За маркетингом впливу стоїть майбутнє бізнесу
Інфлюєнс-маркетинг (маркетинг впливу) – це піар продуктів якоїсь компанії чи бренду через інфлюєнсерів (блогерів, думка яких має величезну вагу для аудиторії). Цей інструмент – справжній маст-хев 2022-2023 років.
Переваг цього виду піару над класичною рекламою багато. У той час як перша (припустимо, телебачення) викликає у людей дратівливість, бо транслюється для великої аудиторії, інфлюєнс-маркетинг б’є точно «в ціль». Адже інфлюєнс-маркетинг це думка авторитетного кумира, якому довіряє цільова аудиторія.
Ще однією перевагою є те, що інфлюєнс-маркетинг не виглядає як реклама загалом. Це радше дружня порада від лідера думок, якій довіряють підписники. При залученні цього інструменту в піар бренду, у потенційних покупців не виникає почуття «впарювання» продукту.
Інфлюєнс-маркетинг – це не просто про рекламу, це про збіг цінностей та аудиторії інфлюєнсера та бренду.
Більше того, реклама через блогерів дешевша втричі, ніж таргет. На сучасному ринку хорошу рекламу можна робити не лише через селебріті. Статистика показує, що майже 25% молоді більше вірить улюбленому блогеру, ніж загальновизнаному авторитету.
Тобто, піар через лідерів думок набагато ефективніший результативніший, дешевший і прибутковіший.
Хороша, якісна, і, найголовніше, реклама, що продає, – це завжди збільшення доходу. І таку її нам дає саме інфлюєнс-маркетинг.
Соціальні мережі – найкраща платформа для продажів у 2022-2023 роках
Статистика показує, що кількість зареєстрованих користувачів соціальних мереж станом на 2021 становить близько 3,78 млрд осіб. Порівняйте: у 2017 році ця цифра була – 2,5 млрд. Як ми всі розуміємо, число буде тільки зростати, а соцмережі розвиватися.
За останні п’ять років пошукові запити «покупки в Instagram» збільшилися на 78%. Не кажучи про кількість хештегів #купитиснг, #купити кросівки України і т.д. у пошуковому рядку самої мережі. Саме тому світові бренди зараз активно впроваджують у свій піар інфлюєнс-маркетинг, бо більшість потенційних покупців перекинулися саме сюди. Компанії шукають інстаграм-блогерів, щоб зробити їх своїми амбассадорами або ж просто піаряться через лідерів думок зі схожими з ними принципами та концепцією.
В умовах пандемії зростання онлайн-покупок було неминуче, а це означає, що бізнесмени та підприємці, які мали справу з соцмережами, певно значно збільшили свій дохід.
Отже, вам варто впровадити піар через лідерів думок, якщо ви:
- Вперше виходите на ринок та хочете набрати «чисту» аудиторію;
- Запускаєте продаж нового продукту і хочете якнайшвидше познайомити з ним ЦА;
- Шукаєте нові засоби просування;
- Плануєте розширити географію бізнесу та масштабувати його;
- Бажаєте підвищити впізнаваність бренду.
Підсумуємо: соціальні мережі – це чудові платформи для продажу продукту. Але тут важливим є розуміння, що тільки професіонал зможе грамотно вибудувати відносини лідер думок+компанія. Такими спеціалістами є саме інфлюєнс-маркетологи.
Авторка: Мілена Мельничук, засновниця агентства з інфлюєнс-маркетингу “me agency”
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).