SEO для інтернет-магазину побутової техніки
Робота над проектом тривала рік: з січня 2013 р до січня 2014 р
Що було зроблено?
Аудит сайту:
- налаштований SEO-модуль автозаповнення мета-тегів,
- зроблені ЛЗУ (старі урли склеїли з новими 301 перенаправленням),
- виправлений xml і robots.txt,
- додана інтерактивна карта від Google на сторінку з контактами,
- використана мікророзмітки schema.org,
- написані унікальні описи до категорій і брендам, для цих сторінок використовується семантична верстка,
- доданий на сайт RSS-потік для новин, акцій, статей, отримані feed додані в каталоги RSS,
- закрили витікаючі посилання в nofollow,
- збільшили щільність ключових слів на сторінці, помінявши слово «Додати в корзину» на «Купити»,
- доданий сематіческімі пошук з автокомплітом,
- додана можливість коментувати товари,
- виправлення битих посилань,
- виправлення помилок з дублями товарів.
Аналіз посилальної маси, завантаження «поганих» посилань в інструменти для веб-майстрів від Google для того, щоб Google їх не брав до уваги. Висновок сайту з-під фільтра Google.
Лінкбілдінг і лінкбайтінг.
Написання та розміщення прес-релізів. Написання унікальних описів товарів на сайт.
Реєстрація в каталогах: DMOZ, Яндекс Каталог.
Реєстрація в Яндекс Довіднику і Google Адреси організацій.
Соціалізація: розміщення кнопок «share» до кожного товару, статті, акції; наскрізних посилань на брендові сторінки в Google+, Twitter, Facebook, ВКонтакте.
SMM: Google+, Twitter. Використаний rel = “publisher”.
Робота з поведінковими чинниками, соціальними закладками.
Звітність:
По позиціях (257 ключових слів, що просуваються). За рік ТОП-10 в Google.com.ua збільшився з 2,3% до 49% (+46,7%); Yandex.ua – з 8,5% до 12% (+3,5%).
По трафіку: за грудень 2012 р organic трафік становив 12 372 унікальних відвідувачів, за грудень 2013 р – 36 545 (приріст +24173).