Як з контексту залучити лідів в offline магазин

Тематика: Центр безпеки “Zamok City” (замки, ключі, сейфи)

Гео: Харків

Період роботи: 16.07.2020 – по сьогоднішній день

Інструменти для роботи:

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Data Studio
  • Google Мой Бизнес

Завдання: Запустити рекламну кампанію на відвідування офлайн магазину в Харкові.

Особливості проекту:

  • Велика конкуренція в ніші.
  • Висока ціна продукції у нашого Клієнта.

Реалізація:

Оффлайн магазин є доповненням до інтернет-магазину. Спочатку нашим завданням було вести трафік на сайт і забезпечувати продажі інтернет-магазину. У квітні 2021 року ми запропонували створити локальну рекламну кампанію, націлену на користувачів, які шукають магазин поблизу. З перших чисел травня нова рекламна кампанія почала свою роботу.

Клієнт зазначив, що відразу збільшилася кількість дзвінків і відвідувань магазину.

 

Ціна продукції у нашого Клієнта помітно вище, ніж «середня по лікарні», але й якість самої продукції найвища. Саме в зв’язку з ціною і пов’язано те, що більшості покупців потрібно зробити кілька торкань перш ніж прийняти рішення про покупку.

Відвідування фізичного магазину стало одним з таких дотиків.

Окремо хотілося б відзначити, що найкращі показники дало відео на YouTube, яке ми використовували в рекламі. На відео показано, як працює система безпеки в будинку, і мабуть, користувачам цей вид реклами сподобався куди більше, ніж стандартні фотографії продукції.

Приклад відео

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Центр безпеки “Zamok City” (@zamok_city)

Результати:

лиды из контекстной рекламы в offline магазин лиды из контекстной рекламы в offline магазин

Плани на майбутнє:

  • Впровадити систему промокодів для більш точного відстеження ефективності реклами.
  • Впровадити систему колл-трекінгу для вимірювання статистики по дзвінкам з прив’язкою до джерела.
  • Запустити товарну рекламну кампанію в Google Merchant Centre

І останнє напутнє слово: не бійтеся експериментувати, пробувати нові формати реклами.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 03.09.2021
  • Категорія: Контекстна реклама
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон