Як досягти 100% заповнюваності міні-готелю за допомогою пошукових рекламних кампаній в Google Ads

Тематика: міні-готель в спальному районі міста Харкова

Гео: Харків, Полтава, Суми, Київ.

Період роботи: 16 жовтня 2020 року – по сьогоднішній день

Інструменти для роботи над проектом:

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Data Studio

Завдання:

  • запустити пошукову контекстну рекламу і забезпечити максимальну заповнюваність міні-готелю;
  • оптимізувати рекламу по вартості за 1 ліда.

Особливості проекту:

  • Клієнт не був готовий вкладати великі гроші в рекламу зі старту, чекаючи моменту, коли мінімальні вкладення дадуть хороший результат, для того, щоб вкладати вже зароблені гроші в рекламу. У цих умовах довелося діяти максимально економно.
  • Невеликий номерний фонд, а отже неможливість проведення великих рекламних заходів.
  • Висока конкуренція в ніші.
  • Низька впізнаваність готелю.
  • Немає переваг у низький сезон.

Почнемо з того, що багато готелів користуються різними букінговими майданчиками, які за кожного гостя забирають собі до 25% комісії. Це неприпустимо дорого в нашому випадку, тому ми і вирішили скористатися контекстною рекламою від Google.

Гіпотези, що тестувалися:

  1. Стратегія призначення ставок – Максимум кліків. Відмовилися практично відразу на користь Максимум конверсій. У підсумку перейшли на найефективнішу на даний момент для проекту стратегію – Цільова ціна за конверсію, де вартість конверсії була визначена після зібраної статистики по вартості конверсії «Забронювати номер» з урахуванням маржинальність послуги.
  2. Аудиторії. Якщо Ви ще не використовуєте Аудиторії в пошукових рекламних кампаніях, дуже рекомендуємо. Ми відразу додали в «спостереження» аудиторію за тематикою проекту. Крім таких логічних аудиторії, які спрацювали краще за все як «Подорожі», «Бізнес-туристи», «Готелі та інші місця розміщення», велика кількість конверсій ми отримали і від «Часті відвідувачі кафе і ресторанів». Щоб частіше вигравати конкуренцію саме за цікавою для нас аудиторією, ми збільшили коригування ставок.
  3. Місцезнаходження. Спочатку географія показу була – вся Україна. На основі зібраної статистики було вирішено звузити гео показу реклами до 3 областей і Києва.

Местоположение

  1. Ключові слова.

Наперекір тому, що всі говорять про те, що не потрібно використовувати ключові слова в широкій відповідності, ми вирішили провести місячний а/б тест для тестування ключових слів в різних типах відповідності.

У першій рекламній кампанії у нас були ключові слова тільки з фразовою і точною відповідністю, у другій – ці ж ключові слова в широкій відповідності. Результати ви можете бачити нижче на скриншоті:

Ключевые слова

В підсумку, ми залишили рекламну кампанію з ключовими словами з широкою відповідністю, тому що вона виграла і за кількістю, і за вартістю конверсій.

Зверніть увагу, що дана стратегія Вам може не підійти, все потрібно тестувати. Також, як показує наша практика, слова в широкому типі відповідності добре відпрацьовує за умови:

  • автоматичної стратегії призначення ставок;
  • постійному моніторингу пошукових запитів і додавання нерелевантних до списку мінус-слів.

Результати

Как достичь 100% заполняемости мини-гостиницы с помощью поисковых рекламных кампаний в Google Ads

У порівнянні зі стартом робіт вдалося досягти:

  • збільшення CTR на +6,45% завдяки оптимізації текстів оголошень, роботи з мінус-словами;
  • збільшення кількості конверсій на + 159,09%;
  • збільшення коефіцієнта конверсій на 28,56%;
  • зниження вартості конверсії на -4,53%.

На даний момент ми іноді припиняємо рекламні кампанії через те, що готель заповнено на 100%.

Наша основна задача виконана, але немає межі досконалості!

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 22.07.2021
  • Категорія: Контекстна реклама
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон