SEO для інтернет-магазину побутової техніки

Робота над проектом тривала рік: з січня 2013 р до січня 2014 р

Анализ трафика интернет-магазина бытовой техники

Що було зроблено?

Аудит сайту:

  • налаштований SEO-модуль автозаповнення мета-тегів,
  • зроблені ЛЗУ (старі урли склеїли з новими 301 перенаправленням),
  • виправлений xml і robots.txt,
  • додана інтерактивна карта від Google на сторінку з контактами,
  • використана мікророзмітки schema.org,
  • написані унікальні описи до категорій і брендам, для цих сторінок використовується семантична верстка,
  • доданий на сайт RSS-потік для новин, акцій, статей, отримані feed додані в каталоги RSS,
  • закрили витікаючі посилання в nofollow,
  • збільшили щільність ключових слів на сторінці, помінявши слово «Додати в корзину» на «Купити»,
  • доданий сематіческімі пошук з автокомплітом,
  • додана можливість коментувати товари,
  • виправлення битих посилань,
  • виправлення помилок з дублями товарів.

Аналіз посилальної маси, завантаження «поганих» посилань в інструменти для веб-майстрів від Google для того, щоб Google їх не брав до уваги. Висновок сайту з-під фільтра Google.

Лінкбілдінг і лінкбайтінг.

Написання та розміщення прес-релізів. Написання унікальних описів товарів на сайт.

Реєстрація в каталогах: DMOZ, Яндекс Каталог.

Реєстрація в Яндекс Довіднику і Google Адреси організацій.

Соціалізація: розміщення кнопок «share» до кожного товару, статті, акції; наскрізних посилань на брендові сторінки в Google+, Twitter, Facebook, ВКонтакте.

SMM: Google+, Twitter. Використаний rel = “publisher”.

Робота з поведінковими чинниками, соціальними закладками.

Аналитика поведенческих факторов интернет-магазина бытовой техники

Звітність:

По позиціях (257 ключових слів, що просуваються). За рік ТОП-10 в Google.com.ua збільшився з 2,3% до 49% (+46,7%); Yandex.ua – з 8,5% до 12% (+3,5%).

По трафіку: за грудень 2012 р organic трафік становив 12 372 унікальних відвідувачів, за грудень 2013 р – 36 545 (приріст +24173).

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.01.2013
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон