Рекордно низька вартість за 1 торкання в складній ніші
Тематика: спеціалізовані матеріали: консистентні мастила, пасти, антифрикційні покриття, компаунди, індустріальні масла, герметики, дисперсні системи та ін. Компанія: LBU – perfomance products
Гео: Україна
Період роботи: 17.05.2021 – по сьогоднішній день
Завдання: Запустити таргетовану рекламу в Facebook, Instagram з метою збільшення охоплення, збільшення кількості конверсій.
Особливості проекту:
- Висока ціна продукції.
- Немає власного сайту на окремому домені.
- Товар, який не купують спонтанно, тобто тут потрібен ланцюжок торкань.
- Товар купують як кінцеві споживачі (для змащення ланцюга велосипеда, бігових доріжок та ін.), так і компанії (СТО, фермерські господарства та ін.).
Реалізація:
До цього у компанії не було представництва в соціальних мережах. Тому довелося робити все з нуля.
Виконані роботи:
- Створення Бізнес Менеджера. Створення нового Ads Manager. Налаштування пікселя Facebook, подій і конверсій.
- Створення і оформлення сторінки в Facebook. Заповнення необхідної інформації (аватар, опис профілю, контактні дані, сайт та інше).
- Підготовка портрета цільової аудиторії, структури рекламних кампаній.
- Тематика дуже складна, тому основну частину тексту з перевагами товарів брали з сайту. При цьому креативи як такі не створювалися, використовували карусель з фото товарів.
- Перша рекламна кампанія була налаштована з метою Трафік, використовували 3 групи оголошень з різними Інтересами.
За даними Google Analytics всього було 160 конверсій.
Результати
- Реклама показала рекордно низьку вартість за перегляд 1 сторінки (людина клікнула по посиланню і дочекалася, коли загрузиться сторінка) – в середньому 0,03 дол (це приблизно 0,85 грн)
- Оголошення показали максимальну якість:
Дуже багато людей ділилися публікаціями у себе в профілях.
Також, попри те що у Сторінки наразі не має ні 1 публікації, 8 осіб поставили «Подобається» сторінці, а 10 підписалися на сторінку.