SEO для інтернет-магазину миловаріння EasySoap

Проект безбюджетний (ніяких покупок посилань, накрутки поведінкових і соціальних факторів та ін.)

Що було зроблено?

SEO проект по продвижению интернет-магазина мыла ручной работы

Аудит сайту:

  • виправлена ​​помилка з циклічними посиланнями,
  • збільшили щільність ключових слів на сторінці, помінявши слово «Додати в корзину» на «Купити»,
  • доданий favicon,
  • зроблені ЧПУ (старі урли склеїли з новими 301 перенаправленням),
  • закрили витікаючі посилання в nofollow,
  • доданий RSS-потік для статей,
  • виправлений xml і robots.txt,
  • використана мікророзмітки schema.org,
  • виправлення битих посилань,
  • налаштований SEO-модуль автозаповнення мета-тегів,
  • додана форма зворотного зв’язку на сторінці з контактами.

Соціалізація: розміщення кнопок «share» до кожного товару, статті, акції; наскрізних посилань на брендові сторінки в Google+, Twitter, Facebook, ВКонтакте, livejournal.

Контент-маркетинг і робота зі ЗМІ.

Після впровадження доробок organic трафік збільшився: серпень 2013 (438 унікальних відвідувачів) – листопад 2013 (1216), тобто на + 71,83%.

За весь час роботи трафік з пошукових систем збільшився з 438 унікальних відвідувачів в місяць до 8101, тобто на +1 296,72%

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.06.2013
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон