ROMI 350% з таргетованої реклами в Facebook для медичного центру

Тематика: Комп’ютерна томографія (КТ), магнітно-резонансна томографія (МРТ), ультразвукова діагностика (УЗД). Компанія: «Поллар»

Гео: Хмельницький

Період роботи: липень 2021 р

Завдання: запустити таргетовану рекламу в Facebook, Instagram з метою підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів.

Опис проекту:

  1. Цільова аудиторія: вік 30-40 років (які приходять «з вулиці»), вік 40-50 років (які приходять відразу від лікаря з лікарні).
  2. Оснащення: комп’ютерний томограф дозволяє отримати зображення з високим просторовим розширенням, а час обстеження займає кілька хвилин. У центрі є абсолютно будь-які МРТ-обстеження. Кабінети УЗД оснащені ультразвуковими сканерами з тривимірним зображенням останнього покоління, що дозволяють проводити весь спект ультразвукових досліджень.
  3. Переваги: результати обстеження і висновки видаються день в день. Є можливість зробити КТ обстеження без попереднього запису. Діє система знижок, зокрема учасникам АТО – 30%, а жителі обласного центру можуть пройти МРТ-обстеження безкоштовно за направленням комунальних медичних установ м. Хмельницький на підставі письмового обґрунтування.
  4. Акцент в просуванні центру вирішили робити з упором на професіоналізм лікарів (лікарі-рентгенологи з досвідом роботи понад 10 років), які описують дослідження і авторитет, достовірність і однозначність діагнозу, який пацієнт і його лікар отримує у вигляді заключення.

Виконані роботи:

  1. Створення Бізнес Менеджера. Створення нового Ads Manager. Налаштування пікселя Facebook, подій і конверсій.
  2. Налаштування Google Tag Manager, Google Analytics на сайті.
  3. Підготовка портрета цільової аудиторії, структури рекламних кампаній. Реклама була налаштована з метою Трафік, використовували 2 групи оголошень з різними віком. Як показала практика, немає сенсу розділяти аудиторію за віком, тому що вийшла маленька вибірка для показу реклами, тому в процесі оптимізації ми об’єднали 2 групи оголошень в одну.
  4. Підготовка текстів і креативів для рекламних оголошень. За погодженням з Клієнтом, використовували карусель з фото лікарів.
  5. Результати запуску 1 рекламної кампанії

Результаты запуска 1 рекламной кампании

За даними Google Analytics всього було 17 конверсій.

По данным Google Analytics всего было 17 конверсий.

Згідно з даними з CRM Клієнта бачимо 21 заявку. Інші рекламні кампанії в цей період не проводилися.

Согласно данным из CRM Клиента видим 21 заявку

Вартість 1 потенційного Клієнта – 2,9 дол (приблизно 77,50 грн). Середній чек – 350 грн. ROMI = 350%

Загальні висновки і рекомендації з таргетованої реклами

  1. Реклама показала рекордно низьку вартість за перегляд 1 сторінки (людина клікнула по посиланню і дочекалася, коли прогрузиться сторінка) – в середньому 0,02 дол (це приблизно 0,54 грн)

Реклама показала рекордно низкую стоимость за просмотр 1 страницы

Рекомендуємо і надалі використовувати ці ж аудиторії, тільки з іншими креативами: рекомендуємо використовувати колаж з фото співробітників і протестувати відео.

  1. Оголошення показали максимальну якість.

Було дуже багато коментарів, лайків та репостів публікації, що дозволило безкоштовно отримати додаткові охоплення.

Публікація в Facebook

Публикация в Facebook

У Інстаграм вийшло дуже маленьке охоплення і відгук (ми пов’язуємо це з віком аудиторії, але рекомендуємо в наступний раз протестувати окремі групи оголошень по плейсментам).

Поділ реклами по плейсментам:

Разбивка рекламы по плейсментам:

  1. Також, незважаючи на те що у Сторінки наразі не має ні 1 публікації, 48 осіб поставили «Подобається» сторінці, а 53 підписалися на сторінку.

На цей час компанія вирішила розробляти сайт з нуля для того, щоб можна було займатися його оптимізацією під пошукові системи.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 29.09.2021
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон