Як досягти 100% заповнюваності міні-готелю за допомогою пошукових рекламних кампаній в Google Ads
Тематика: міні-готель в спальному районі міста Харкова
Гео: Харків, Полтава, Суми, Київ.
Період роботи: 16 жовтня 2020 року – по сьогоднішній день
Інструменти для роботи над проектом:
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Data Studio
Завдання:
- запустити пошукову контекстну рекламу і забезпечити максимальну заповнюваність міні-готелю;
- оптимізувати рекламу по вартості за 1 ліда.
Особливості проекту:
- Клієнт не був готовий вкладати великі гроші в рекламу зі старту, чекаючи моменту, коли мінімальні вкладення дадуть хороший результат, для того, щоб вкладати вже зароблені гроші в рекламу. У цих умовах довелося діяти максимально економно.
- Невеликий номерний фонд, а отже неможливість проведення великих рекламних заходів.
- Висока конкуренція в ніші.
- Низька впізнаваність готелю.
- Немає переваг у низький сезон.
Почнемо з того, що багато готелів користуються різними букінговими майданчиками, які за кожного гостя забирають собі до 25% комісії. Це неприпустимо дорого в нашому випадку, тому ми і вирішили скористатися контекстною рекламою від Google.
Гіпотези, що тестувалися:
- Стратегія призначення ставок – Максимум кліків. Відмовилися практично відразу на користь Максимум конверсій. У підсумку перейшли на найефективнішу на даний момент для проекту стратегію – Цільова ціна за конверсію, де вартість конверсії була визначена після зібраної статистики по вартості конверсії «Забронювати номер» з урахуванням маржинальність послуги.
- Аудиторії. Якщо Ви ще не використовуєте Аудиторії в пошукових рекламних кампаніях, дуже рекомендуємо. Ми відразу додали в «спостереження» аудиторію за тематикою проекту. Крім таких логічних аудиторії, які спрацювали краще за все як «Подорожі», «Бізнес-туристи», «Готелі та інші місця розміщення», велика кількість конверсій ми отримали і від «Часті відвідувачі кафе і ресторанів». Щоб частіше вигравати конкуренцію саме за цікавою для нас аудиторією, ми збільшили коригування ставок.
- Місцезнаходження. Спочатку географія показу була – вся Україна. На основі зібраної статистики було вирішено звузити гео показу реклами до 3 областей і Києва.
- Ключові слова.
Наперекір тому, що всі говорять про те, що не потрібно використовувати ключові слова в широкій відповідності, ми вирішили провести місячний а/б тест для тестування ключових слів в різних типах відповідності.
У першій рекламній кампанії у нас були ключові слова тільки з фразовою і точною відповідністю, у другій – ці ж ключові слова в широкій відповідності. Результати ви можете бачити нижче на скриншоті:
В підсумку, ми залишили рекламну кампанію з ключовими словами з широкою відповідністю, тому що вона виграла і за кількістю, і за вартістю конверсій.
Зверніть увагу, що дана стратегія Вам може не підійти, все потрібно тестувати. Також, як показує наша практика, слова в широкому типі відповідності добре відпрацьовує за умови:
- автоматичної стратегії призначення ставок;
- постійному моніторингу пошукових запитів і додавання нерелевантних до списку мінус-слів.
Результати
У порівнянні зі стартом робіт вдалося досягти:
- збільшення CTR на +6,45% завдяки оптимізації текстів оголошень, роботи з мінус-словами;
- збільшення кількості конверсій на + 159,09%;
- збільшення коефіцієнта конверсій на 28,56%;
- зниження вартості конверсії на -4,53%.
На даний момент ми іноді припиняємо рекламні кампанії через те, що готель заповнено на 100%.
Наша основна задача виконана, але немає межі досконалості!