це приблизно 0,85 грн)
    кейс по таргетированной рекламе в сложной нише
  2. Оголошення показали максимальну якість:кейс по таргетированной рекламе в сложной нише

Дуже багато людей ділилися публікаціями у себе в профілях.

кейс по таргетированной рекламе в сложной нише

Також, попри те що у Сторінки наразі не має ні 1 публікації, 8 осіб поставили «Подобається» сторінці, а 10 підписалися на сторінку.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 06.09.2021
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон