Чи потрібно знімати посилання якщо сайт-донор під АГС Яндексу

  • 19.5.2021
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: SEO

Періодично з зовнішніми посиланнями, що закуповуються трапляється ситуація, коли сайти-донори потрапляють під АГС Яндекса і це починає негативно позначатися на ресурсі-акцепторі. Що робити в таких випадках і чи варто терміново видаляти небажані лінки? Свої рекомендації нам дасть фахівець з пошукової оптимізації хостинг-провайдера Cityhost.ua.

Чи потрібно знімати посилання якщо сайт-донор під АГС Яндекса

Серед посилальної маси з’явилися беклінки з сайтів під АГС – пора починати хвилюватися?

Час від часу під фільтри пошукових роботів Яндекса потрапляють навіть лінки з бірж вічних посилань. Безумовно, в цей момент наявність деяких посилань, що ведуть з сайтів, що потрапили під АГС, не просто стає марним, а й підводить сайт-акцептор під певні ризики. Однак піддаватися паніці ще рано. Цю проблему можливо обійти без необхідності видалення чого б то не було, і, таким чином, все відбувається з мінімальними втратами.

Обходимося без видалення небажаних беклінків

Причина, по якій не варто поспішати розлучатися з посилальної масою, що потрапила під блокуючий фільтр полягає в тому, що частина її може ранжуватися в таких пошукових системах, як Google. В такому випадку видалення посилання з сайту з фільтром також може негативно вплинути на показники і привести до того, що він почне втрачати одну позицію за іншою.

В даному випадку при виявленні незручних беклінків доречно не займатися їх чищенням в посилальному профілі, а скористатися закупівлею пакетів більш надійних вічних посилань, які найменш ймовірно потраплять під бан Яндекса. При цьому бажано придбати їх в тій же кількості, що потрапили під алгоритм чищення, таким чином зрівнявши заподіяну ними шкоду в Яндексі.

Пробуємо обійтися без покупки посилань

Факт наявності АГС в Яндексі є приводом серед ряду сеошників для радісного потирання рук. Їм починають більше довіряти. Причина проста і ясна: вічні зовнішні посилання теж можуть нашкодити.

Ніхто не може дати гарантії, що завтра в Яндексі не розроблять новий алгоритм індексації, який не забанить черговий сайт або не обмежить його функціонування. Тому ризик потрапляння під АГС є завжди в тій чи іншій мірі при зверненні до закупівлі посилань на спеціальних біржах. Яндекс не любить сірі способи отримання трафіку, тому вичищає підозрілі беклінки. Однак даної ситуації можна уникнути шляхом підбору якісної посилальної маси.

Також уникнути покупки зовнішніх посилань неможливо ще й з тієї причини, що альтернативних «чесних» методів поки не винайшли. Велике часткове співвідношення небажаних лінків до загальної маси посилань не може бути приводом для радості. Однак нервувати не варто, і проблема дійсно вирішувана. Причому все продумано заздалегідь і максимально автоматизовано, так що особливих зусиль не потрібно.

Річ у тому, що посилання на неблагонадійні донорські сайти автоматично очищаються на біржах, як тільки з’являється інформація про їх попадання під АГС. Таким чином, вони перестають впливати на сайт-акцептор, а більшість посилань автоматично видаляється для спрощення виведення ресурсу з-під АГС. Як підсумок, займатися чищенням посилального профілю необов’язково. Все зайве віддалиться само собою, і саме так задумано системою.

Нужно ли снимать ссылку если сайт-донор под АГС Яндекса?

Робимо висновки

Поява серед основної маси лінків, посилань з сайтів під АГС Яндекса не є вироком для ресурсу. Досить підібрати нову біржу і закупитися партією більш надійних беклінків, взявши їх в приблизно рівному співвідношенні зі старими неблагонадійними, щоб компенсувати втрачені позиції в пошуковій системі. Якщо ж є впевненість, що потрапили під фільтр посилання негативно позначаються на вазі сайту і в Google, то такі однозначно слід прибрати.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання